bebsen passes af mormor istedte for vuggestue??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

maria_wlt

Jeg ville sige ja hvis jeg var sikker på at min dreng ville få de samme aktiviteter og samvær med andre børn som hvis han var i en DP.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Mumto3

lillepuller skriver:

Hej hej

Min mor kom med et forslag forleden dag. Hun sagde nu når jeg starter i skole i august er bebsen 9 måneder og min mand arbejder som souchef i butik . Hun sagde det jo mega dyrt i vuggestue , jeg kan da sagtens passe den lille så længe i har lyst .. hun er nemlig førtidspensioneret.

Men hvad synes i er bedst at han bliver passet hos mormor eller skal i vuggestue ?

Jeg kan kun anbefale det på det aller varmeste!!! det er så fantastisk. Vores 3 børn er blevet passet af mormor og farmor når jeg har været på arbejde, og de har derfor alle 3 været hjemmebørn indtil de startede i børnehaven som 3½ årige (den yngste går stadig hjemme, hun er 2 år, men vi har planer om at hun starter i Bh når hun er 3&frac12.

Det er SÅ godt!!! Jeg har slet slet ikke oplevet noget negativt ved den ordning overhovedet!!!

Fantastisk at din mor tilbyder det. Jeg synes du skulle tage imod med kyshånd!!!

Anmeld

28. marts 2011

dollygirl

Mumto3 skriver:

Jeg kan kun anbefale det på det aller varmeste!!! det er så fantastisk. Vores 3 børn er blevet passet af mormor og farmor når jeg har været på arbejde, og de har derfor alle 3 været hjemmebørn indtil de startede i børnehaven som 3½ årige (den yngste går stadig hjemme, hun er 2 år, men vi har planer om at hun starter i Bh når hun er 3&frac12.

Det er SÅ godt!!! Jeg har slet slet ikke oplevet noget negativt ved den ordning overhovedet!!!

Fantastisk at din mor tilbyder det. Jeg synes du skulle tage imod med kyshånd!!!