babysitter - priser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Dot D

Lullaby skriver:

Jeg ville mene en 350-400 kr  Børnene skal puttes, børstes tænder på osv og sådan 3 bavianer kan sagtens drille lidt, ved jeg fra mine egne

Tak for det, der er nu kun to, hi hi, den sidste alder er jo barnepigens, hi hi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Lullaby

Mary skriver:

Hun får heller ikke 50 kr i timen, men fik 100 kr i timen den aften. Jeg svarer på hvad jeg synes er fint for trådstarteren. 

Jamen du skrev da at du syntes at 50-60 var okay?

Anmeld

28. marts 2011

Lullaby

Dot D skriver:

Tak for det, der er nu kun to, hi hi, den sidste alder er jo barnepigens, hi hi...

Hehe, ups

Anmeld

28. marts 2011

saxa

Jeg tænker lidt at 75+ i timen for en på 20 er rimeligt.. Alt derunder sys jeg er for lidt.. Var det f.eks. en på 16 var 50-60kr fair nok..

Men har i spurgt hende hvad hn selv tænker er fair?

Anmeld

28. marts 2011

Lullaby

LauraLW skriver:

Det kommer til at være lidt forskelligt. - Jeg er alene med Vilma og kommer nok til at have en dag om ugen hvor jeg ikke kan nå at hente inden vuggestuen lukker. Der vil det nok være nogle timer om eftermiddagen.

Hvis jeg skal til forældre eller personalemøde er det nok både med mad og putning, og det samme hvis jeg f.eks skal i biffen.

Et par timer om eftermiddagen ville jeg mene at en 50 kr i timen er fint. Men om aftenen hvor der er putning osv indover så synes jeg at man skal op i en 70 kr.

Anmeld

28. marts 2011

LauraLW

Lullaby skriver:

Et par timer om eftermiddagen ville jeg mene at en 50 kr i timen er fint. Men om aftenen hvor der er putning osv indover så synes jeg at man skal op i en 70 kr.

Ok, tak :-)

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Synes klart at der er forskel på om der er 1 barn, eller flere og antal timer... Er det først om natten efter puttetid eller i de vågne timer...

Og også hvor gamle børnene er og hvor meget de kræver...

Vi giver et sted mellem 50-100kr i timen... og så runder vi altid op...

Mine drenge er 8år...

Majbritt

Anmeld

28. marts 2011

132319

Hej alle

Jeg skal finde mig en babysitter der kan hjælpe mig med Vilma hvis jeg arbejder sent, skal til møde, i biffen eller lign. Har fundet en pige på 20 som gerne vil, men jeg er i tvivl om prisen. Hvad giver man i timen for sådan noget?

Laura

Da jeg studerede og var i praktik, havde jeg en barnepige til Hjalte der hentede ham en gang om ugen og passede ham i 1½-2 timer.

Det fik hun 500 kr for om måneden 

Når hun passede ham om aftenen, fik hun 75 kr i timen.

Hun har en enkelt gang passet ham en hel aften/nat/formiddag og der fik hun 500 kr 

Anmeld

28. marts 2011

Manakauapo

Med de priser I siger her, føler jeg mig da en lille smule trist over det jeg får for at passe børn. Passer 3 drenge på hhv. 7 år, 5 år og 3 år fra kl.16:00 til kl. 23:00, hvor moderen kommer hjem fra arbejde. For 40 kr i timen de først tre timer, og så 30 kr. derfra.

Anmeld

28. marts 2011

Anette&Sophia

da jeg var barnepige fik jeg 50 kr i timen.
( vil med glæde gøre det igen - søger nemlig et sted hvor jeg kan passe børn og hjælpe med andre huslige ting ogfor at lette på hverdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.