hvaaa eva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2008

Honningblomst

kom til at tænke på noget... hvad nu når du får en mand/kæreste for alvor, som skal bo med dig og drengene?? Skal der så også være plads til ham i sengen eller hvordan?? nu tænker jeg på fast-fast kæreste, og ikke hyggesex....

Jannie - mere nysgerrig

Må indrømme at det bestemt ikke er noget jeg tænker på, da jeg ikke skal bo sammen med en mand (som jeg har det nu)...måske får jeg en kæreste en gang, men en mand fast i MIT hus, nej, det ville jeg simpelthen ikke kunne holde ud. Jeg er bo-alene-typen og trives så meget ved det...
Min x har også storseng og det samme havde vi da vi boede sammen...så de eneste mænd fast i min seng, det er mine unger...
Knus Eva...som synes det lyder meget tiltalende at have et soveværelse hver, HVIS jeg engang om mange år finder mig en mand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

heaven

Eva skriver:

Må indrømme at det bestemt ikke er noget jeg tænker på, da jeg ikke skal bo sammen med en mand (som jeg har det nu)...måske får jeg en kæreste en gang, men en mand fast i MIT hus, nej, det ville jeg simpelthen ikke kunne holde ud. Jeg er bo-alene-typen og trives så meget ved det...
Min x har også storseng og det samme havde vi da vi boede sammen...så de eneste mænd fast i min seng, det er mine unger...
Knus Eva...som synes det lyder meget tiltalende at have et soveværelse hver, HVIS jeg engang om mange år finder mig en mand...

hehe, du er sjov - en mand i huset, nej tak.....

det kunne jo godt være du havde gjort dig tanker om det, - men det kan du jo nå, når det bliver aktuelt.... sådan en flot pige som dig, skal da nok opleve det store sus igen - du har bare ikke mødt den rette endnu

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

heaven skriver:

hehe, du er sjov - en mand i huset, nej tak.....

det kunne jo godt være du havde gjort dig tanker om det, - men det kan du jo nå, når det bliver aktuelt.... sådan en flot pige som dig, skal da nok opleve det store sus igen - du har bare ikke mødt den rette endnu

Hvor er du sød...men jeg tror det faktisk ikke...orker det ikke rigtigt. Måske for sjov engang, men sådan rigtigt, det har jeg prøvet og det var vidst ikke lige det jeg var bedst til.
Så jeg passer på drengene og mig selv og er "bare" os...
Stort kram...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.