er jeg falsk gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

LilleLene

Rogue skriver:

det svært at sige helt... altså jeg kan huske jeg testede den 20/8 om aftenen og der var den stærkt positiv og igen dagen efter om morgnen og stærk positiv, vi troede jeg var 8 uger henne fordi den var så kraftig men det var faktisk kun 20 dage siden at ægget have sat sig og jeg var blevet gravid, så det er forskelligt fra kvinde til kvinde... for nogle andre i min familie, testede negativt indtil de var 3 mdr. henne, men det er jo mange år siden og der er sket meget siden

Men håber da ved at vente et par dage mere at du får dit svar 

helt og lykke til dig, hvis du da gerne vil være gravid
(huske hvis man ønsker at være gravid, kan tankerne faktisk godt få en mens til at udblive og tegn på at man er gravid kan opstå, tro mig har prøvet det mange gange) 

hvis du har prøvet at være falsk gravid, hvornår stoppede det så ?

har været bange for at det er det, ikke fordi jeg tænkte vildt meget på at blive gravid, men har da snakket om det med kæresten nogle gange
da han er 10 år ældre end mig, og jeg ikke syntes han skulle blive "for gammel" til det

men syntes ikke jeg har ønsket det, ikke lige nu hvert tilfælde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

LilleLene

Honnie's Wife:) skriver:

Årh, det lyder da kanon spændene, bortset fra din kvalme

Er det en ønsket graviditet eller??

Skal vi krydse fingre for 2 streger eller kun 1 streg??

Nej det er ikke ønsket, men har heller ikke gjort noget for ikke at blive gravid

puuha på den ene side ville jeg gerne have en baby, og har altid ville være lidt ung mor, men ikke så ung som jeg er nu

jeg er jo kun 18 og har hverken arbejde eller uddannelse endnu, og min kæreste ville helst vente

men jeg tror inderst inde håber jeg på der kommer 2 strejer

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

LilleLene skriver:

Nej det er ikke ønsket, men har heller ikke gjort noget for ikke at blive gravid

puuha på den ene side ville jeg gerne have en baby, og har altid ville være lidt ung mor, men ikke så ung som jeg er nu

jeg er jo kun 18 og har hverken arbejde eller uddannelse endnu, og min kæreste ville helst vente

men jeg tror inderst inde håber jeg på der kommer 2 strejer

Hehe, din bandit

Kender det alt for godt, men jeg har haft 2 streger, 2 gange, og har stadig ikke børn Kæresten ville satme vente, tror jeg dør uden børn Hehe..

Tror du ikke din kæreste kan vende sig til tanken om at skulle være far?? Nu hvor du gerne vil være mor..

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

det kan være din underbevidsthed tænker det, eller kroppen føler det...

enten kom min mens  eller så testede jeg mig og da jeg så, så den var negativ faldt kroppen ned og min mens kom. har kun prøvet en gang hvor jeg måtte teste igen en lille uge 14 dage sener, fordi min mens stadig udblev... det viste sig faktisk at det var pga min livs stil at den var udblevet, fordi min livsstil ændrede sig hurtigt, det dog en længere historie hvordan det kan gå til...

men ja der er kun at teste, for jo mere du stresser kroppen med det så kan det også gå ind og lege med din krop og dine tanker...

det ikke sjovt at være falsk gravid, fordi selvom man enlig ikke vil være gravid, bliver man lidt skuffet, og det samme nogen gange den anden vej, da jeg fandt ud af at jeg var gravid, jeg vidste ikke om jeg skulle smile eller græde, for jeg ville miste alt, fordi jeg var gravid... og som lægerene siger, det er et mirakel at jeg blev gravid... 

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

Hehe, din bandit

Kender det alt for godt, men jeg har haft 2 streger, 2 gange, og har stadig ikke børn Kæresten ville satme vente, tror jeg dør uden børn Hehe..

Tror du ikke din kæreste kan vende sig til tanken om at skulle være far?? Nu hvor du gerne vil være mor..

den skal man passe på med at kæresten skal vænne sig til tanken... min eks kom tilbage og da der var 6 uger tilbage, gik han i panik og pludselig kom han ikke mere, og så havde han pludselig ingen følelser for mig mere og han skulle ihvertfald ikke have børn med en som mig osv. det sårede mig meget. og der er kun 26 dage til hun kommer nu og han bliver ved med at være led... så det er ikke alle der kan vende sig til tanken, og nogen vælger at stikke halen mellem benene... dog håber jeg ikke for lillelene at det er sådan for hende, håber at hendes mand er mere voksen end min er...

