babysitter - priser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

132319

Valkyrien skriver:

Med de priser I siger her, føler jeg mig da en lille smule trist over det jeg får for at passe børn. Passer 3 drenge på hhv. 7 år, 5 år og 3 år fra kl.16:00 til kl. 23:00, hvor moderen kommer hjem fra arbejde. For 40 kr i timen de først tre timer, og så 30 kr. derfra.

Det forstår jeg godt du føler dig snydt over 

Da jeg var 15, passede jeg to drenge fra 19-22 en aften om ugen og jeg fik 75 kr i timen.

Synes godt nok at 30-40 kr er en lousy timeløn for at passe tre børn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Manakauapo

MHK skriver:

Det forstår jeg godt du føler dig snydt over 

Da jeg var 15, passede jeg to drenge fra 19-22 en aften om ugen og jeg fik 75 kr i timen.

Synes godt nok at 30-40 kr er en lousy timeløn for at passe tre børn 

Det er jo kun 240 kr for 7 timer! Syntes det er lidt lousy

Anmeld

28. marts 2011

LauraLW

Valkyrien skriver:

Med de priser I siger her, føler jeg mig da en lille smule trist over det jeg får for at passe børn. Passer 3 drenge på hhv. 7 år, 5 år og 3 år fra kl.16:00 til kl. 23:00, hvor moderen kommer hjem fra arbejde. For 40 kr i timen de først tre timer, og så 30 kr. derfra.

Ok? Så lidt ville jeg aldrig betale!

Jeg har fundet ud af at hun får 70 kr i timen, og så må jeg se hvordan det går... eller rettere sagt hvornår jeg ikke har råd til det mere :-)

Anmeld

28. marts 2011

Guldet

Valkyrien skriver:

wow det var godt nok ikke meget..

Da jeg var 15, fik jeg mindst 50 kr i timen..

Anmeld

28. marts 2011

132319

Valkyrien skriver:

Det er jo kun 240 kr for 7 timer! Syntes det er lidt lousy

Dét er det! 

Pyha, forstår helt ærligt ikke at forældrene synes de kan være det bekendt 

Anmeld

28. marts 2011

132319

Ok? Så lidt ville jeg aldrig betale!

Jeg har fundet ud af at hun får 70 kr i timen, og så må jeg se hvordan det går... eller rettere sagt hvornår jeg ikke har råd til det mere :-)

God plan 

Det svarer jo til ca. 110-120 kr i timen før skat og det at da en ganske god løn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.