Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Far , mor og Oscar her
Fenja09 skriver: Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre. Kilde: Danmarks statistik Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ? Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen /Fenja
Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre.
Kilde: Danmarks statistik
Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ?
Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen
/Fenja
jeg bor sammen med min kæreste og vi venter en datter om 1 måneder og vi regner ihvertfald ikke med at gå fra hinanden på nogen måde ..
Her er vi mor, far og 2 fælles børn. Men med i flokken tæller så også mine de 2 store fra mit første ægteskab, de er dog flyttet hjemme fra nu
Vi er far, mor og skønne Lærke Har bestemt ingen planer om at det skal ændre sig.
Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre. Kilde: Danmarks statistik Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ? Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen /Fenja
Herhjemme er vi mor, far og Isabella
vi er mor, far og baby
Her er vi også far, mor og baby i maven.
Vi bor far, mor og barn.
Håber da også det fortsætter sådan.
Og håber såmænd også at han bliver faren til min nr. 2.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128