bebsen passes af mormor istedte for vuggestue??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.959 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

dollygirl

Hej hej

Min mor kom med et forslag forleden dag. Hun sagde nu når jeg starter i skole i august er bebsen 9 måneder og min mand arbejder som souchef i butik . Hun sagde det jo mega dyrt i vuggestue , jeg kan da sagtens passe den lille så længe i har lyst .. hun er nemlig førtidspensioneret.

Men hvad synes i er bedst at han bliver passet hos mormor eller skal i vuggestue ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Tvillingemor80

Indtil bebs bliver 2 år synes jeg da det vil være lækkert at blive passet hjemme, specielt hvis mormor gider gå i legestue 1 gang om ugen eller sådan et eller andet.. Men efter de 2 år tror jeg de har godt af at starte i vuggestue/dagpleje/børnehave så de kan blive udfordret lidt..

Anmeld

28. marts 2011

Cris

Det er meget normalt i Spanien. Det er fantastisk, for de giver så meget kærlighed! I kan bare starte og prøve, for det kunne være, at efter et styk tid bliver din mor mere fysisk træt end hun troede. For eks. kan hun passe på hende, nu at hun er så lille og bagefter, måske efter hun bliver 18 eller 20 måneder og begynder at blive mere social, så kan I finde plads i en vuggestue. Eller bare starte i børnehave, hvis alt går godt...

Anmeld

28. marts 2011

Janni85

Hvis min mor havde haft muligheden for at passe drengene den gang de skulle starte i vuggestue. havde jeg sagt JA TAK  

Og så måske starte i vuggestue/dagpleje omkring de 2 år, men hvis det går fint, så bare vente til bebsen skal i børnehave

Anmeld

28. marts 2011

miinimeal

jeg havde pænt sagt ja tak!(:

min mor er førtids pentionist men kan ikke have albert hele dagen så hun henter ham i DP når de andre børn skal sove til middag, så han ikke har så lang en dag(:

men det siges intil de små er 2 år har de ikke brug for at komme i indstition, men han skal self ud blandt andre børn  vil jeg mene(:

Anmeld

28. marts 2011

dorthemus

Jeg ville også sige jatak

Hilsen en pædagog i en vuggestue

Anmeld

28. marts 2011

AnneBJ

dorthemus skriver:

Enig, hilsen en kommende pædagog! 

Anmeld

28. marts 2011

dollygirl

dorthemus skriver:

okay fedt godt jeg skrev det herinde .. for var meget i tvivl om det var dårligt for ham at blive passet af min mor , var bange for han blev asocial .. men når folk siger indtil de 2 år så er jeg glad og lettet nu

Anmeld

28. marts 2011

dorthemus

lillepuller skriver:

okay fedt godt jeg skrev det herinde .. for var meget i tvivl om det var dårligt for ham at blive passet af min mor , var bange for han blev asocial .. men når folk siger indtil de 2 år så er jeg glad og lettet nu

Min datter er 10 måneder og er lige startet i vuggestue..idag faktisk. Og jeg ville ønske jeg havde en mor der kunne passe Runa et halvt år mere, men det kan ikke lade sig gøre. Så længe din mor kommer ud blandt andre børn og ikke bare sidder og tuller derhjemme så er det en super god løsning

Anmeld

28. marts 2011

dollygirl

dorthemus skriver:

Min datter er 10 måneder og er lige startet i vuggestue..idag faktisk. Og jeg ville ønske jeg havde en mor der kunne passe Runa et halvt år mere, men det kan ikke lade sig gøre. Så længe din mor kommer ud blandt andre børn og ikke bare sidder og tuller derhjemme så er det en super god løsning

altså min mor er tit hjemme ,,  snakker meget i tlf og er en rigtig husmor der laver mad og bager og alt sådan ..

Men jeg har to små søstre som er 15 og 21 år , de kommer hjem fra skole og er helt vilde med ham ..

Min mor er god til at komme ud på legepladsen med ham , men det jo ikk altid der er andre børn tilstede ? er det skidt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.