Hvordan ser andre folk dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

NoName

dobbelt indlæg sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Du opfatter jo andre ud fra hvem du selv er og hviordan du selv har det...

Jeg går virkelig ikke og danner mig indtryk af andre mennesker og hvordan de er...i relationen til mig ser jeg mennesket og forholder mig til denne og den måde jeg bliver modtaget og det jeg får fra den anden.

I sådan en kunstig verden her, der tror jeg mange danner den person de ønsker at være frem for hvem de virkelig er, så der er det jo ikke muligt at få et indblik i personen som det virkelig er...nok også derfor jeg aldrig tager noget personligt, for det synes jeg ikke det er herinde.

Tror ikke du forstår mit spørgsmål.....

Anmeld

29. marts 2011

Corn

noname skriver:

Tror mange synes jeg er lidt småsær...

jeg har (synes jeg selv) en ok humor og er meget udadvendt og social, men bliver sjældent lukket ind i fællesskabet. Det har fulgt mig siden skolestart, og oplever det stadig, både irl og på nettet, bla her på siden. Dog har der været få som har "turdet" lade mig komme ind og de mennesker har og har haft stor betydning for mig.

Må nok erkende jeg nok aldrig får en "hjerte"veninde, jeg egner mig nok ikke til det åbenbart...

Den beskrivelse passer åbenbart til vores navn

Anmeld

29. marts 2011

Mira0911

Fru Nielsen skriver:

Hejsa skønne damer

Sad idag og kom til at skrive med en veninde. Fordi jeg havde kommenteret på hendes status, og det havde åbenbart fået en anden til at tænde helt af....

Hende som blev sur mener jeg er helt vild snobbet, egoistisk osv.... Også kom vi til at skrive om hvor forkert folk egentlig kan opfatte en.

Jeg kan godt virke lidt genert når man møder mig, og derfor syntes utrolig mange jeg er helt vild snobbet... Hvilket jeg egentlig er ked af, for jeg er LANGT fra snobbet. Jeg lukker bare ikke hvem som helst ind i mit liv..... Derudover kan jeg nogen gange være lidt hård i munden, eller i min måde og skrive på, og det er jeg da også bange for skræmmer rigtig mange... Det er jeg dog heldigvis blevet beder til at tænke over inden jeg poster det jeg skriver!

Hvordan tror du selv folk opfatter dig som person ved første møde, eller fx her på baby.dk??

Folk ser mig som: En ond Bitch og snob... Hakker ned på folk.... Mest familien der ser mig sådan! 

Sådan synes jeg bestemt ikke jeg er... 

Måske jeg tager fejl... 

Anmeld

29. marts 2011

NoName

Macaab skriver:

Den beskrivelse passer åbenbart til vores navn

så må vi da slå pjalterne sammen...

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Tror ikke du forstår mit spørgsmål.....

Jo, men man kan jo ikke entydigt sige det...altså hvordan andre opfatter mig...er det manden i kiosken, er det mine studiekammerater, min tandlæge, ungernes pædagoger eller hvem taler vi om her-....det kommer vel an på hvem man møder og i hvilken kontekst, hvordan man opfattes...

Min dejlige og meget nye mand, han sagde til mig den anden dag at han synes jeg er den mest rummelige person han har mødt...at jeg er ærlig, intelligent, smuk og meget sexet... men det er sikkert ikke det min tandlæge ser, selvom hun nu er ret lækker...

Anmeld

29. marts 2011

Corn

noname skriver:

så må vi da slå pjalterne sammen...

ja da

Anmeld

29. marts 2011

NoName

Macaab skriver:

ja da

bare en skam vi bor så langt fra hinanden

Anmeld

29. marts 2011

wamse

Eva. skriver:

Jeg tror man opfatter andre ud fra hvor man selv er i livet og hvem og hvordan man selv er.

I bund og grund så tænker jeg ikke over hvad andre de mener om mig....og jeg bruger heller ikke tid på at spekulere over hvordan andre er...hvis ikke det er mennesker jeg skal bruge tid og energi på, så kan de for min skyld være og gøre som de vil.

Det kan jeg godt følge

Fx så tolker jeg måske en person på en måde, fordi jeg selv har det skidt på et eller andet område. 

Jeg tror at jeg skifter form, alt efter hvem du spørger.

Jeg har en veninde, som kan virke meget lukket overfor nogle, men for mig, som har en anden relation til hende, så er hun det mest kærlige der findes.

Var det noget i den stil du mente?

Anmeld

29. marts 2011

Corn

noname skriver:

bare en skam vi bor så langt fra hinanden

så er det heller ikke værre... og havde manden ikke brugt min bil gennem hele min orlov, så havde du haft besøg allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.