AnneBJ skriver:
Jeg bor i et gammelt hus, hvor der er 4 lejemål. Jeg bor på 1. sal, og har altså både over- og underboer. Mine overboer er ekstremt larmende, og meget lidt hensynsfulde. Der smækkes med døre til langt over midnat, de går rundt med højhælede sko indenfor osv.
Det har vi ikek brokket over, for det er jo svært at vide hvornår vi er for nærtagende, hvornår der bare er lydt og generelt gider vi ikke være sådan nogle der brokker hele tiden. Men fordi de larmer sådan, er min lunte og tolerance altså ikke sådan særlig stor over for dem 
Vi har ingen officielle regler her i forhold til ro, men jeg mener selv, at man som minimum tager hensyn mellem 11 og 06 - er det helt skørt?
Nu til dagens konkrete problem - der har været spillet så høj musik siden kl. 10, at jeg ikke kan tænke en ærlig tanke! I ved, sådan noget musik hvor man kan høre dung-dung-dung fra bassen og også høre hvilken sang det er, men det er så det. Det har så nu stået på 6 timer, eller dvs. jeg har været væk fra 14-15 så der kan jeg jo ikke vide om der har været ro.
Er det bare ærgerligt for mig, fordi det er eftermiddag ogman i princippet har lov at spille musik i forholdsvist mange timer endnu, før man er hensynsløs?
Hjælp mig - er jeg for sippet hvad angår støj? Du kan svare anonymt