er jeg falsk gravid ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.148 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

LilleLene

Jeg er en pige på 18 år og er meget fortvivlet

jeg skulle have min mens i uge 8, og har ikke fået den endnu, ca 1 uger over tid
jeg har haft ømme bryster, mega kvalme, oppustethed og mærkeligt i underlivet. Jeg tog en test i dag, og den var negativ, kan det være fordi det er for tidligt, havde også drukket rigtig meget vand i dag, kan det påvirke det ?

men altså efter den her negative test, forsvand mine symptomer, tror i det er pga nervøsitet eller er jeg måske gravid ?

jeg har ikke mulighed for at tage til læge før om 2 uger, da jeg er i USA

håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

camillakrath

Jeg testede også meget sent positiv. Så det kan sagtens være derfor.

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Godt spørgsmål... Vent et par dage og tag en ny test... men din krop kan sagtens spille dig et pus og tro den er gravid og så er den det alligevel ikke

Anmeld

28. marts 2011

Kofoed.

LilleLene skriver:

Jeg er en pige på 18 år og er meget fortvivlet

jeg skulle have min mens i uge 8, og har ikke fået den endnu, ca 1 uger over tid
jeg har haft ømme bryster, mega kvalme, oppustethed og mærkeligt i underlivet. Jeg tog en test i dag, og den var negativ, kan det være fordi det er for tidligt, havde også drukket rigtig meget vand i dag, kan det påvirke det ?

men altså efter den her negative test, forsvand mine symptomer, tror i det er pga nervøsitet eller er jeg måske gravid ?

jeg har ikke mulighed for at tage til læge før om 2 uger, da jeg er i USA

håber i kan hjælpe

Hvornår på dagen testede du? Det har meget at sige. Så husk og teste om morgen, for jo mere du har "skyllet" kroppen igennem, jo mindre HCG er der i urin. Så tester du om aften, kan vandet have fortyndet dit urin, så du tester negativ.

Men jeg har også oplevet det med, når man enten tester det ene eller andet bliver symtomerne formindsket eller forværret.

God tur der over, gætter på det er super fedt.

Anmeld

28. marts 2011

LilleLene

Kofoed33 skriver:

Hvornår på dagen testede du? Det har meget at sige. Så husk og teste om morgen, for jo mere du har "skyllet" kroppen igennem, jo mindre HCG er der i urin. Så tester du om aften, kan vandet have fortyndet dit urin, så du tester negativ.

Men jeg har også oplevet det med, når man enten tester det ene eller andet bliver symtomerne formindsket eller forværret.

har liget testet med morgenurin, stadig negativ :/

men tak til jer der har skrevet

Anmeld

30. marts 2011

LilleLene

Kofoed33 skriver:

jeg har både testen morgen, middag og aften

måske er hormonet stadig så svagt det ikke kan læses ?
jeg er min. 3 uger henne og max. 5
er det stadig tidligt at teste det ?

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

LilleLene skriver:

jeg har både testen morgen, middag og aften

måske er hormonet stadig så svagt det ikke kan læses ?
jeg er min. 3 uger henne og max. 5
er det stadig tidligt at teste det ?

Det burde ikke være for tidligt at teste..

Jeg synes du skal ringe til din læge og få en tid, lige når du er kommet hjem

Hvad laver du i USA?

Anmeld

30. marts 2011

skøjte-prinsessen

det svært at sige helt... altså jeg kan huske jeg testede den 20/8 om aftenen og der var den stærkt positiv og igen dagen efter om morgnen og stærk positiv, vi troede jeg var 8 uger henne fordi den var så kraftig men det var faktisk kun 20 dage siden at ægget have sat sig og jeg var blevet gravid, så det er forskelligt fra kvinde til kvinde... for nogle andre i min familie, testede negativt indtil de var 3 mdr. henne, men det er jo mange år siden og der er sket meget siden

Men håber da ved at vente et par dage mere at du får dit svar 

helt og lykke til dig, hvis du da gerne vil være gravid
(huske hvis man ønsker at være gravid, kan tankerne faktisk godt få en mens til at udblive og tegn på at man er gravid kan opstå, tro mig har prøvet det mange gange) 

Anmeld

30. marts 2011

LilleLene

Honnie's Wife:) skriver:

Det burde ikke være for tidligt at teste..

Jeg synes du skal ringe til din læge og få en tid, lige når du er kommet hjem

Hvad laver du i USA?

gør jeg også hvis jeg ikke har fået en positiv test inden jeg tager hjem

jeg er på studietur i 4 uger, hvor jeg går på college
jeg går på kokkelinjen og skal lave mad hver dag, det er godt nok ikke sjovt med den her kvalme

Anmeld

30. marts 2011

Darling<3

LilleLene skriver:

gør jeg også hvis jeg ikke har fået en positiv test inden jeg tager hjem

jeg er på studietur i 4 uger, hvor jeg går på college
jeg går på kokkelinjen og skal lave mad hver dag, det er godt nok ikke sjovt med den her kvalme

Årh, det lyder da kanon spændene, bortset fra din kvalme

Er det en ønsket graviditet eller??

Skal vi krydse fingre for 2 streger eller kun 1 streg??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.