Ingen vil besøge os... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Ja jeg tror du har ret, jeg er ihvertfald også mega dårlig til at sige fra..

Jeg føler mig bare trådt på som person når folk afviser en invitation, men så istedet invitere os ud til dem..

Ja det ville jeg også være ked af! Det er ikke i orden og noget underligt noget at gøre

til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hverken min mand eller jeg er god til at konfrontere folk med noget.. Så vi mugger kun i bilen på vej hjem, og så er det bare sådan..

Vi har alle i vennekredsen mellem 1 og 3 børn hver.. Så alle er lige på det punkt..

ok...

Jamen hvad så hvis i inviterer på mad, kommer de så heller ikke

Anmeld

27. marts 2011

Kildebakken

Er i så stadig venner idag?? Og hvordan går det med og se hinanden??

Det ene vennepar vi har, da har jeg helt holdt op med at skrive til dem, for jeg følte at jeg var den eneste der holdte gang i bålet.. Nu venter der snart 2 fødselsdage i vores hus, og hvis de ikke skriver eller kontakter os, så gider jeg ærlig talt ikke kæmpe mere.. Vi har f.eks. boet i vores hus i 3 år, og de har været herude 1 GANG......

De lyder da som en værre omgang tryghedsnarkomaner:-) Jeg synes du spiller lige lovlig meget på din egen banehalvdel, når du spørger, hvad der er galt med dit hjem og nævner hvor møblerne er købt! Hvis du er glad for dit hjem, så er det perfekt for dig. Det er simpelthen spild af tid at bekymre sig over eller blive ked af vennernes handlinger, som sikkert skyldes dovenskab eller kontrol-issues, ikke dig eller dit hjem. Jeg ville ikke smide vennerne væk, men måske kaste en bemærkning omkring hvordan du føler:-) 

Men, men, det er selvfølgelig altid en fordel at dyrke lidt flere og blandede venskaber, så tingene også kan foregå på dine præmisser en gang imellem. 

KH

Hov fik lige citeret det forkerte:-)

Anmeld

27. marts 2011

merle2010

Anonym skriver:

Vi har alle bil, og bor alle sammen i en eller anden form for hus (ikke lejlighed), så den undskyldning kan de ihvertfald ikke bruge her...

Jeg synes bare det er brænd ærgeligt at nogle mennesker er sådan..

ja det kan jeg godt se så det er sku da ikke fedt... så er de måske ikke værd at samle på har i begge børn??

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

ok...

Jamen hvad så hvis i inviterer på mad, kommer de så heller ikke

Nej desværre, enten aflyser de dagen før eller et par dage før, ellers spørg de om vi ikke kan komme op til dem og spise istedet.. Og så er det at rygrads regnormen kommer frem, og jeg bare siger jo jo..

Anmeld

27. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Nej desværre, enten aflyser de dagen før eller et par dage før, ellers spørg de om vi ikke kan komme op til dem og spise istedet.. Og så er det at rygrads regnormen kommer frem, og jeg bare siger jo jo..

Ej så må du der spørge hvorfor de ikke ønsker at komme til jer...

Lyder som nogle underlige mennesker, eller at de har oplevet noget hos jer...

Det er da ikke normalt

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Anonym skriver:

Det har du det helt fint med?? Hva så når bebs kommer til jer, hvordan vil du så have det?? Efter vi har fået bebs synes jeg det er træls at det altid er os, før vi fik bebs kunne jeg da godt se at vi havde lettere ved og besøge dem, men nu står vi jo lige på det punkt..

altså jeg er ik gravid... men ville gerne være det... ved ik om min mening ændre sig.... men  lige nu ser jeg ik et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.