LilleLene skriver:
tjaa har snakket med ham om det, og han siger selv at han er klar og har aldren og har haft sin ungdom, han er 29
men han mener at det er mig der bestemmer om vi skal være forældre, men jeg syntes vi skal være fælles om beslutningen, for jeg gider ikke vælge at få et barn og så 2 uger efter skrider han, fordi han hellere ville noget andet
men det er også bare lidt svært når vi ikke ved med sikkerhed om jeg er gravid, og så fordi jeg er så langt væk
har du tabt dem eller har du bare ikke været rigtig gravid selvom testen sagde det ?
Jeg er 23 nu, og min mand er 35, og han vil stadig gerne vente et par måneder..
Nej jeg tabte "dem" ikke, fik abort begge gange, og det har jeg fortrudt hver dag! Ville ønske at jeg havde beholdt det første(kunne ikke have været gravid 2 gang hvis jeg beholdte det første) Kunne have siddet med en lille på 7mdr
Suk..
I skal tage beslutningen sammen, det er ikke din opgave alene og bestemme hvad i skal
Hvis du får en posetiv test mens du er i USA, så vent med at sige det til din kæreste, til du er kommet hjem.
Søt jer ned, og snak om det, og snak det igennem.. Det er så vigtigt at i ved hvad i vil, og ikke kun hvad en af jer vil..
Håber ikke mit svar er forvirrende, klokken er mange
Vender tilbage imorgen, vil vildt gerne i seng nu
Ellers er du velkommen til at sende en PB til mig
Anmeld