Har du mønster på en pusletaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2012

dola

mariamiss6 skriver:

Åh piger, min veninde vil så gerne have en hjemmelavet pusletaske. Og vi leder med lys og lygte efter et rigtig lækkert og NEMT mønster på sådan en sag....

Det skal være en af de der hvor man folder den, og så lægger man babyen i midten af tasken, og ude i siderne er der så lommer....

Så det skal ikke være en lukket taske som sådan, men en taske man kan folde helt ud....

Pleeeeease kom glade med ideer og MEGET gerne med links til mønstre

Du kan evt gå på biblioteket og finde bogen Bamse Patchwork af Dorthe Jollmann. Der er en fin opskrift i!

Som dem jeg har lagt billeder ind af, hvis du skriver privat kan jeg også sende dig et scanningsbillede af siderne..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2012

Gaia

Hvor jeres pusletasker bare fine. Øv bare jeg kunne sy så godt at jeg kunne lave sådan en. Bare lidt misundelig på jeres talent og pusletaskerne....

Anmeld

16. februar 2012

mariamiss6

dola skriver:

Du kan evt gå på biblioteket og finde bogen Bamse Patchwork af Dorthe Jollmann. Der er en fin opskrift i!

Som dem jeg har lagt billeder ind af, hvis du skriver privat kan jeg også sende dig et scanningsbillede af siderne..

Hehe Dola, dette er en meeeeeget gammel tråd. Jeg faldt bare over den i forbindels med en googlesøgning

Og besluttede at svare på den der havde bedt om en diy på min pusletaske... for nu har jeg lavet en slags diy på min blog nemlig

Anmeld

16. februar 2012

mariamiss6

Zeus skriver:

Smart

totalt smart, og der er heller ikke noget med at man skal ned i bunden af sin taske og finde den der sut eller de der bukser, eller noget som helst....

For hele tasken står jo åben :D

Anmeld

28. november 2012

østerhaab

hej mariamiss6.

fed pusletaske du har fået lavet!!!!

Hvis du nu skulle lave en hvad ville det komme til at koste???

Mvh marianne

Anmeld

28. november 2012

mariamiss6

østerhaab skriver:

hej mariamiss6.

fed pusletaske du har fået lavet!!!!

Hvis du nu skulle lave en hvad ville det komme til at koste???

Mvh marianne

Øjs. det kan jeg ikke engang huske. 

Jeg sender lige en PB med et uovervejet forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.