Ingen vil besøge os... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
26 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg føler ikke at nogle af vores venner gider og besøge os i vores hjem...  Vi skal altid komme til dem..

Jeg forstår det bare ikke, vi har godt nok ikke et særlig stort hus, men alligevel lidt over 100 km, vi bor ikke som i Bo Bedre med desejner møbler osv, men ganske almindelige pæne JYSK møbler, her er altid pænt rent og aldrig rodet..
Så jeg kan slet ikke se hvorfor vi ikke kan ses hjemme ved os..

Bare lige et øv indlæg fra ano.. Hvis i har nogle gode råd eller har prøvet lign, så skriv endelig..

Der kan skrives ano..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Mira0911

Kender det - Kalder det envejs kommunikation.... altså det skal være lige for lige... 

Jeg tog simpelthen snakken med vores venner... Deres forklaring "I bor for langt væk" 

Anmeld

27. marts 2011

Laulund87

Jeg kender det godt

Vi har et hold venner der aldrig kommer til os..Vi skal altid besøge dem hvis vi skal ses. Mener nu ikke vores hjem er beskidt..Fnis.

Tror bare nogle mennesker synes at alle andre skal komme til dem..Suk.

Anmeld

27. marts 2011

K&S

Anonym skriver:

Jeg føler ikke at nogle af vores venner gider og besøge os i vores hjem...  Vi skal altid komme til dem..

Jeg forstår det bare ikke, vi har godt nok ikke et særlig stort hus, men alligevel lidt over 100 km, vi bor ikke som i Bo Bedre med desejner møbler osv, men ganske almindelige pæne JYSK møbler, her er altid pænt rent og aldrig rodet..

Bare lige et øv indlæg fra ano.. Hvis i har nogle gode råd eller har prøvet lign, så skriv endelig..

Der kan skrives ano..

I må da "bare" invitere dem hjem til jer? Og ellers så spørge, hvorfor de andre vil komme hjem til jer  

Vi er også mest til at besøgene (af venner uden børn) i hverdagene bliver hos os, så vi kan putte Anton til normal tid, men er det venner med børn, skiftes vi

Anmeld

27. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Der kan skrives ano..

Det gør mig da ondt at høre, har i prøvet at høre dem af, hvorfor de aldrig kommer til jeres hjem...

Har de børn - har i børn???

Majbritt

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Kender det - Kalder det envejs kommunikation.... altså det skal være lige for lige... 

Jeg tog simpelthen snakken med vores venner... Deres forklaring "I bor for langt væk" 

Er i så stadig venner idag?? Og hvordan går det med og se hinanden??

Det ene vennepar vi har, da har jeg helt holdt op med at skrive til dem, for jeg følte at jeg var den eneste der holdte gang i bålet.. Nu venter der snart 2 fødselsdage i vores hus, og hvis de ikke skriver eller kontakter os, så gider jeg ærlig talt ikke kæmpe mere.. Vi har f.eks. boet i vores hus i 3 år, og de har været herude 1 GANG......

Anmeld

27. marts 2011

Kay

altså... vi er tit hjemme hos vores venner... og de er aldrig her... ikke ordi de ikke vil... tror jeg da... men fordi vi har bil... så det er bare lettere for os... de har også et barn og det har vi ikke... ikke at jeg tror det vil ændre sig når vi får børn... har tilgengæld en veninde der aldrig vil være hos hende... hun vil altid hjem til os... hun bor ellers pænt og ryddteligt og jeg ved at hun ofte gør rent... deres lejlighed er større end vores... så forstår det ik!? men vi ligger da gerne lejlighed til... også selvom vi roder

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg kender det godt

Vi har et hold venner der aldrig kommer til os..Vi skal altid besøge dem hvis vi skal ses. Mener nu ikke vores hjem er beskidt..Fnis.

Tror bare nogle mennesker synes at alle andre skal komme til dem..Suk.

Ser i dem så stadig eller er det også ved og æbbe ud i sandet??

Anmeld

27. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Er i så stadig venner idag?? Og hvordan går det med og se hinanden??

Det ene vennepar vi har, da har jeg helt holdt op med at skrive til dem, for jeg følte at jeg var den eneste der holdte gang i bålet.. Nu venter der snart 2 fødselsdage i vores hus, og hvis de ikke skriver eller kontakter os, så gider jeg ærlig talt ikke kæmpe mere.. Vi har f.eks. boet i vores hus i 3 år, og de har været herude 1 GANG......

Vi er ikke venner med dem den dag idag... 

Har du spurgt dem hvorfor de ikke besøger Jer? 

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

I må da "bare" invitere dem hjem til jer? Og ellers så spørge, hvorfor de andre vil komme hjem til jer  

Vi er også mest til at besøgene (af venner uden børn) i hverdagene bliver hos os, så vi kan putte Anton til normal tid, men er det venner med børn, skiftes vi

Vi har også et barn, og alle vores venner har også barn eller børn, men det er stadig os der skal komme til dem..

Vi har prøvet og invitere, enten aflyser de eller spørg de om vi ikke vil op til dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.