Ja som overskriften lyder er jeg virklig forvirret og irriteret...
Afleverer min datter i DP'en idag kl. 8,30.. Samtidig med jeg afleverer hende kommer dagplejelederen også hjem til DP'en, alle virker super glade og min datter flyver som altid over i armene på DP'en 
Bliver så ringet op af dagplejelederen kl. 11 og får af vide jeg skal komme og hente min datter da DP'en er blevet dårlig, og at jeg skal tage barnevognen med hjem da hun ikke har åbent mere i denne uge...
Undrer mig meget over det er dagplejelederen der ringer da jeg ellers bare plejer at modtage en sms fra DP'en hvis der er noget galt...
Min kæreste og jeg tager så op for at hente vores datter, og da vi kommer derop kan vi se at DP'en er helt hævet i hovedet efter at have grædt, hun har helt røde øjne... En mor til en af de andre børn siger så : må jeg spørge hvad der er galt ? eller det har jeg vel egentlig ikke ret til ?... DP'en kigger trist ned i gulvet og siger stille nej...
Da vi så skal ud af døren og vores datter giver DP'en et kram, kan jeg se hun er tæt på at bryde ud i gråd igen.. 
Da vi kommer hjem ringer jeg til dagplejelederen og spørg efter en gæsteplads til min datter resten af ugen.. Får så afvide at der desværre ikke er plads til hende resten af ugen pga sygdom og ferie ??!! spørger så hvad det egentlig lige er der foregår, og får svaret : Ring på fredag så kan vi finde ud af en gæsteplads til din datter de kommende uger...
Nu sidder jeg bare her og tænker hvad fand.. der lige er sket.. Er DP'en blevet fyret eller hvad ? hun er jo super god til sit arbejde !
Og kan det virkelig passe vi ikke må få en forklaring på alt det her, når de ikke engang kan give vores datter en gæsteplads resten af ugen ?!!
Anmeld