Er i så stadig venner idag?? Og hvordan går det med og se hinanden??
Det ene vennepar vi har, da har jeg helt holdt op med at skrive til dem, for jeg følte at jeg var den eneste der holdte gang i bålet.. Nu venter der snart 2 fødselsdage i vores hus, og hvis de ikke skriver eller kontakter os, så gider jeg ærlig talt ikke kæmpe mere.. Vi har f.eks. boet i vores hus i 3 år, og de har været herude 1 GANG......
De lyder da som en værre omgang tryghedsnarkomaner:-) Jeg synes du spiller lige lovlig meget på din egen banehalvdel, når du spørger, hvad der er galt med dit hjem og nævner hvor møblerne er købt! Hvis du er glad for dit hjem, så er det perfekt for dig. Det er simpelthen spild af tid at bekymre sig over eller blive ked af vennernes handlinger, som sikkert skyldes dovenskab eller kontrol-issues, ikke dig eller dit hjem. Jeg ville ikke smide vennerne væk, men måske kaste en bemærkning omkring hvordan du føler:-)
Men, men, det er selvfølgelig altid en fordel at dyrke lidt flere og blandede venskaber, så tingene også kan foregå på dine præmisser en gang imellem.
KH
Hov fik lige citeret det forkerte:-)
Anmeld