hvaaa eva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.560 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. oktober 2008

heaven

kommer der snart nogle billeder?? den store seng og dine prof.-billeder, og var der ikke en ting mere??

Jannie - nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

Honningblomst

heaven skriver:

kommer der snart nogle billeder?? den store seng og dine prof.-billeder, og var der ikke en ting mere??

Jannie - nysgerrig

De der prof billeder blev desværre udsat...
Men min store seng,jo den må jeg lige få lagt billeder ind af... ligger heher lige nu med tre drenge rundt om mig...vi ser alle speedway...

Knus...

Anmeld

18. oktober 2008

heaven

Eva skriver:

heaven skriver:

Jannie - nysgerrig

Men min store seng,jo den må jeg lige få lagt billeder ind af... ligger heher lige nu med tre drenge rundt om mig...vi ser alle speedway...

Knus...

øv med prof-billederne
Sengen er jeg spændt på, så kan du nu få gjort alvor af det, hehe... god fornøjelse med speedway, nat-nat herfra

Anmeld

19. oktober 2008

twinboys

heaven skriver:

Eva skriver:

heaven skriver:

Jannie - nysgerrig

Knus...

øv med prof-billederne
Sengen er jeg spændt på, så kan du nu få gjort alvor af det, hehe... god fornøjelse med speedway, nat-nat herfra

Vores farmand har døgnvagter her i weekenden, så drengene og jeg har alle sovet inde i den store seng... Det gør vi nogle gange i weekenderne, når far er på døgnvagt... Det er meget hyggeligt...
Men drengene sover altså bedre og længere i deres egne senge...
Majbritt

Anmeld

19. oktober 2008

Honningblomst

heaven skriver:

Eva skriver:

heaven skriver:

Jannie - nysgerrig

Knus...

øv med prof-billederne

Godmorgen...

Nå, så må jeg se at få lagt billeder ind i dag.-..skal bare lige have fundet et kabel...har ryddet op, men hvor er det så lige det er henne...hmm...

Knus Eva..og dejlig søndag til dig...

Anmeld

19. oktober 2008

Honningblomst

Jannie - nysgerrig

Knus...

øv med prof-billederne

Vores farmand har døgnvagter her i weekenden, så drengene og jeg har alle sovet inde i den store seng... Det gør vi nogle gange i weekenderne, når far er på døgnvagt... Det er meget hyggeligt...
Men drengene sover altså bedre og længere i deres egne senge...
Majbritt

Lyder godt nok hyggeligt...
Her sover vi godt og længe allesammen i kæmpesengen...jeg vågnede først igen i dag....lidt i ni..
Knus..

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Så kom der billede af kæmpe-sengen..

Anmeld

23. oktober 2008

petersmor

Eva skriver:

Så kom der billede af kæmpe-sengen..

Hvor er det da bare en super hygge seng i har og et kanon godt profilbilled du har fået, nu kan man jo også se dine kønne øjne

Hanne

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

petersmor skriver:

Hvor er det da bare en super hygge seng i har og et kanon godt profilbilled du har fået, nu kan man jo også se dine kønne øjne

Hanne

Åhr... hvor er du bare sød...tak for det...

Anmeld

23. oktober 2008

fam.4xc

sikken en herlig seng

Hvor gamle er det nu dine drenge er - kan ik lige huske det ?? De ser herlige ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.