Lægevagten på visit - hvor lang tid skal man vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.298 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

kamtok

Sidder (ligger) her i sofaen og venter på at lægevagten skal komme. Ringede til dem for 2 timer siden, og igen for 1 time siden (for lige at høre, hvor længe jeg skulle regne med at vente - dét kunne de ikke sige noget om)..

Har en stakkels lille fyr på 5 måneder med udslæt på mave, ryg og hals og kinder, samt en løbende næse og øjne der løber i vand. Han fik en flaske her for en lille times tid siden og kvitterede så med at kaste halvdelen af det op igen på sin dyne (og det var rigtigt opkast, med den der sure tarvelige lugt) :-(  

Øv øv herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

MaliksMor

kamtok skriver:

Sidder (ligger) her i sofaen og venter på at lægevagten skal komme. Ringede til dem for 2 timer siden, og igen for 1 time siden (for lige at høre, hvor længe jeg skulle regne med at vente - dét kunne de ikke sige noget om)..

Har en stakkels lille fyr på 5 måneder med udslæt på mave, ryg og hals og kinder, samt en løbende næse og øjne der løber i vand. Han fik en flaske her for en lille times tid siden og kvitterede så med at kaste halvdelen af det op igen på sin dyne (og det var rigtigt opkast, med den der sure tarvelige lugt) :-(  

Øv øv herfra

nårh, det stakkels pus

- hvis de ikke kommer inden for en halv time, så synes jeg bare i skal tag op til vagtlægen. jeg har aldrig prøvede at vagtlægen skulle komme hjem til os, vi har altid fået besked på at komme derhen, en time efter vi har ringede eller noget lign.

håber lillemanden får det bedre

Anmeld

28. marts 2011

kamtok

nårh, det stakkels pus

- hvis de ikke kommer inden for en halv time, så synes jeg bare i skal tag op til vagtlægen. jeg har aldrig prøvede at vagtlægen skulle komme hjem til os, vi har altid fået besked på at komme derhen, en time efter vi har ringede eller noget lign.

håber lillemanden får det bedre

Ja, det er synd for ham .. Stakkel lille mand. Nu sover han heldigvis trygt i sin seng. Nu har jeg ringet og aflyst (i dette minut) og han var ikke lige på trapperne, han havde lige 3 besøg mere før os - tager til egen læge i morgen tidlig i stedet, det er sikkert alligevel før at lægevagten ville nå herhjem.

Det var faktisk dem selv der sagde at de ville komme, de glemte bare at fortælle at han først kører fra kl. 00 og at han havde 16 stop  

Vi bor 2 minutters kørsel fra lægevagtens konsultation på Bispebjerg, så de kunne jo bare have spurgt om vi ville komme derop i stedet.. Men nu sover han, og nænner ikke at vække ham.

Taaaak, håber også han har det bedre når han vågner i morgen tidlig.

Krammer

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

kamtok skriver:

Ja, det er synd for ham .. Stakkel lille mand. Nu sover han heldigvis trygt i sin seng. Nu har jeg ringet og aflyst (i dette minut) og han var ikke lige på trapperne, han havde lige 3 besøg mere før os - tager til egen læge i morgen tidlig i stedet, det er sikkert alligevel før at lægevagten ville nå herhjem.

Det var faktisk dem selv der sagde at de ville komme, de glemte bare at fortælle at han først kører fra kl. 00 og at han havde 16 stop  

Vi bor 2 minutters kørsel fra lægevagtens konsultation på Bispebjerg, så de kunne jo bare have spurgt om vi ville komme derop i stedet.. Men nu sover han, og nænner ikke at vække ham.

Taaaak, håber også han har det bedre når han vågner i morgen tidlig.

Krammer

Det er ligefør man skal klage over det

- dejligt, at han er faldet i søvn. håber i for en rolig nat, og at guldklumpen vågner og har fået det bedre imorgen/idag.

Du må sove rigtig godt sødeste.

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

De gange vi har ventet på vagtlægen går der ca 2-3 timer..

Man kan ikk tage ind til dem, de kører kun ud. I Randers i hvert fald, om natten..

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

Laulund87 skriver:

De gange vi har ventet på vagtlægen går der ca 2-3 timer..

Man kan ikk tage ind til dem, de kører kun ud. I Randers i hvert fald, om natten..

Man kan sagtens tage til vagtlægen om natten.

Det har jeg i hvert fald prøvet...

Anmeld

28. marts 2011

CamillaSoefelt

Her kan man heller ik tá derud om natten. Der kommer de hjem til en, og ja der kan nemt gå en 2-3 timer:/

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

Ranarupta skriver:

Man kan sagtens tage til vagtlægen om natten.

Det har jeg i hvert fald prøvet...

Jeg skrev også i Randers

Der lukker lægevagten kl 24.00

Anmeld

28. marts 2011

Ranarupta

Laulund87 skriver:

Jeg skrev også i Randers

Der lukker lægevagten kl 24.00

Ja... My bad

Anmeld

28. marts 2011

Laulund87

Ranarupta skriver:

Ja... My bad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.