bebsen passes af mormor istedte for vuggestue??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.959 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

dollygirl

Hej hej

Min mor kom med et forslag forleden dag. Hun sagde nu når jeg starter i skole i august er bebsen 9 måneder og min mand arbejder som souchef i butik . Hun sagde det jo mega dyrt i vuggestue , jeg kan da sagtens passe den lille så længe i har lyst .. hun er nemlig førtidspensioneret.

Men hvad synes i er bedst at han bliver passet hos mormor eller skal i vuggestue ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Tvillingemor80

Indtil bebs bliver 2 år synes jeg da det vil være lækkert at blive passet hjemme, specielt hvis mormor gider gå i legestue 1 gang om ugen eller sådan et eller andet.. Men efter de 2 år tror jeg de har godt af at starte i vuggestue/dagpleje/børnehave så de kan blive udfordret lidt..

Anmeld

28. marts 2011

Cris

Det er meget normalt i Spanien. Det er fantastisk, for de giver så meget kærlighed! I kan bare starte og prøve, for det kunne være, at efter et styk tid bliver din mor mere fysisk træt end hun troede. For eks. kan hun passe på hende, nu at hun er så lille og bagefter, måske efter hun bliver 18 eller 20 måneder og begynder at blive mere social, så kan I finde plads i en vuggestue. Eller bare starte i børnehave, hvis alt går godt...

Anmeld

28. marts 2011

Janni85

Hvis min mor havde haft muligheden for at passe drengene den gang de skulle starte i vuggestue. havde jeg sagt JA TAK  

Og så måske starte i vuggestue/dagpleje omkring de 2 år, men hvis det går fint, så bare vente til bebsen skal i børnehave

Anmeld

28. marts 2011

miinimeal

jeg havde pænt sagt ja tak!(:

min mor er førtids pentionist men kan ikke have albert hele dagen så hun henter ham i DP når de andre børn skal sove til middag, så han ikke har så lang en dag(: