Lægevagten på visit - hvor lang tid skal man vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

henh01

Kirle skriver:

Jamen det er slemt! Det er det! Men ligeså slemt det er ligeså ufarligt er det også! Det er ikke påkrævet at få barnet tilset af en læge når det ikke er første gang. Du kan sagtens selv tjekke for lammelser og koherens,  så 112 er bare ikke en valgmulighed

Der kan man bare se, man lærer noget nyt hver dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Carina1977

kamtok skriver:

Sidder (ligger) her i sofaen og venter på at lægevagten skal komme. Ringede til dem for 2 timer siden, og igen for 1 time siden (for lige at høre, hvor længe jeg skulle regne med at vente - dét kunne de ikke sige noget om)..

Har en stakkels lille fyr på 5 måneder med udslæt på mave, ryg og hals og kinder, samt en løbende næse og øjne der løber i vand. Han fik en flaske her for en lille times tid siden og kvitterede så med at kaste halvdelen af det op igen på sin dyne (og det var rigtigt opkast, med den der sure tarvelige lugt) :-(  

Øv øv herfra

Jeg lå engang med kraftige mavesmerter pga. en betændt galdeblære. der måtte jeg pænt vente i over 4 timer  Det var værre end at have veer.

Desværre kan man risikere at skulle vente længe, hvis man skal have dem på hjemmebesøg

God bedring

Anmeld

28. marts 2011

kamtok

CamillaRH skriver:

årh. det er jeg ked af at hører søde god bedring med ham..

Taaaak

Anmeld

28. marts 2011

kamtok

Carina1977 skriver:

Jeg lå engang med kraftige mavesmerter pga. en betændt galdeblære. der måtte jeg pænt vente i over 4 timer  Det var værre end at have veer.

Desværre kan man risikere at skulle vente længe, hvis man skal have dem på hjemmebesøg

God bedring

Jeg synes faktisk det var spild af vores tid og deres (og dermed også vores) penge. De kan jo se ud fra vores adresse at vi bor 1½ km. fra lægevagtens konsultation, og jeg sagde jo at han ikke havde feber og at han egentlig virkede glad nok, men var bange for at han havde en allergisk reaktion.. Så han skulle vel bare have spurgt om vi havde mulighed for at komme derop i stedet, og hvis jeg havde sagt nej, så kunne se sende en læge. Men fik slet ikke valgmuligheden, og det er synes jeg er lidt tosset..

Anmeld

28. marts 2011

Carina1977

kamtok skriver:

Jeg synes faktisk det var spild af vores tid og deres (og dermed også vores) penge. De kan jo se ud fra vores adresse at vi bor 1½ km. fra lægevagtens konsultation, og jeg sagde jo at han ikke havde feber og at han egentlig virkede glad nok, men var bange for at han havde en allergisk reaktion.. Så han skulle vel bare have spurgt om vi havde mulighed for at komme derop i stedet, og hvis jeg havde sagt nej, så kunne se sende en læge. Men fik slet ikke valgmuligheden, og det er synes jeg er lidt tosset..

Ja det er da godt nok mærkeligt  her kommer de kun på hjemmebesøg, hvis man er så dårlig, at man ikke selv kan tage til vagtlægen. Ellers skal man selv komme op til dem.

Så mærkeligt at du ikke fik valget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.