Utro -> Gravid :o/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Mormilla

Anonym skriver:

Min veninde har været sin kæreste utro og dermed blevet gravid.

Nu ved hun ikke om hun skal fortælle sandheden til ham og dermed måske miste ham eller hun skal stå ved at hun er gravid og sige at det er kæresten der er faderen..

Hvad synes i??

Hun skal da helt klart sige sanheden!!! Alt andet ville da være DUMT!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Nu ved hun ikke om hun skal fortælle sandheden til ham og dermed måske miste ham eller hun skal stå ved at hun er gravid og sige at det er kæresten der er faderen..

Hvad synes i??

Hun skal stå ved sin fejl og fortælle kæresten sandheden.. Alt andet vil da være for dumt...

Anmeld

29. marts 2011

Lisbeth85

Vingummien skriver:

Helt klart sige sandheden. Man ved aldrig hvad der sker. Og hvordan vil det ikke være både for far og barn, at finde ud af om 5 år at de faktisk ikke er far og søn

Anmeld

29. marts 2011

nvm

Anonym skriver:

Hvad synes i??

SANDHEDEN... ville sku være synd for kæresten at han går og tro han er far til ens andens barn..

Anmeld

29. marts 2011

Bambii

Jeg tænker måske lidt hvordan kan hun være sikker på at det er den anden der er faren?

Jeg ville nok fortælle kæresten at jeg havde været sammen med en anden, men vil samtidig sige at det kommer helt an på hvad hele situetionen er.. Det er selvfølgelig forkert at være utro, men ville nok stadig overveje om jeg ville sige det eller vente, hvis jeg virkelig elskede min kæreste..

Ikke for at retfærdiggøre utroskab, men de fleste der er utro er det, fordi de ikke føler at de får den opmærksomhed fra kæresten som de vil have, men altså ikke fordi de ikke elsker deres kæreste, men hungre efter den opmærksonhed og det som de ikke får derhjemme og gerne vil have opmærksomheden fra kæresten.. Taler af erfaring, da jeg har et par veninder og venner der har været utro, og det er for det meste det der ligger til grund for deres utroskab..

Sorry mit lidt lange indlæg, og undskyld hvis jeg støder nogen med min holdning

Anmeld

29. marts 2011

kiwifrugten

Melbek skriver:

Mener nu slet ikke det har noget med alder at gøre, om man boller udenom og om man bruger beskyttelse eller ej!

Til TS: Hun har da bare at fortælle kæresten, hvor dum hun har været..

Det jeg mener med det er at når man kan gøøre sådan noget så er man ikke særlig gammel oven i sit hovede.

Forstår ikke de folk der er utro osv, enten vil man være i et forhold og ellers vil man ikke.

Så kan hun være 30 eller mere men hun tænker sig jo ikke helt om når hun kan overveje at lyve overfor kæresten at han er faren og at hun gør som hun gør.

Anmeld

29. marts 2011

Anaglad

Anonym skriver:

Hvad synes i??

Jeg synes helt klart, at det er bedst at sige sandheden. Det ville da være meget tarverligt overfor kæresten, at sige at barnet var hans, når man nu ved det er en andens.. ved hun det? Har hun haft samleje med dem begge to indenfor den måned hun blev gravid?

Hun kan også vælge et abort.. men uanse hvad hun vælger at gøre, synes jeg da hun bør være ærlig overfor sin kæreste.. så må han have mulighed for at vælge om han vil tilgive hende eller om han ønsker at afslutte forholdet.

Den der har været utro traf jo også et valg om at være utro..

Anmeld

29. marts 2011

kiwifrugten

Fru Nielsen skriver:

Ej okay, det er sku dømmende at skrive som du gør..... At hun ikke kan være særlig gammel når hun har gjort som hun har!!! Det har da INTET med hendes alder at gøre.....

I mit hovede kan hun være 30,40,50 men oven i hendes hoved er hun sku da ikke særlig gammel når hun kan finde på at OVERVEJE at lyve over for kæresten om at han er fra til barnet.

Hun tror jo åbenbart ikke der kan ske noget ved at have sex ubeskyttet. Selvfølgelig kan der ske noget hun ser bare ikke alvoren i det hun gør.

Hun har jo selv sat sig i denne situation men syntes hun leger med folks følelser og et barns liv. Tænk på alle dem der ikke kan få børn og her får hun lavet et ved ikke at bruge beskyttelse og overvejer abort.

Børn og abort er ikke noget man leger med. Så hun burde stå til ansvar og sige sandheden til kæresten. Er man gammel nok til  at gøre som hun har gjort så er hun også gammel nok til at sige sandheden :-)

Anmeld

29. marts 2011

Muffinmus

KUN sandhende...barnet har dælme lov til at vide hvem der er faren og faren har ret til at videbarnet er en andens...JEG ville personligt have smidt min dame på porten med det samme.... Men måske tænker han anderledes og kanleve med det. Uanset hvadskal han have valget.

Ang fremtid sygdom er det også vigtigt at vide jo.

Så må hun jo stå ved det eller få en abort uden at han ved det.

Og ang alder...aner intet om hendes alder, men mere UMODEN og dum kan man da ikke være hvis man både knepper uden om, bliver gravid og vil lyve.... Stakkels kæreste, det er så tarveligt det hun har gjort. Nu har hun en muligehd for at være et fair menneske og det burde hun benytte sig af.

Anmeld

29. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Hvad synes i??

Hun må da absolut ikke sige at barnet er hans når det ikke passer...

Man ligger som man har redt og nu må hun tage konsekvensen af det. Bare min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.