Hvor mange er " far, mor & børn?" herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan "bor" i med børnene?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.428 visninger
100 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Fenja09

Har lige læst at 3 ud af 4 børn bor sammen med begge deres forældre. Det svarer til 73 % af alle børn. Andelen af børn der bor hos begge forældre, har dog været faldende siden 1980. Dengang var det 83 % af alle børn der boede hos begge forældre.

Kilde: Danmarks statistik

Derfor blev jeg lige nysgerrig for at høre, hvor mange af jer der bor sammen som " far, mor & børn" ?

Jeg bor selv sammen med min kæreste på 4 år og vi venter vores første til August og regner da med at vi bliver boende sammen

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

otlitrom

Jeg har tilladt mig at svare, selvom fisen stadig ligger i min mave. Indtil videre bor vi far, mor og mors mave Jeg regner med det bliver far, mor og baby

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

kitty skriver:

Jeg har tilladt mig at svare, selvom fisen stadig ligger i min mave. Indtil videre bor vi far, mor og mors mave Jeg regner med det bliver far, mor og baby

Sådan en satser jeg også på! 

Anmeld

28. marts 2011

Fenja09

kitty skriver:

Det er også helt fint at du svare - jeg har jo selv stillet spørgsmålet, selvom jeg heller ikke har et barn i armene endnu

Det var også kun af ren nysgerrighed, for havde tænkt, at der var flere enlige end der reelt er

Anmeld

28. marts 2011

LRJ

vi er far, mor og barn herhjemme

Anmeld

28. marts 2011

Corn

Her er vi far, mor og vores fælles tre børn. Ingen af os har særbørn

Anmeld

28. marts 2011

twinny

kitty skriver:

den vogn hopper jeg med på....

Far, mor og bebs i maven....

Anmeld

28. marts 2011

A&F

Her er vi også far, mor og baby i maven

Anmeld

28. marts 2011

Magsen

Far, mor og Naomi 

Anmeld

28. marts 2011

Happiness

kitty skriver:

Den hopper jeg lige med på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.