Er lige nød til at få jeres hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

twinboys

Bambii skriver:

Forkølet, ondt i halsen, kvalme.. Men ved ikke helt.. har lidt på fornemmelsen det er halsbetændelse, men forstår bare ikke hvorfor jeg så har kvalme..

Åhhh lille pus da... er du måske også gravid???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Bambii

twinboys skriver:

Jeg ved det ikke..

Tror det ikke.. Jeg tog for 2-3 uger siden 4 test, først en positiv dagen efter en negativ, så nogle dage senere tog jeg en positiv og så igen dagen efter en negativ.. Så har slået det lidt hen.. For har også pco, så det er slet ikke unormalt at jeg har uregelmæssig mens, så det er nok ikke noget.. Men er kommet lidt i tvivl igen.. hmm.. Det er bare så forvirrende det hele..

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Bambii skriver:

Jeg ved det ikke..

Tror det ikke.. Jeg tog for 2-3 uger siden 4 test, først en positiv dagen efter en negativ, så nogle dage senere tog jeg en positiv og så igen dagen efter en negativ.. Så har slået det lidt hen.. For har også pco, så det er slet ikke unormalt at jeg har uregelmæssig mens, så det er nok ikke noget.. Men er kommet lidt i tvivl igen.. hmm.. Det er bare så forvirrende det hele..

Du må da lige tage en test søde...

Anmeld

28. marts 2011

Bambii

twinboys skriver:

Har lige prøvet at ringe til min læge, men når jeg ringer op bipper den bare ca. 3 gange og så går den ud, hmm.. Normalt plejer den bare at gå på telefonsvare..

Anmeld

28. marts 2011

Bambii

twinboys skriver:

Du må da lige tage en test søde...

Det er jo bare lige det at hvis den så er positiv er den næste måske negativ, det er det der forvirre mig.. Men når jeg engang får fat i lægen må jeg jo sige til ham at jeg måske er gravid..

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Bambii skriver:

Har lige prøvet at ringe til min læge, men når jeg ringer op bipper den bare ca. 3 gange og så går den ud, hmm.. Normalt plejer den bare at gå på telefonsvare..

Mandag morgen er der mange der skal igennem til lægen... Så vent en halv time så er der sikkert hul igennem

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Bambii skriver:

Det er jo bare lige det at hvis den så er positiv er den næste måske negativ, det er det der forvirre mig.. Men når jeg engang får fat i lægen må jeg jo sige til ham at jeg måske er gravid..

Ja og så få lavet en test hos lægen

Anmeld

28. marts 2011

Melbek

Det kaldes en frihåndsattest nu, når det er for kortere tid..

Fandt lidt på en hjemmeside omkring det.. Og det er slet ikke sikkert, din chef ved, hvordan sådan noget skal ske nu..

http://dlfkreds80.dk/r%C3%A5dgivning/sygdomsopf%C3%B8lgning

(frihåndsattesten står længere nede på siden..

Spændende om du er gravid

Anmeld

28. marts 2011

Bambii

twinboys skriver:

Ja og så få lavet en test hos lægen

Jeg har lige fået fat i lægen hvor jeg skal ned og have lavet en test dernede i morgen tidlig.. Så det bliver spændende.. Men hvis jeg ikke er bliver jeg nok lidt ked.. Men så mp jeg tage den derfra

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Bambii skriver:

Jeg har lige fået fat i lægen hvor jeg skal ned og have lavet en test dernede i morgen tidlig.. Så det bliver spændende.. Men hvis jeg ikke er bliver jeg nok lidt ked.. Men så mp jeg tage den derfra

for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.