Forvirret og irriteret.. (LANGT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

SussieThyssen

meem skriver:

Uhh det håber jeg ikke for hende, men håber heller ikke hun er blevet fyret da...

Håber virkelig bare hun er klar igen om et par uger, det er ikke fedt hvis lillepigen skal til at starte op i ny DP med nye børn... Og så nu hvor hun samtidig med skal være storesøster lige om et par mdr... Det er bare alt for mange omvæltninger i livet på én gang synes jeg...

Nej..men sådan er livet jo..ingen bliver sjældent skånet ret længe ad gangen, selvom man ønsker det bedste for sine børn.
Men de er jo heldigvis oftest sejere end som så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

meem

SussieThyssen skriver:

Nej..men sådan er livet jo..ingen bliver sjældent skånet ret længe ad gangen, selvom man ønsker det bedste for sine børn.
Men de er jo heldigvis oftest sejere end som så

Det er rigtig nok ja...

Anmeld

29. marts 2011

Mussi30

meem skriver:

Det tror jeg ikke nej... Hun har simpelthen været så glad her på det sidste.. Snakket højt om romantisk hotelophold hun lige har været på sammen med manden... :/

Stress kan man sagtens "pakke væk" for andre mennesker, så det ikke kan ses Og fordi det efterhånden er blevet en folkesygdom, kan det være utroligt svært at indrømme.

Men når man så får hul på bylden, vælter det ud med følelser Så det kan sagtens være en reel sygemelding. Og det kan jo være, de skal have overblik over hendes sygeforløb inden de vil melde noget ud.

Men at der så ikke er en gæstepleje til jeres børn, er da under AL kritik! Og i øvrigt også synd for jeres DP, for hun holder jo tydeligvis af børnene udfra det du forklarer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.