Hvor mange er " far, mor & børn?" herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

slettet_7530

far mog og 2 børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

morethanperfect

Far , mor og Oscar her

Anmeld

28. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

Fenja09 skriver:

Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre.

Kilde: Danmarks statistik

Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ?

Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen

/Fenja

jeg bor sammen med min kæreste og vi venter en datter om 1 måneder og vi regner ihvertfald ikke med at gå fra hinanden på nogen måde  ..

Anmeld

28. marts 2011

Dansker i England

Her er vi mor og barn. Når jeg flytter sammen med manden min, bliver vi mor+barn og far+weekend søn. Og en gang i fremtiden håber vi da på at få den fulde blandede landhandel med dine+mine+vores

Anmeld

29. marts 2011

Grynt

Her er vi mor, far og 2 fælles børn. Men med i flokken tæller så også mine de 2 store fra mit første ægteskab, de er dog flyttet hjemme fra nu

Anmeld

29. marts 2011

Brams

Vi er far, mor og skønne Lærke  Har bestemt ingen planer om at det skal ændre sig.

Anmeld

29. marts 2011

Clisolka

Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre.

Kilde: Danmarks statistik

Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ?

Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen

/Fenja

Herhjemme er vi mor, far og Isabella  

Anmeld

30. marts 2011

AA10

vi er mor, far og baby

Anmeld

30. marts 2011

Frk.S

Her er vi også far, mor og baby i maven.

Anmeld

30. marts 2011

Benjamins'mor

Vi bor far, mor og barn. 

Håber da også det fortsætter sådan.

Og håber såmænd også at han bliver faren til min nr. 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.