er jeg falsk gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

LilleLene

Rogue skriver:

jamen jeg er 26 dage tilbage til jeg skal føde, så det er her om snart

altså jeg ved vi skal være sammen af flere grunde, men det han er ude i nu med at drikke og feste, er ikke en verden jeg skal ind i igen, jeg har kæmpet i et år snart på at komme på plads og ud af det liv og vil ikke hives ind i det igen, og tror det er det samt min datter der gør mig stærk...

kan godt forstå i ikke vil tage det over mobilen... i 3 uger har mig og min eks snakket om vores forhold over mobilen fordi han ikke tør at komme og se mig

forstår jeg godt, min kæreste siger hele tiden, skat tænk nu på din ungdom, men jeg har sq været til de fester jeg skulle, og har vidst været fuld nok i mit liv. Jeg er virkelig også en trykheds-narkoman, så kunne jeg få mit liv på plads allerede nu, ville jeg være lykkelig.
Jeg tror bare ikke jeg har brug for at være ung, som andre på 18 har

Jeg hader virkelig vigtige samtaler over mobil, hmm forstår godt din fustration over det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

LilleLene skriver:

forstår jeg godt, min kæreste siger hele tiden, skat tænk nu på din ungdom, men jeg har sq været til de fester jeg skulle, og har vidst været fuld nok i mit liv. Jeg er virkelig også en trykheds-narkoman, så kunne jeg få mit liv på plads allerede nu, ville jeg være lykkelig.
Jeg tror bare ikke jeg har brug for at være ung, som andre på 18 har

Jeg hader virkelig vigtige samtaler over mobil, hmm forstår godt din fustration over det hele

jeg havde det på samme måde som dig da jeg var 18, jeg havde festet osv. men jeg havde det så også altid bedst med nogen der var meget ældre end mig. og blev meget hurtigt voksen, tror også det derfor at når jeg er sammen med en jeg elsker der snart fylder de 29 og så stadig gerne vil feste osv som en lille teenager, så bliver jeg sgu sur og trist på hans vejne, selvom det er hans måde at glemme hans fortid på... men en dag må man sgu blive voksen...

men sødt at din mand siger sådan mht. din ungdom, men husk på bare fordi at du får et barn kan du godt tage i byen engang imellem osv. dit liv stopper ikke fordi du får et barn.

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Rogue skriver:

den skal man passe på med at kæresten skal vænne sig til tanken... min eks kom tilbage og da der var 6 uger tilbage, gik han i panik og pludselig kom han ikke mere, og så havde han pludselig ingen følelser for mig mere og han skulle ihvertfald ikke have børn med en som mig osv. det sårede mig meget. og der er kun 26 dage til hun kommer nu og han bliver ved med at være led... så det er ikke alle der kan vende sig til tanken, og nogen vælger at stikke halen mellem benene... dog håber jeg ikke for lillelene at det er sådan for hende, håber at hendes mand er mere voksen end min er...

Det er jeg sku ked af at høre!

Er sikker på at du klare dig bedre alene, end med ham

Nogle mænd skulle bare have slag for at komme med sådan nogle udmeldninger

Min var også ved at skride, men jeg fik ham tilbage i snoren, og vi er stadig sammen, og begynder snart på PB

Anmeld

30. marts 2011

LilleLene

Rogue skriver:

jeg havde det på samme måde som dig da jeg var 18, jeg havde festet osv. men jeg havde det så også altid bedst med nogen der var meget ældre end mig. og blev meget hurtigt voksen, tror også det derfor at når jeg er sammen med en jeg elsker der snart fylder de 29 og så stadig gerne vil feste osv som en lille teenager, så bliver jeg sgu sur og trist på hans vejne, selvom det er hans måde at glemme hans fortid på... men en dag må man sgu blive voksen...

men sødt at din mand siger sådan mht. din ungdom, men husk på bare fordi at du får et barn kan du godt tage i byen engang imellem osv. dit liv stopper ikke fordi du får et barn.

Jeg har det på sammen måde, har en bror der er 6 år ældre end mig og en søster der er 4 år ældre en mig, og har altid tilbragt tid med dem og deres venner, har altid haft ældre venner og ældre kærester... så tror du har ret i det ældre én

Det har du ret i, men min kæreste mener jo næsten livet stopper, og hvis jeg får barn nu, tror han ikke på jeg ville kunne tage mig sammen til at tage en uddannelse ! hmm det pisser mig lidt af engang i mellem, for har prøvet at gå hjemme i længere tid + jeg havde arbejde, og alligevel talte jeg dagene til jeg skulle i skole igen

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

Honnie's Wife:) skriver:

Det er jeg sku ked af at høre!

Er sikker på at du klare dig bedre alene, end med ham

Nogle mænd skulle bare have slag for at komme med sådan nogle udmeldninger

Min var også ved at skride, men jeg fik ham tilbage i snoren, og vi er stadig sammen, og begynder snart på PB

hvordan fik du snoet ham tilbage?

hvad er PB

ved at meget har noget at gøre med hans frygt for at blive far, og ja han har ikke engang fortalt sine forældre det og tror han er lidt flov over han ikke har det... men det sgu svært at læse ham, ved bare at han gerne vil mig og barnet, men han føler det er nemmer at være smuttet, så slipper han for at miste ansigt og have ansvar osv

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

LilleLene skriver:

tjaa har snakket med ham om det, og han siger selv at han er klar og har aldren og har haft sin ungdom, han er 29
men han mener at det er mig der bestemmer om vi skal være forældre, men jeg syntes vi skal være fælles om beslutningen, for jeg gider ikke vælge at få et barn og så 2 uger efter skrider han, fordi han hellere ville noget andet

men det er også bare lidt svært når vi ikke ved med sikkerhed om jeg er gravid, og så fordi jeg er så langt væk

har du tabt dem eller har du bare ikke været rigtig gravid selvom testen sagde det ?

