Utro -> Gravid :o/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.153 visninger
48 svar
0 synes godt om
29. marts 2011

Anonym trådstarter

Min veninde har været sin kæreste utro og dermed blevet gravid.

Nu ved hun ikke om hun skal fortælle sandheden til ham og dermed måske miste ham eller hun skal stå ved at hun er gravid og sige at det er kæresten der er faderen..

Hvad synes i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Ryberg

Jeg synes altid at uanset hvad, skal man sige sandheden.... også i denne situation, det er bedst for alle parter uanset hvad!

Anmeld

29. marts 2011

N1

Hun skal da på ingen måder sige der er kæresten der er far til barnet når det ikke er.

Hvis hun vil beholde barnet må hun sige sandheden, og hvis hun vil beholde kæresten må hun få en abort. 

Anmeld

29. marts 2011

Dinna88

Det er da HELT hul i hovedet at sige at kæresten er faren. Hun må da kvinde sig op og tage konsekvenserne for sine handlinger. 

Anmeld

29. marts 2011

B&J

Undskyld hvis hun vælger af bolle uden om og der til uden beskyttelse jamen så må hun da også være kvinde nok til af sige sandheden til den fyr hun har nu!

Anmeld

29. marts 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Nu ved hun ikke om hun skal fortælle sandheden til ham og dermed måske miste ham eller hun skal stå ved at hun er gravid og sige at det er kæresten der er faderen..

Hvad synes i??

Helt klart sige sandheden. Man ved aldrig hvad der sker. Og hvordan vil det ikke være både for far og barn, at finde ud af om 5 år at de faktisk ikke er far og søn

Anmeld

29. marts 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hvad synes i??

jeg syntes hun skal fortælle sandheden. kæresten skal nok finde ud af det på et tidspunkt.

Anmeld

29. marts 2011

Anonym trådstarter

Ja mener nu også at hun skal sige sandheden og blev dybt forarget over at hun overhovedet kunne få sig selv til at tænke at hun vil lyve om sådan noget..

Ville bare høre hvad i synes om det her..

Anmeld

29. marts 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Hvad synes i??

Med ærlighed kommer man længst!

Og hvorom alting er kan man IKKE tillade sig, at føre en mand sådan bag lyset  Slet, slet, slet ikke okay. Hvordan ville man ikke selv have det hvis situationen var omvendt?

Og den dårlige samvittighed hun vil få vil da æde hende op!!!

SIG DET TIL HAM!!!

Anmeld

29. marts 2011

Magsen

Vingummien skriver:

Helt klart sige sandheden. Man ved aldrig hvad der sker. Og hvordan vil det ikke være både for far og barn, at finde ud af om 5 år at de faktisk ikke er far og søn

ja lige precis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.