Hvor mange er " far, mor & børn?" herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Nalle

Vi er mor, far og to børn herhjemme ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Mira0911

Her bor vi Far, mor og barn + en på vej... 

Anmeld

31. marts 2011

Mamalou

Fenja09 skriver:

Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre.

Kilde: Danmarks statistik

Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ?

Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen

/Fenja

Jeg har også stemt mor, far og barn selvom supermanden stadig ikke har meldt sin ankomst... Det sker dog lige rundt om hjørnet

Min kæreste har en datter på fire år fra et tidligere forhold. Hun bor fast hos sin mor og er hos os ca. 12-14 dage om måneden. Så hun "rammer" dog statistikken af en fjerdedel af de danske børn, der ikke bor med mor og far.

Kh. Louise

Anmeld

31. marts 2011

oerbaek

Jeg har svaret far mor og børn

Vi har været sammen i 12 år og er far mor og 3 børn her hjemme

Anmeld

31. marts 2011

Malonde1985

Her er det far, mor og nu 2 børn :-).. Lillebror meldte sig ind i gruppen d 3 feb ;-)

Anmeld

31. marts 2011

Lou87

Mor, far og barn
Og forhåbentlige en enkelt mere en dag..

Anmeld

31. marts 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre.

Kilde: Danmarks statistik

Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ?

Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen

/Fenja

Jeg har svaret far, mor og børn da vi 'kun' har en fælles søn, men jeg håber da der kommer en eller to endnu...

Anmeld

31. marts 2011

sandratobias

Her er vi far, mor og 2 skønne børn.. (Tobias på knap 4 år og Amanda på knap 7 uger.. )

Vi har været sammen i 6 år...

Anmeld

31. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Her bor vi far og mor sammen med vores 2 børn.

Anmeld

31. marts 2011

Mathilde

Far, mor og barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.