Børneeksem...hyl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MHK skriver:

Hjaltes er heldigvis ikke så slemt, så jeg har ladet det være.

Det lyder da godt nok som om Nikoline er hårdt ramt, stakkels pus  Er det hele året eller kun om vinteren?

det er noget strid noget synes jeg...

ja det er forholdsvis slemt... vi vasker to gange dagligt med den vaskebar på hænderne og så smører vi to gange dagligt på hele kroppen... det kan for det meste holde det nede, hænder er svære synes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

132319

Ni-ko-li-ne skriver:

det er noget strid noget synes jeg...

ja det er forholdsvis slemt... vi vasker to gange dagligt med den vaskebar på hænderne og så smører vi to gange dagligt på hele kroppen... det kan for det meste holde det nede, hænder er svære synes jeg...

Orv, hænderne det lyder godt nok heller ikke rart 

Hvor gammel er det hun er?

Hjaltes var værst de første to år, i år har det ikke været så slemt og kun været på benene.

Håber det går samme vej for jer 

Anmeld

28. marts 2011

Ni-ko-li-ne

MHK skriver:

Orv, hænderne det lyder godt nok heller ikke rart 

Hvor gammel er det hun er?

Hjaltes var værst de første to år, i år har det ikke været så slemt og kun været på benene.

Håber det går samme vej for jer 

lige over to år er hun nu...

det er klart blevet bedre med tiden, også i kraft af at vi fandt ud af at hun har allergi overfor æg... ydermere undgår vi tomat og appelsin... eksemet blusser meget op af det nemli, grundet syreindholdet siger børnelægen...

Anmeld

28. marts 2011

tazz

Vi skiftede fra Locoid til Elisabeth Arden "Eight hour cream" det hjalp gevaldigt. Nu virker det som om hun er vokset fra det. Anna havde det på hele ryggen og så forfærdelig ud. Kløede voldsomt og var meget generet af det.

Jeg havde det i albueleddene og knæhaserne men er vokset fra det i mine voksne år

Anmeld

28. marts 2011

SussieThyssen

Vil da lige orientere jer om, at al eksem inkl børneeksem i mange tilfælde kan nedbringes meget ved indtagelse af ekstra B2 vitamin.
Jeg bruger det selv, og har igennem en årrække, set resultaterne af hvor godt det virker...også ved astmaeksem.

Snak med lægen om det til jeres småbørn..og så snart de er store nok til at sluge piller, så giv dem en B2 vitamin hver anden dag i 14 dage og hold så pause i 14 dage, når eksemen blomstrer op.

Til jer selv, kan nok så meget anbefales, at man tager B2 hver dag i en uge, holder 14 dages pause i den rytme, især i vinterhalvåret eller når der kommer et anfald.
B2 booster hudens og slimhindernes emunforsvar.

Vær opmærksom på at urinen farves skriggul, når man tager B2

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.