Forvirret og irriteret.. (LANGT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

meem

Ja som overskriften lyder er jeg virklig forvirret og irriteret...

Afleverer min datter i DP'en idag kl. 8,30.. Samtidig med jeg afleverer hende kommer dagplejelederen også hjem til DP'en, alle virker super glade og min datter flyver som altid over i armene på DP'en

Bliver så ringet op af dagplejelederen kl. 11 og får af vide jeg skal komme og hente min datter da DP'en er blevet dårlig, og at jeg skal tage barnevognen med hjem da hun ikke har åbent mere i denne uge...

Undrer mig meget over det er dagplejelederen der ringer da jeg ellers bare plejer at modtage en sms fra DP'en hvis der er noget galt...

Min kæreste og jeg tager så op for at hente vores datter, og da vi kommer derop kan vi se at DP'en er helt hævet i hovedet efter at have grædt, hun har helt røde øjne... En mor til en af de andre børn siger så : må jeg spørge hvad der er galt ? eller det har jeg vel egentlig ikke ret til ?... DP'en kigger trist ned i gulvet og siger stille nej...

Da vi så skal ud af døren og vores datter giver DP'en et kram, kan jeg se hun er tæt på at bryde ud i gråd igen..

Da vi kommer hjem ringer jeg til dagplejelederen og spørg efter en gæsteplads til min datter resten af ugen.. Får så afvide at der desværre ikke er plads til hende resten af ugen pga sygdom og ferie ??!! spørger så hvad det egentlig lige er der foregår, og får svaret : Ring på fredag så kan vi finde ud af en gæsteplads til din datter de kommende uger...

Nu sidder jeg bare her og tænker hvad fand.. der lige er sket.. Er DP'en blevet fyret eller hvad ? hun er jo super god til sit arbejde !

Og kan det virkelig passe vi ikke må få en forklaring på alt det her, når de ikke engang kan give vores datter en gæsteplads resten af ugen ?!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

SiLiMiMa

hold op, det lyder meget meget underligt i mine ører!!!

For dårligt at I ikke kan få ordentlig besked!

Ku godt virke som om, hun blev fyret, men underlig måde at gøre det på så....

heise

Anmeld

29. marts 2011

mortil3trustrup

meem skriver:

Afleverer min datter i DP'en idag kl. 8,30.. Samtidig med jeg afleverer hende kommer dagplejelederen også hjem til DP'en, alle virker super glade og min datter flyver som altid over i armene på DP'en

Bliver så ringet op af dagplejelederen kl. 11 og får af vide jeg skal komme og hente min datter da DP'en er blevet dårlig, og at jeg skal tage barnevognen med hjem da hun ikke har åbent mere i denne uge...

Undrer mig meget over det er dagplejelederen der ringer da jeg ellers bare plejer at modtage en sms fra DP'en hvis der er noget galt...

Min kæreste og jeg tager så op for at hente vores datter, og da vi kommer derop kan vi se at DP'en er helt hævet i hovedet efter at have grædt, hun har helt røde øjne... En mor til en af de andre børn siger så : må jeg spørge hvad der er galt ? eller det har jeg vel egentlig ikke ret til ?... DP'en kigger trist ned i gulvet og siger stille nej...

Da vi så skal ud af døren og vores datter giver DP'en et kram, kan jeg se hun er tæt på at bryde ud i gråd igen..

Da vi kommer hjem ringer jeg til dagplejelederen og spørg efter en gæsteplads til min datter resten af ugen.. Får så afvide at der desværre ikke er plads til hende resten af ugen pga sygdom og ferie ??!! spørger så hvad det egentlig lige er der foregår, og får svaret : Ring på fredag så kan vi finde ud af en gæsteplads til din datter de kommende uger...

Nu sidder jeg bare her og tænker hvad fand.. der lige er sket.. Er DP'en blevet fyret eller hvad ? hun er jo super god til sit arbejde !

Og kan det virkelig passe vi ikke må få en forklaring på alt det her, når de ikke engang kan give vores datter en gæsteplads resten af ugen ?!!

Stakkels dp mor, enten er der sket noget hæsligt i hendes familie, eller også så er hun blevet fyret og der vil i enten modtage et brev herom ellers vil lederen ringe til jer. Men øv altså også synd at jeres datter skal skifte da hun jo er glad for at være der.

Anmeld

29. marts 2011

kiwifrugten

Jeg havde godt nok forlangt en forklaring det syntes jeg i har ret til at få

Men synd for hende syntes jeg

Anmeld

29. marts 2011

2babygirls

Jeg tænker at hun enten er blevet fyret, eller der er noget psykisk/fysisk der gør hun ikke kan fortsætte ???

Håber lige du laver en update når det er...!!!

Anmeld

29. marts 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Kan hun evt havde fået en dep eller stress??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

29. marts 2011

musse1

meem skriver:

syns det er en meget underlig måde at gøre det på, uden at fortælle jer bare lidt mere..

men i har da endelig ret til en gæstedagpleje ? hvad gør i da ellers lige, hvis ik i kan tage fri, og ik kan få andre til at passe jeres barn, troede ik de kunne nægte jer det..

håber da snart i for en forklaring..

Anmeld

29. marts 2011

meem

Heise skriver:

hold op, det lyder meget meget underligt i mine ører!!!

For dårligt at I ikke kan få ordentlig besked!

Ku godt virke som om, hun blev fyret, men underlig måde at gøre det på så....

heise

Men hvis hun er blevet fyret synes jeg også bare det virker langt ude at de fyrer hende foran børnene ?!

Jeg forstår virkelig ingenting af det her, men håber godt nok jeg kan få en forklaring på det hele når jeg skal snkke med dagplejelederen igen på fredag...

Anmeld

29. marts 2011

meem

mortil3trustrup skriver:

Stakkels dp mor, enten er der sket noget hæsligt i hendes familie, eller også så er hun blevet fyret og der vil i enten modtage et brev herom ellers vil lederen ringe til jer. Men øv altså også synd at jeres datter skal skifte da hun jo er glad for at være der.

Det ville bare være rigtig synd for vores datter ja... hun har så godt sammenhold med de andre børn og er så glad for sin DP...

Håber virkelig snart jeg kan få en forklaring på det hele...

Anmeld

29. marts 2011

meem

kiwifrugten skriver:

Jeg havde godt nok forlangt en forklaring det syntes jeg i har ret til at få

Men synd for hende syntes jeg

Jeg forlangte en forklaring af dagplejelederen men fik afvide jeg bare skulle ringe fredag...

Forstår ingenting af det hele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.