bebsen passes af mormor istedte for vuggestue??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

betski

lillepuller skriver:

Hej hej

Min mor kom med et forslag forleden dag. Hun sagde nu når jeg starter i skole i august er bebsen 9 måneder og min mand arbejder som souchef i butik . Hun sagde det jo mega dyrt i vuggestue , jeg kan da sagtens passe den lille så længe i har lyst .. hun er nemlig førtidspensioneret.

Men hvad synes i er bedst at han bliver passet hos mormor eller skal i vuggestue ?

Det ville jeg hel sikkert tage imod Men tænker lidt om hun overhovedet må gøre det, hvis hun er på førtidspension ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

dollygirl

duddi. skriver:

Det ville jeg hel sikkert tage imod Men tænker lidt om hun overhovedet må gøre det, hvis hun er på førtidspension ?

ja men hun bliver pensioneret her i år så det tror jeg godt hun må som mormor

Anmeld

28. marts 2011

betski

lillepuller skriver:

ja men hun bliver pensioneret her i år så det tror jeg godt hun må som mormor

Så ville jeg slet ikke være i tvivl

Anmeld

28. marts 2011

A&F

lillepuller skriver:

Hej hej

Min mor kom med et forslag forleden dag. Hun sagde nu når jeg starter i skole i august er bebsen 9 måneder og min mand arbejder som souchef i butik . Hun sagde det jo mega dyrt i vuggestue , jeg kan da sagtens passe den lille så længe i har lyst .. hun er nemlig førtidspensioneret.

Men hvad synes i er bedst at han bliver passet hos mormor eller skal i vuggestue ?

Go for it. Planen er det samme herhjemme når vi når dertil. Min mor har også tilbudt, at passe vores barn. Så længe den også oplever, at være blandt andre børn.

Anmeld

28. marts 2011

Mette+Mathias

lillepuller skriver:

Hej hej

Jeg vil sige JA TAK!! - og gerne helt indtil han bliver 3.

Mathias blev passet hjemme (af ung pige) indtil bh-star (3 år), og han fik bl.a. meget ros for at være meget selvhjulpen (kommentaren var at man sørme godt kunne se, at han var blevet passet hjemme, så selvhjulpen som han var).

De gik i legestue 2 gange om ugen, til svømning 1 gang, til musik 1 gang og mødtes med de andre unge piger den sidste dag (legeplads, zoo, bibl. og så spiste de på skift hjemme hos hinanden), - så han var afsted hver eneste formiddag i 1½ år (undt. 1-2 hvor han var lidt halvsløj), og det var rigelig social stimulation til ham.

Han kunne sagtens lege med de andre i BH og det kan han også nu i skolen )

Anmeld

29. marts 2011

dollygirl

Mette+Mathias skriver:

Jeg vil sige JA TAK!! - og gerne helt indtil han bliver 3.

Mathias blev passet hjemme (af ung pige) indtil bh-star (3 år), og han fik bl.a. meget ros for at være meget selvhjulpen (kommentaren var at man sørme godt kunne se, at han var blevet passet hjemme, så selvhjulpen som han var).

De gik i legestue 2 gange om ugen, til svømning 1 gang, til musik 1 gang og mødtes med de andre unge piger den sidste dag (legeplads, zoo, bibl. og så spiste de på skift hjemme hos hinanden), - så han var afsted hver eneste formiddag i 1½ år (undt. 1-2 hvor han var lidt halvsløj), og det var rigelig social stimulation til ham.

Han kunne sagtens lege med de andre i BH og det kan han også nu i skolen )

okay godt nok . men jeg er blevet lidt bekymret nu for mine svigerforældre bliver misundelig hvis de finder ud af at min mor passer ham .. og jeg vil helst ikke ha de passer ham . Da de har meget uheld med sig. de er meget gamle og svigermor er døv i den ene øre , kan slet ikke hører og svigerfar er meget barnlige og bliver nemt sur og vred , de er hverken tålmodig eller rolige ... hvad gør man i sådan en situation ?

Anmeld

29. marts 2011

Valle81

lillepuller skriver:

Hej hej

Ja for søren skisme det ville jeg helt klart sige ja til:0)

Du kan altid vælge det om - altså sende ham afsted - det er svære den anden vej.

Du vil ikke fortryde - kæmpegave til Jeres barn, til Jer, til din mor og ikke mindst økonomien får da lige en god besparelse:0)

Kommer fra Christina,som har Anton på 1 år og har valgt at holde ham hjemme da jeg igen er på barsel ( termin om 2 uger) og synes ikke han skal afsted:0)

Anmeld

29. marts 2011

morethanperfect

Jeg ville øøønske min svigermor kunne passe Oscar i dagtimerne i stedet for dagpleje .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.