Forvirret og irriteret.. (LANGT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

meem

numsefisk skriver:

Kan hun evt havde fået en dep eller stress??

Det tror jeg ikke nej... Hun har simpelthen været så glad her på det sidste.. Snakket højt om romantisk hotelophold hun lige har været på sammen med manden... :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

wamse

Jeg tror ikke at i har krav på at få af vide hvorfor hun er sygemeldt, men kun at hun er sygemeldt.

At i bliver ringet op af dagplejekontoret lyder som den rigtige måde at gøre det på, det var det både der, hvor jeg var i praktik, og der hvor mine børn, har været i dagpleje. I hvert fald, hvis dp selv har ønsket at de tog sig af det.

At i ikke kan få tilbudt en gæstedp-plads synes jeg også er uheldigt, troede da at i så kunne få tilbudt en, i en anden distrekt så. 

Anmeld

29. marts 2011

meem

musse1 skriver:

syns det er en meget underlig måde at gøre det på, uden at fortælle jer bare lidt mere..

men i har da endelig ret til en gæstedagpleje ? hvad gør i da ellers lige, hvis ik i kan tage fri, og ik kan få andre til at passe jeres barn, troede ik de kunne nægte jer det..

håber da snart i for en forklaring..

Altså man kan sige heldigvis for at jeg går sygemeldt resten af graviditeten.. men det er der jo en grund til jeg gør... og når jeg ikke kan klare arbejde er det heller ikke det rareste at skulle have min datter hjemme resten af ugen...

Synes det er alt for dårligt de ikke har en plads til rådighed til hende.. og forlanger også ikke at skulle betale fuldt beløb for DP regningen når ikke de kan stille en plads til rådighed...

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

Det var da vildt underligt og sørgeligt, som om der er sket et eller andet helt akut i DP's liv.
Jeg håber da at I får en forklaring, for man får helt ondt af hende og jer, når I er så glade for hende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. marts 2011

meem

SussieThyssen skriver:

Det var da vildt underligt og sørgeligt, som om der er sket et eller andet helt akut i DP's liv.
Jeg håber da at I får en forklaring, for man får helt ondt af hende og jer, når I er så glade for hende.

Kærligst
Sussie

Det virker bare mærkeligt at samme dag som dagplejelederen kigger forbi sker der noget slemt for hende ?

og hvorfor siger dagplejelederen at hun er dårlig når man klart kan se hun er dybt ulykkelig..

I vores øjne er hun verdens bedste DP så håber virkelig ikke hun er blevet fyret !

Anmeld

29. marts 2011

musse1

meem skriver:

Altså man kan sige heldigvis for at jeg går sygemeldt resten af graviditeten.. men det er der jo en grund til jeg gør... og når jeg ikke kan klare arbejde er det heller ikke det rareste at skulle have min datter hjemme resten af ugen...

Synes det er alt for dårligt de ikke har en plads til rådighed til hende.. og forlanger også ikke at skulle betale fuldt beløb for DP regningen når ikke de kan stille en plads til rådighed...

det forstår jeg godt, man betaler da ik for en service man ik for..

men håber godt nok ik hun er fyret på den måde..

håber hun for en fast gæstedagpleje. til i ved mere

Anmeld

29. marts 2011

SussieThyssen

meem skriver:

Det virker bare mærkeligt at samme dag som dagplejelederen kigger forbi sker der noget slemt for hende ?

og hvorfor siger dagplejelederen at hun er dårlig når man klart kan se hun er dybt ulykkelig..

I vores øjne er hun verdens bedste DP så håber virkelig ikke hun er blevet fyret !

Der kan jo være sket noget alvorligt med et familiemedlem..eller måske har hun fået konstateret en sygdom eller noget??

Anmeld

29. marts 2011

meem

wamse skriver:

Jeg tror ikke at i har krav på at få af vide hvorfor hun er sygemeldt, men kun at hun er sygemeldt.

At i bliver ringet op af dagplejekontoret lyder som den rigtige måde at gøre det på, det var det både der, hvor jeg var i praktik, og der hvor mine børn, har været i dagpleje. I hvert fald, hvis dp selv har ønsket at de tog sig af det.

At i ikke kan få tilbudt en gæstedp-plads synes jeg også er uheldigt, troede da at i så kunne få tilbudt en, i en anden distrekt så. 

Mener altså også bestemt vi fik afvide der var pasningsgaranti hver dag...

Håber bare hun er sygmeldt og kommer tilbage igen... vil bestemt ikke af med hende !

Anmeld

29. marts 2011

meem

SussieThyssen skriver:

Der kan jo være sket noget alvorligt med et familiemedlem..eller måske har hun fået konstateret en sygdom eller noget??

Uhh det håber jeg ikke for hende, men håber heller ikke hun er blevet fyret da...

Håber virkelig bare hun er klar igen om et par uger, det er ikke fedt hvis lillepigen skal til at starte op i ny DP med nye børn... Og så nu hvor hun samtidig med skal være storesøster lige om et par mdr... Det er bare alt for mange omvæltninger i livet på én gang synes jeg...

Anmeld

29. marts 2011

meem

musse1 skriver:

det forstår jeg godt, man betaler da ik for en service man ik for..

men håber godt nok ik hun er fyret på den måde..

håber hun for en fast gæstedagpleje. til i ved mere

Det håber jeg godt nok heller ikke hun er...

Må lige have mig en snak med dagplejelederen nu når jeg skal ringe til hende på fredag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.