Børn og shampoo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.265 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Pige2009

Hvornår begyndte/begynder I at bruge shampoo til ungerne? Laura er 17 mdr. og vi bruger fortsat intet i hendes bad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

MaliksMor

jeg har brugt baby olie, sæbe og shampo lige siden - han næsten var nyfødt.

synes han lugter, hvis vi ikke bruger det 

og baby olie, er bare lækkert frem for bare vand

Anmeld

28. marts 2011

LinLin

Da han havde mere end 1 cm hår

Han har været 9-10 for det var om sommeren. David er et meget varmt barn og svedte meget, så jeg syntes han skulle begynde at vaskes med sæbe - brugte noget babyshampoo uden parfume selvfølgelig.

Anmeld

28. marts 2011

bonnie81

min datter 10 mdr og vi bruger kun shampoo når vi er til babysvøm inden hunskal i vander ( det skal man)  og det har vi gjort fra hun var 7 mdr. men hjmme bruger vi stadig bare vand.

Anmeld

28. marts 2011

Oliver,Troia&Wictor

Oliver brugte jeg neutral sæbe og shampoo til fra han var nyfødt...

Troia var ca. 5mdr. men det var fordi hun var indlagt de første 4,5mdr. af hendes liv...

knus

Anmeld

28. marts 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg bruger Ceridal badeolie i vandet. (16 mdr) Ikke almindelig babyolie, men noget der renser lidt mere. Almindelig sæbe kan vi slet ikke bruge da hans hud tørrer fuldstændig ud, uanset hvor hudvenligt det måtte være.

Nu vasker jeg ca hans hår to gange om måneden, men der bruger jeg Aderma shampoo til spædbørn, og det har jeg vist altid gjort. Ihvert fald fra han var et halvt år.

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

RGN skriver:

Jeg bruger Ceridal badeolie i vandet. (16 mdr) Ikke almindelig babyolie, men noget der renser lidt mere. Almindelig sæbe kan vi slet ikke bruge da hans hud tørrer fuldstændig ud, uanset hvor hudvenligt det måtte være.

Nu vasker jeg ca hans hår to gange om måneden, men der bruger jeg Aderma shampoo til spædbørn, og det har jeg vist altid gjort. Ihvert fald fra han var et halvt år.

Jeg vidste slet ikke, at A-Derma lave babyshampoo Det var en dejlig information for jeg bruger i forvejen A-Derma Exomega til Lauras hud, da hun har børneeksem. Jeg har heller aldrig turde bruge alm. sæbe i vandet, da det tørrer hendes hud helt håbløst ud

Mange tak for tip!

Anmeld

28. marts 2011

NinaNymannMadsen

asta er 21 mdr og vi bruger baby shampoo og baby wash fra libero af. da hun var mindre brugte vi babyolie i vandet det gjorde hendes hud rigtig dejlig.

vi bruger kun babyprodukter til hende til badet syntes hun lugter og hendes hår vil ikke blive ordenlig rent hvis vi ikk bruger det. bruger dog budget balsam til hendes hår en gang om ugen, så bliver hendes hår dejlig blødt og dejlig nemt at ha med at gøre.

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

- skriver:

Syntes det kommer lidt an på hvor meget hår der er på hovedet. 

Men vi bruger lidt fra de begynder at spise selv....

Laura havde 5-6 cm langt hår allerede fra fødslen. Det med at spise selv og hårvask, må du meget gerne uddybe lidt nærmere!

Anmeld

28. marts 2011

Pige2009

- skriver:

Når de spiser selv kommer der mad alle vegne og ikke kun i munden

Dermed også i håret...

Doooo. Selvfølgelig

Jeg tror, jeg vil prøve at købe A-Dermas babyshampoo, når hun i forvejen bliver smurt i A-Derma Exomega

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.