Utro -> Gravid :o/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2011

Fru Nielsen

Hun skal helt sikkert fortælle det til hendes kæreste..... Med ærlighed kommer man længst! Hun har selv rodet sig ud i det her, og må rode sig ud af det igen på en ordenlig måde....

Hverken ham hun var utro med, kæresten eller det lille barn fortjener at leve med en løgn....

Så hun må stå ved det hun har gjort og få det fortalt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2011

Clisolka

Malene84 skriver:

helt enig

Det bliver da noget værre rod, at lade kæresten (plus hans venner og familie) tro at han skal være far! Det er da mega ondt!!!

Hun bliver nødt til at tage sit ansvar, enten fortælle hvad hun har lavet og hvem der er fadderen - eller få en abort og beholde sin kæreste-

Enig 

Anmeld

29. marts 2011

Melbek

kiwifrugten skriver:

Enten skal hun have en abort og beholde kæresten og stadig have det dårligt over det, og ellers skal hun fortælle kæresten det og så må de tage den derfra.

Hun er åbenbart ikke særlig gammel siden hun kan bolle uden om og siden hun undvære beskyttelse.

Har ingen respekt for sådanne mennesker. Stakkels hendes kæreste at han er sammen med sådan en der boller uden om.

Mener nu slet ikke det har noget med alder at gøre, om man boller udenom og om man bruger beskyttelse eller ej!

Til TS: Hun har da bare at fortælle kæresten, hvor dum hun har været..

Anmeld

29. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Min veninde har været sin kæreste utro og dermed blevet gravid.

Nu ved hun ikke om hun skal fortælle sandheden til ham og dermed måske miste ham eller hun skal stå ved at hun er gravid og sige at det er kæresten der er faderen..

Hvad synes i??

Jeg synses det er unfair for barnet at vokse op i den tro at faren er faren(og for farens skyld)
Nu når moderen selv har været skyld i det ved at være utro.......

sandheden er altid bedst......

Anmeld

29. marts 2011

Oliver,Troia&Wictor

CmarianN skriver:

Med ærlighed kommer man længst!

Og hvorom alting er kan man IKKE tillade sig, at føre en mand sådan bag lyset  Slet, slet, slet ikke okay. Hvordan ville man ikke selv have det hvis situationen var omvendt?

Og den dårlige samvittighed hun vil få vil da æde hende op!!!

SIG DET TIL HAM!!!

helt enig.... lige mine ord...

Anmeld

29. marts 2011

tazz

Anonym skriver:

Ja mener nu også at hun skal sige sandheden og blev dybt forarget over at hun overhovedet kunne få sig selv til at tænke at hun vil lyve om sådan noget..

Ville bare høre hvad i synes om det her..

Hun står i en ulykkelig og små-desperat situation, og jeg tror at alle ville tænke tanken om, at lyve sig igennem den, for at slippe for, at tage de grimme konsekvenser der måtte komme. Inderst inde ved hun sikkert også godt hvad der er det rigtige at gøre. Det svære er bare at få det gjort

Stakkels pige, sikke da en dyr lærestreg.

Anmeld

29. marts 2011

Hvem?

Hun kan sgu da ikke bilde kæresten ind at det er ham der er far til barnet, når han ikke er det, det er jo ikke en ting hun sætter i verden, men et lille barn, det er dybt egoistisk og manglende respekt overfor sin kæreste, for da slet ikke at tage om barnet.

Gi hende et ordentlig los i rumpetten fra mig!

Anmeld

29. marts 2011

otlitrom

sarahb skriver:

Helt sikkert sandheden, fuck hvor ville jeg gå amok over at tro man er forældre til et barn hvor man virkelig ikke er hvis det var mig.
Det er da så USSELT og RESPEKTLØST at lade ham blive i troen om at han er faderen!
Man må bare Face konsekvenserne af sine handlinger

enig!

Anmeld

29. marts 2011

Anette&Sophia

er der nogen garanti for at det er den anden fyr der kunne være faren til barnet? tænker om hun har været sammen med kæresten i samme måned også, eller om hun var sammen med den anden fyr omkring ægløsning?

Anmeld

29. marts 2011

otlitrom

Fru Nielsen skriver:

Ej okay, det er sku dømmende at skrive som du gør..... At hun ikke kan være særlig gammel når hun har gjort som hun har!!! Det har da INTET med hendes alder at gøre.....

tænkte jeg også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.