hvaaa eva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

sikken en herlig seng

Hvor gamle er det nu dine drenge er - kan ik lige huske det ?? De ser herlige ud

Tak... vi sover også så godt i den...jamen jeppe han er 11½ år, Bertram bliver 6 år i næste måned og Konrad er 2½ år...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Tak... vi sover også så godt i den...jamen jeppe han er 11½ år, Bertram bliver 6 år i næste måned og Konrad er 2½ år...
Knus..

de ser frække ud på billedet med sutter og bleer - men det er de jo selvfølgelig ik dine søde unger

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

de ser frække ud på billedet med sutter og bleer - men det er de jo selvfølgelig ik dine søde unger

Ja, ikke-griner- de er frække, søde, trælse, skønne, trættende, umulige at undvære og nogle gange er de bare umulige...så nok som børn er flest...

Anmeld

23. oktober 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Ja, ikke-griner- de er frække, søde, trælse, skønne, trættende, umulige at undvære og nogle gange er de bare umulige...så nok som børn er flest...

de betegnelser kender jeg ihvertfald godt

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

de betegnelser kender jeg ihvertfald godt

ja, ikke...-griner-

Anmeld

23. oktober 2008

heaven

neeeeej - der var den jo - hvor er den sjov og fin....

ingen tvivl om at det ser mega-hyggeligt ud, men jeg ville ikke kunne holde det ud. Men seriøst, så ser det dejlig ud.. tak for kigget

Jannie

Anmeld

24. oktober 2008

Pia.

Den er så skøn den seng, og min datter elsker at sove hos Tante Eva, for så ligger man i kæmpe sengen 60.png

Knus Pia

Eva, jeg hopper med på vognen og siger det er et super profil billede - smækker lækker som altid...

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

heaven skriver:

neeeeej - der var den jo - hvor er den sjov og fin....

ingen tvivl om at det ser mega-hyggeligt ud, men jeg ville ikke kunne holde det ud. Men seriøst, så ser det dejlig ud.. tak for kigget

Jannie

Ja, det er helt vildt hyggeligt, nemt, praktisk og dejligt....jeg kunne ikke sove anderledes end sammen med mine børn...

Knus Eva..som følte sig helt alene med kun et barn i sengen i nat...

Anmeld

24. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Den er så skøn den seng, og min datter elsker at sove hos Tante Eva, for så ligger man i kæmpe sengen 60.png

Knus Pia

Eva, jeg hopper med på vognen og siger det er et super profil billede - smækker lækker som altid...

Ja, vi har det altså også super hyggeligt når Mille, Bertram, Konrad og jeg putter i sengen....håber snart Mille-musen vil sove hos Tante- Eva igen...

Og tak for de pæne ord om mit nye billede...hvor er du sød...

Knus fra mig til dig,...

Anmeld

24. oktober 2008

heaven

Eva skriver:

Ja, det er helt vildt hyggeligt, nemt, praktisk og dejligt....jeg kunne ikke sove anderledes end sammen med mine børn...

Knus Eva..som følte sig helt alene med kun et barn i sengen i nat...

kom til at tænke på noget... hvad nu når du får en mand/kæreste for alvor, som skal bo med dig og drengene?? Skal der så også være plads til ham i sengen eller hvordan?? nu tænker jeg på fast-fast kæreste, og ikke hyggesex....

Jannie - mere nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.