Jeg er 23 nu, og min mand er 35, og han vil stadig gerne vente et par måneder..

Nej jeg tabte "dem" ikke, fik abort begge gange, og det har jeg fortrudt hver dag! Ville ønske at jeg havde beholdt det første(kunne ikke have været gravid 2 gang hvis jeg beholdte det første) Kunne have siddet med en lille på 7mdr Suk..

I skal tage beslutningen sammen, det er ikke din opgave alene og bestemme hvad i skal Hvis du får en posetiv test mens du er i USA, så vent med at sige det til din kæreste, til du er kommet hjem.

Søt jer ned, og snak om det, og snak det igennem.. Det er så vigtigt at i ved hvad i vil, og ikke kun hvad en af jer vil..

Håber ikke mit svar er forvirrende, klokken er mange

Vender tilbage imorgen, vil vildt gerne i seng nu Ellers er du velkommen til at sende en PB til mig

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

LilleLene skriver:

Jeg har det på sammen måde, har en bror der er 6 år ældre end mig og en søster der er 4 år ældre en mig, og har altid tilbragt tid med dem og deres venner, har altid haft ældre venner og ældre kærester... så tror du har ret i det ældre én

Det har du ret i, men min kæreste mener jo næsten livet stopper, og hvis jeg får barn nu, tror han ikke på jeg ville kunne tage mig sammen til at tage en uddannelse ! hmm det pisser mig lidt af engang i mellem, for har prøvet at gå hjemme i længere tid + jeg havde arbejde, og alligevel talte jeg dagene til jeg skulle i skole igen

altså jeg studere nu... så og det er selvom at alle sagde det kan man ikke når man skal være enlig, fordi tiden er der ikke... men livet stopper ikke, vil det så også sige at man ikke kan have et arbejde når man er enlig, for den eneste forskel der er på arbejde og uddannelse er pengene, men det kan godt lade sig gøre men tror bare generelt at mange mænd tror at livet stopper når sådan en lille en kommer til verden

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

Rogue skriver:

hvordan fik du snoet ham tilbage?

hvad er PB

ved at meget har noget at gøre med hans frygt for at blive far, og ja han har ikke engang fortalt sine forældre det og tror han er lidt flov over han ikke har det... men det sgu svært at læse ham, ved bare at han gerne vil mig og barnet, men han føler det er nemmer at være smuttet, så slipper han for at miste ansigt og have ansvar osv

Fik ham tilbage ved at vi fik snakket om tingene, og han kan ikke "leve" uden mig Og jeg kan da heller ikke leve uden ham!

Hvor er du sød.. PB er enten Projekt Baby - eller Privat Besked Her mener jeg Projekt Baby, det skulle vi gerne igang med om et par måneder

Din x-kæreste mister da først ansigt, hvis han vælger at smutte fra dig, og ungå at tage sit ansvar for sine handlinger:/

Har du ikke snakket med hans forældre om din graviditet??

Jeg logger altså af nu, er simpelthen så super træt, men du er velkommen til at skrive en Privat Besked til mig hvis der er noget PB

Anmeld

30. marts 2011

LilleLene

Honnie's Wife:) skriver:

Jeg er 23 nu, og min mand er 35, og han vil stadig gerne vente et par måneder..

Nej jeg tabte "dem" ikke, fik abort begge gange, og det har jeg fortrudt hver dag! Ville ønske at jeg havde beholdt det første(kunne ikke have været gravid 2 gang hvis jeg beholdte det første) Kunne have siddet med en lille på 7mdr Suk..

I skal tage beslutningen sammen, det er ikke din opgave alene og bestemme hvad i skal Hvis du får en posetiv test mens du er i USA, så vent med at sige det til din kæreste, til du er kommet hjem.

Søt jer ned, og snak om det, og snak det igennem.. Det er så vigtigt at i ved hvad i vil, og ikke kun hvad en af jer vil..

Håber ikke mit svar er forvirrende, klokken er mange

Vender tilbage imorgen, vil vildt gerne i seng nu Ellers er du velkommen til at sende en PB til mig

sov godt

Har lovet at fortælle ham når jeg ved noget
Tror ikke jeg ville have psyken til at få en abort :/ og har lidt på fornæmmelsen at min kæreste også vil have det svært med det.. Men ja håber der snart kommer svart, og så må vi jo tage den derfra

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

LilleLene skriver:

sov godt

Har lovet at fortælle ham når jeg ved noget
Tror ikke jeg ville have psyken til at få en abort :/ og har lidt på fornæmmelsen at min kæreste også vil have det svært med det.. Men ja håber der snart kommer svart, og så må vi jo tage den derfra

Det er også mega hårdt at komme igennem, og jeg gør det bare aldrig nogensinde igen, never!!!

Så hellere være alene og sidde alt for stramt i det

Nat nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.