babysitter - priser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.837 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

LauraLW

Hej alle

Jeg skal finde mig en babysitter der kan hjælpe mig med Vilma hvis jeg arbejder sent, skal til møde, i biffen eller lign. Har fundet en pige på 20 som gerne vil, men jeg er i tvivl om prisen. Hvad giver man i timen for sådan noget?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Lullaby

Skal barnet puttes eller er barnet puttet? Skal barnet have aftensmad eller er det klaret?  Hvor mange timer?

Anmeld

28. marts 2011

Mary

Vi gav vores barnepige 60 kr. i timen da hun kun passede et eller to børn hos os. Da var hun også omkring de 20. Nu får hun mere en aftalt pris for en aften. Fx fik hun 200 kr da vi var til forældremøde i to timer, men hun kommer også i god tid inden  

Vi har i øvrigt tre børn nu.

Jeg synes 50-60 kr i timen er fint.

Anmeld

28. marts 2011

Dot D

Lullaby skriver:

Skal barnet puttes eller er barnet puttet? Skal barnet have aftensmad eller er det klaret?  Hvor mange timer?

Sjovt, jeg ville lave sådan et indlæg i dag, da vi skal have ungerne passet en aften fra kl 1830 - 0130, hun skal hygge med dem og putte dem. Du lød lige som én, der ved noget, så jeg spørger dig lige også Børnene er 3 og 6 og barnepigen er 18 år

Anmeld

28. marts 2011

Lullaby

Mary skriver:

Vi gav vores barnepige 60 kr. i timen da hun kun passede et eller to børn hos os. Da var hun også omkring de 20. Nu får hun mere en aftalt pris for en aften. Fx fik hun 200 kr da vi var til forældremøde i to timer, men hun kommer også i god tid inden  

Vi har i øvrigt tre børn nu.

Jeg synes 50-60 kr i timen er fint.

Tænk, at vi kan være så forskellige. For jeg synes ikke at en 50 kr er rimelig for 3 børn der skal passes om aftenen hvor de skal puttes. Der ville jeg nok mene en 70-80 kr.

Anmeld

28. marts 2011

Mary

Dot D skriver:

Sjovt, jeg ville lave sådan et indlæg i dag, da vi skal have ungerne passet en aften fra kl 1830 - 0130, hun skal hygge med dem og putte dem. Du lød lige som én, der ved noget, så jeg spørger dig lige også Børnene er 3 og 6 og barnepigen er 18 år

Vores barnepige skal passe vores tre unger en aften fra omkring 17 til 00 og vi har aftalt 500 kr.

Ved godt det ikke er mig du spørger, men svarer alligevel 

Anmeld

28. marts 2011

Lullaby

Dot D skriver:

Jeg ville mene en 350-400 kr  Børnene skal puttes, børstes tænder på osv og sådan 3 bavianer kan sagtens drille lidt, ved jeg fra mine egne

Anmeld

28. marts 2011

Mary

Lullaby skriver:

Tænk, at vi kan være så forskellige. For jeg synes ikke at en 50 kr er rimelig for 3 børn der skal passes om aftenen hvor de skal puttes. Der ville jeg nok mene en 70-80 kr.

Hun får heller ikke 50 kr i timen, men fik 100 kr i timen den aften. Jeg svarer på hvad jeg synes er fint for trådstarteren. 

Anmeld

28. marts 2011

Dot D

Mary skriver:

Vores barnepige skal passe vores tre unger en aften fra omkring 17 til 00 og vi har aftalt 500 kr.

Ved godt det ikke er mig du spørger, men svarer alligevel 

Tak for det, var noget på bar bund

Anmeld

28. marts 2011

LauraLW

Lullaby skriver:

Det kommer til at være lidt forskelligt. - Jeg er alene med Vilma og kommer nok til at have en dag om ugen hvor jeg ikke kan nå at hente inden vuggestuen lukker. Der vil det nok være nogle timer om eftermiddagen.

Hvis jeg skal til forældre eller personalemøde er det nok både med mad og putning, og det samme hvis jeg f.eks skal i biffen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.