Hvordan ser andre folk dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Aves.

wamse skriver:

Det kan jeg godt følge

Fx så tolker jeg måske en person på en måde, fordi jeg selv har det skidt på et eller andet område. 

Jeg tror at jeg skifter form, alt efter hvem du spørger.

Jeg har en veninde, som kan virke meget lukket overfor nogle, men for mig, som har en anden relation til hende, så er hun det mest kærlige der findes.

Var det noget i den stil du mente?

Præcis...og så giver man jo ikek alt hvar gang og det man giver kan opfattes forskelligt...nogle mennesker kan man som du skriver ramme på et ømt punkt fordi man selv er på toppen, har en god dag hvor røven sidder godt i bukserne...og man bare udstråler hvor skønt man har det, det kan irritere nogle og andre tænker hvor er det fedt..

Det er jo ikke bare en vej...og det man opfatter mener jeg bestemt handler om hvordan man har det og hvor man er i livet..

Så ja, det var det jeg mente...

Glad for du kunne følge mig..

PS, ved du at du nogle steder kan spare 25% på forsikringer fordi du er studerende...fandt jeg først ud af i dag...flot Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

NoName

Macaab skriver:

så er det heller ikke værre... og havde manden ikke brugt min bil gennem hele min orlov, så havde du haft besøg allerede

SÅ er din mand også...

ihhh får så sjældent besøg...

Anmeld

29. marts 2011

misslea

Fru Nielsen skriver:

Hejsa skønne damer

Sad idag og kom til at skrive med en veninde. Fordi jeg havde kommenteret på hendes status, og det havde åbenbart fået en anden til at tænde helt af....

Hende som blev sur mener jeg er helt vild snobbet, egoistisk osv.... Også kom vi til at skrive om hvor forkert folk egentlig kan opfatte en.

Jeg kan godt virke lidt genert når man møder mig, og derfor syntes utrolig mange jeg er helt vild snobbet... Hvilket jeg egentlig er ked af, for jeg er LANGT fra snobbet. Jeg lukker bare ikke hvem som helst ind i mit liv..... Derudover kan jeg nogen gange være lidt hård i munden, eller i min måde og skrive på, og det er jeg da også bange for skræmmer rigtig mange... Det er jeg dog heldigvis blevet beder til at tænke over inden jeg poster det jeg skriver!

Hvordan tror du selv folk opfatter dig som person ved første møde, eller fx her på baby.dk??

Hihi... det er da egentlig en sjov debat!!!

Altså... folk som kender mig (venner, veninder og famlie) vil helt sikkert beskrive mig som:

Åben, udadvendt, ambitiøs, SNAKKENDE, positiv, glad, A-menneske, energisk, kærlig, omsorgsfuld, SKØR, stædig og konfliktsky.

Det er jo mange fine ord... heheh!!!

Men skal jeg selv sige det.... så kunne jeg godt være bedre til at sige min mening....!! Jeg er desværre RIGTIG dårlig til at sige fra (er blevet bedre efter jeg er blevet mor)! Nogle gange, går jeg på kompromis med mig selv i forsøget på at gøre andre tilfredse... - hvilket er en SUPER dårllig egenskab!

Min mand vil helt sikkert sige, at jeg HELST vil have det sidste ord!!! hahah

Men i bund og grund tror jeg, at de ord, der beskriver mig bedst er POSITIV!!!

Hvordan folk opfatter mig på baby-dk, har jeg faktisk INGEN anelse om overhovedet... men det kunne da i grunden være interessant at vide....  

Anmeld

29. marts 2011

maria_wlt

Jeg kan til tider bliver opfattet meget snoppet har jeg fået afvide.. og som en der er lidt havnearbejder i munden nogen gange..  Hvilket også er rigtig..

Jeg siger tit tingene som de er og er VILD med en masse gas..

Anmeld

29. marts 2011

Chellen

Jeg får tit afvide at jeg er meget åben, positiv og så er jeg ærlig (self på den høflige måde... skaber ej dårlig stemning.. ikke ofte da :p).
"En lort er en lort" i min verden og jeg er som jeg er - så må det jo være op til folk om de kan lide mig eller ej .

Men jeg kunne nu godt blive lidt bedre til at tænke på mig selv og ikke så ofte sætter andres behov før mine egne .

Anmeld

29. marts 2011

Chellen

misslea skriver:

Altså... folk som kender mig (venner, veninder og famlie) vil helt sikkert beskrive mig som:

Åben, udadvendt, ambitiøs, SNAKKENDE, positiv, glad, A-menneske, energisk, kærlig, omsorgsfuld, SKØR, stædig og konfliktsky.

Men skal jeg selv sige det.... så kunne jeg godt være bedre til at sige min mening....!! Jeg er desværre RIGTIG dårlig til at sige fra (er blevet bedre efter jeg er blevet mor)! Nogle gange, går jeg på kompromis med mig selv i forsøget på at gøre andre tilfredse... - hvilket er en SUPER dårllig egenskab!

Hvordan folk opfatter mig på baby-dk, har jeg faktisk INGEN anelse om overhovedet... men det kunne da i grunden være interessant at vide....  

Kan så fortælle at du virker super positiv overfor mig !

Anmeld

29. marts 2011

twinny

Uhhh... Jaaah, jeg tror folk ser mig som åben, ærlig. nok meget frembrusende og kan være irriterende (fordi jeg er sk*de stædig), nok også meget utålmodig og masser af sort humor. Men loyal overfor dem jeg elsker..

Men det ligger vist meget godt til mit stjernetegn... (skytte)

Anmeld

29. marts 2011

quar20

haha Tjaaa jeg aner det faktisk ikke.. ??!...!!

Måske en vildbasse med krudt i rumpen Ja jeg kan jo spørger Christina og Charlotte herinde fra som jeg har tilbragt noget tid med - og kommer til at blive til meget mere 

Anmeld

29. marts 2011

quar20

misslea skriver:

Jeg opfatter dig som en utrolig positiv - meget "godtroende" ( altså på den gode måde )  - også ELSKER jeg at du støtter og kommenterer mange af mine indlæg og du kommer ALTID med nogle støttende og meget søde ord

Anmeld

29. marts 2011

Corn

noname skriver:

SÅ er din mand også...

ihhh får så sjældent besøg...

Det ændrer vi på.......... BASTA.

Han har lovet mig, at jeg snart får den igen... Skulle gerne have den, så snart ungerne er kørt ind, så jeg kan drøne land og rige rundt inden jobbet kalder igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.