Anmeld

30. marts 2011

LilleLene

Hehe, din bandit

tjaa har snakket med ham om det, og han siger selv at han er klar og har aldren og har haft sin ungdom, han er 29
men han mener at det er mig der bestemmer om vi skal være forældre, men jeg syntes vi skal være fælles om beslutningen, for jeg gider ikke vælge at få et barn og så 2 uger efter skrider han, fordi han hellere ville noget andet

men det er også bare lidt svært når vi ikke ved med sikkerhed om jeg er gravid, og så fordi jeg er så langt væk

har du tabt dem eller har du bare ikke været rigtig gravid selvom testen sagde det ?

Anmeld

30. marts 2011

LilleLene

Rogue skriver:

den skal man passe på med at kæresten skal vænne sig til tanken... min eks kom tilbage og da der var 6 uger tilbage, gik han i panik og pludselig kom han ikke mere, og så havde han pludselig ingen følelser for mig mere og han skulle ihvertfald ikke have børn med en som mig osv. det sårede mig meget. og der er kun 26 dage til hun kommer nu og han bliver ved med at være led... så det er ikke alle der kan vende sig til tanken, og nogen vælger at stikke halen mellem benene... dog håber jeg ikke for lillelene at det er sådan for hende, håber at hendes mand er mere voksen end min er...

Ej det er jeg vildt ked af at høre :/
jeg har givet ham valget mellem barn og abort, men han siger at det vil han ikke bestmme

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

LilleLene skriver:

Ej det er jeg vildt ked af at høre :/
jeg har givet ham valget mellem barn og abort, men han siger at det vil han ikke bestmme

wow det modent af ham, er han med dig i usa?

min eks sagde at hvis jeg ikke fik det fjernet så skred han og så hørte jeg aldrig fra ham igen, dog skrev han faktisk tit til mig da vi ikke var sammen osv. og 5 januar prøvede vi igen og så skred han igen fordi han heller ville drikke hjernen ud og være sammen med vennerne, hvis jeg så ham kom han først kl. 8 om aftenen og sov... og jeg sidder nu tilbage og skal snart være mor og ved ikke hvorfor jeg stadig vil have ham, med alt det han har kaldt mig og sagt... men syntes du er heldig... men altså er du gravid så kan i jo sætte jer sammen og se på hvilken løsning der er den bedste... 

Anmeld

30. marts 2011

LilleLene

Rogue skriver:

wow det modent af ham, er han med dig i usa?

min eks sagde at hvis jeg ikke fik det fjernet så skred han og så hørte jeg aldrig fra ham igen, dog skrev han faktisk tit til mig da vi ikke var sammen osv. og 5 januar prøvede vi igen og så skred han igen fordi han heller ville drikke hjernen ud og være sammen med vennerne, hvis jeg så ham kom han først kl. 8 om aftenen og sov... og jeg sidder nu tilbage og skal snart være mor og ved ikke hvorfor jeg stadig vil have ham, med alt det han har kaldt mig og sagt... men syntes du er heldig... men altså er du gravid så kan i jo sætte jer sammen og se på hvilken løsning der er den bedste... 

jja han er en rigtig mand hvad det angår
har også sagt til ham at vi snakker om det når vi ved om det er sikkert! og vil helst diskutere det når jeg kommer til Danmark igen, da han ikke er med, og syntes ikke sådan noget skal diskuteres over tlf og sms

OMG et svin (undskyld mig) hvornår skal du føde
ved godt hvis man holder af en er det svært at give slip, men hellere give slip og tag den tid du har brug for til at komme over det, end at han pisser dig af gang på gang når du har fået din baby, det bliver jo nok ikke nemmere når du får meget lidt søvn og sammentidig skal kæmpe med en fyr, der ikke har styr på sit liv

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

LilleLene skriver:

jja han er en rigtig mand hvad det angår
har også sagt til ham at vi snakker om det når vi ved om det er sikkert! og vil helst diskutere det når jeg kommer til Danmark igen, da han ikke er med, og syntes ikke sådan noget skal diskuteres over tlf og sms

OMG et svin (undskyld mig) hvornår skal du føde
ved godt hvis man holder af en er det svært at give slip, men hellere give slip og tag den tid du har brug for til at komme over det, end at han pisser dig af gang på gang når du har fået din baby, det bliver jo nok ikke nemmere når du får meget lidt søvn og sammentidig skal kæmpe med en fyr, der ikke har styr på sit liv

jamen jeg er 26 dage tilbage til jeg skal føde, så det er her om snart

altså jeg ved vi skal være sammen af flere grunde, men det han er ude i nu med at drikke og feste, er ikke en verden jeg skal ind i igen, jeg har kæmpet i et år snart på at komme på plads og ud af det liv og vil ikke hives ind i det igen, og tror det er det samt min datter der gør mig stærk...

kan godt forstå i ikke vil tage det over mobilen... i 3 uger har mig og min eks snakket om vores forhold over mobilen fordi han ikke tør at komme og se mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.