Jer der bevidst valgte sutten fra.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Jesuisunefemme

Albertesmor skriver:

Jamen den kan da sagtens undværes, det er et spørgsmål om tålmodighed

Det satser vi på . tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

132319

Blop'ens Mor skriver:

Det var godt.

Synes heller ikke der er noget galt i det hvis det er noget de selv finder tryghed i.. men det der "påtvunget" tryghed i form af at de allerede fra helt spæd får proppet en sut i munden, den er jeg ikke helt med på.

Og nu er børn self forskellige så for nogen er det måske ikke en dårlig ide, vil bare helst at det kunne undværes.

Jeg har været mor til et barn/været i praktik/arbejdet på en neonaltalafdeling og der får børnene sut for at fremme sutterefleksen, da denne først er dannet i 36. graviditetsuge.

Så det er ikke altid helt dumt med den sut 

Anmeld

28. marts 2011

Jesuisunefemme

MHK skriver:

Jeg har været mor til et barn/været i praktik/arbejdet på en neonaltalafdeling og der får børnene sut for at fremme sutterefleksen, da denne først er dannet i 36. graviditetsuge.

Så det er ikke altid helt dumt med den sut 

Som jeg skriver tidligere er jeg jo godt klar over at børn er forskellige og at sutten i nogen tilfælde kan være til gavn. Men nu satser jeg på at få et sundt og rask barn der ikke har de problemer og derfor synes jeg sutten kan undværes.

Så må vi ta' den der fra, hvis det ikke går som jeg satser på.

Anmeld

28. marts 2011

UngMor83

dorthemus skriver:

Nu har jeg ikke bevidst valgt sutten fra, min datter nægtede bare at tage den.

Men jo man kan da sagtens give tryghed uden. Min datter sover med nusseklud og ellers trøster jeg hende når hun er ked om dagen.

Hun er 10 måneder nu.

Det samme her. Min datter er nu så godt 2år. Men hun har aldrig viller ha sut. Har købt mig fattig i diverse sutter, men nej....

Anmeld

28. marts 2011

dorthemus

Diana... skriver:

Ok. Lucas lærte møg hurtigt at når han blev lagt i barnevogne skulle han sove og jeg tror simpelthen at det fordi han havde den trykhed sut men Nadia nægter sut uanset hvad for en og hun skal køres i søvn mens hun bare er sur og hun er så svær at trøste, hun vil gerne have sutten i munden hvis vi holder på den he he så snart vi slipper spytter hun den ud og vi kan jo ikke blive ved med at holde den 

Nu har Runa prutfis jo aldrig været fan af, at lægge sig til at sove frivilligt

Så hun skal som regel også køres i søvn i barnevognen, men jeg har prøvet at give hende sut, mange forskellige slags, men nej tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.