bebsen passes af mormor istedte for vuggestue??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

betski

lillepuller skriver:

Hej hej

Min mor kom med et forslag forleden dag. Hun sagde nu når jeg starter i skole i august er bebsen 9 måneder og min mand arbejder som souchef i butik . Hun sagde det jo mega dyrt i vuggestue , jeg kan da sagtens passe den lille så længe i har lyst .. hun er nemlig førtidspensioneret.

Men hvad synes i er bedst at han bliver passet hos mormor eller skal i vuggestue ?

Det ville jeg hel sikkert tage imod Men tænker lidt om hun overhovedet må gøre det, hvis hun er på førtidspension ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

dollygirl

duddi. skriver:

Det ville jeg hel sikkert tage imod Men tænker lidt om hun overhovedet må gøre det, hvis hun er på førtidspension ?

ja men hun bliver pensioneret her i år så det tror jeg godt hun må som mormor

Anmeld

28. marts 2011

betski

lillepuller skriver:

ja men hun bliver pensioneret her i år så det tror jeg godt hun må som mormor

Så ville jeg slet ikke være i tvivl

Anmeld

28. marts 2011

A&F

lillepuller skriver:

Hej hej

Min mor kom med et forslag forleden dag. Hun sagde nu når jeg starter i skole i august er bebsen 9 måneder og min mand arbejder som souchef i butik . Hun sagde det jo mega dyrt i vuggestue , jeg kan da sagtens passe den lille så længe i har lyst .. hun er nemlig førtidspensioneret.

Men hvad synes i er bedst at han bliver passet hos mormor eller skal i vuggestue ?

Go for it. Planen er det samme herhjemme når vi når dertil. Min mor har også tilbudt, at passe vores barn. Så længe den også oplever, at være blandt andre børn.

Anmeld

28. marts 2011

Mette+Mathias

lillepuller skriver:

Hej hej

Jeg vil sige JA TAK!! - og gerne helt indtil han bliver 3.