Hvordan ser andre folk dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.016 visninger
46 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Fru Nielsen

Hejsa skønne damer

Sad idag og kom til at skrive med en veninde. Fordi jeg havde kommenteret på hendes status, og det havde åbenbart fået en anden til at tænde helt af....

Hende som blev sur mener jeg er helt vild snobbet, egoistisk osv.... Også kom vi til at skrive om hvor forkert folk egentlig kan opfatte en.

Jeg kan godt virke lidt genert når man møder mig, og derfor syntes utrolig mange jeg er helt vild snobbet... Hvilket jeg egentlig er ked af, for jeg er LANGT fra snobbet. Jeg lukker bare ikke hvem som helst ind i mit liv..... Derudover kan jeg nogen gange være lidt hård i munden, eller i min måde og skrive på, og det er jeg da også bange for skræmmer rigtig mange... Det er jeg dog heldigvis blevet beder til at tænke over inden jeg poster det jeg skriver!

Hvordan tror du selv folk opfatter dig som person ved første møde, eller fx her på baby.dk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

MissGeoh

Jeg tror folk opfatter mig genert og tilbageholdende.. 

Og det har man også rigtig god grund til, da jeg aldrig har været sådan.

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Jeg tror man opfatter andre ud fra hvor man selv er i livet og hvem og hvordan man selv er.

I bund og grund så tænker jeg ikke over hvad andre de mener om mig....og jeg bruger heller ikke tid på at spekulere over hvordan andre er...hvis ikke det er mennesker jeg skal bruge tid og energi på, så kan de for min skyld være og gøre som de vil.

Anmeld

29. marts 2011

Frøken J.

Interessant spørgsmål. Tror hurtigt folk ser mig som meget stædig, og måske også hurtigt opfanger min naivitet. Ellers har jeg egentlig kun haft indtryk af, at folk har fået et godt indtryk, når de har mødt mig, fordi jeg er åben og høflig..

Men da jeg startede i 10. klasse troede de også jeg var snobbet, fordi jeg var lidt tilbageholdene - Var lige kommet fra 9. års mobning, så skulle se folk an først

Anmeld

29. marts 2011

Fru Nielsen

Eva. skriver:

Jeg tror man opfatter andre ud fra hvor man selv er i livet og hvem og hvordan man selv er.

I bund og grund så tænker jeg ikke over hvad andre de mener om mig....og jeg bruger heller ikke tid på at spekulere over hvordan andre er...hvis ikke det er mennesker jeg skal bruge tid og energi på, så kan de for min skyld være og gøre som de vil.

Tror da helt automatisk man har en opfattelse af folk, og det er da uanset hvem man selv er.... Jeg kan da godt tænke mit om folk, men vide jeg helt hundrede procent er fuldstændig modsat, på både godt og ondt.....

Anmeld

29. marts 2011

signe.

Jeg tror folk mener at jeg er vildt udadvendt og bare kan falde i tale med folk fra første øjekast.. Jeg er ikke den generte type, så oftest er folks opfattelse af mig korrekt.. i gymnasiet og på handelsskolen, gik jeg med de "seje" typer, ikke for at virke populær, men for di at i det(sjældne) tilfælde, faktisk var de mest rare og dem der havde mest mellem ørene, men vi fik da hurtig alle mulige kommentarer med på vejen, og jeg blev da også i alle årene kaldt for en værre snob, af dem som IKKE kendte mig.. hvad de ikke vidste åbenbart var, at jeg var den som mange henvendte sig til af dem der måske var lidt udenfor, og jeg tog gladeligt imod dem  

Anmeld

29. marts 2011

Aves.

Fru Nielsen skriver:

Tror da helt automatisk man har en opfattelse af folk, og det er da uanset hvem man selv er.... Jeg kan da godt tænke mit om folk, men vide jeg helt hundrede procent er fuldstændig modsat, på både godt og ondt.....

Du opfatter jo andre ud fra hvem du selv er og hviordan du selv har det...

Jeg går virkelig ikke og danner mig indtryk af andre mennesker og hvordan de er...i relationen til mig ser jeg mennesket og forholder mig til denne og den måde jeg bliver modtaget og det jeg får fra den anden.

I sådan en kunstig verden her, der tror jeg mange danner den person de ønsker at være frem for hvem de virkelig er, så der er det jo ikke muligt at få et indblik i personen som det virkelig er...nok også derfor jeg aldrig tager noget personligt, for det synes jeg ikke det er herinde.

Anmeld

29. marts 2011

CiSo

Jeg tror folk opfatter mig som, en der overhovedet ikke er genert og kan tåle alt, altså at man kan sige alt til mig unden det rør mig.. Og ellers så kan jeg godt nikke genkendelse til det med at være snobbet, jeg er overhovedet ikke snobbet men tror jeg virker sådan nogle nye steder, hvor jeg er på usikker grund..

Anmeld

29. marts 2011

Isabella_mor

jeg har ingen idé om hvordan folk opfatter mig... jeg har jo en opfattelse af mig, det er jo svært at sige hvad folk opfatter mig som..

men jeg ved at dem jeg kender godt kan lide mig elles ville de ikke være sammen med mig (kæreste, venner og venninder osv.)

men man kunne jo fristes til at spørger jer andre hvordan I opfatter mig, og så får jeg et bedre svar end det jeg måske selv ville kunne finde på at gi jer.

Anmeld

29. marts 2011

NoName

Tror mange synes jeg er lidt småsær...

jeg har (synes jeg selv) en ok humor og er meget udadvendt og social, men bliver sjældent lukket ind i fællesskabet. Det har fulgt mig siden skolestart, og oplever det stadig, både irl og på nettet, bla her på siden. Dog har der været få som har "turdet" lade mig komme ind og de mennesker har og har haft stor betydning for mig.

Må nok erkende jeg nok aldrig får en "hjerte"veninde, jeg egner mig nok ikke til det åbenbart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.