Ingen vil besøge os... :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Ser i dem så stadig eller er det også ved og æbbe ud i sandet??

Ja det gør vi, men i lange perioder ser vi dem ikke. Så lader vi være med at kontakte dem og så lige pludselig hører vi fra dem. Vi er nok for dårlige til at sige, nu er det nok

Der er selvfølgelig stor forskel på folk, men jeg tror simpelthen bare ikke at de tænker over det..Folk er vant til at samles hos dem og så tænker de ikke på at de altså gerne må komme her i stedet for

Sådan er vores vennepar i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Det gør mig da ondt at høre, har i prøvet at høre dem af, hvorfor de aldrig kommer til jeres hjem...

Har de børn - har i børn???

Majbritt

Hverken min mand eller jeg er god til at konfrontere folk med noget.. Så vi mugger kun i bilen på vej hjem, og så er det bare sådan..

Vi har alle i vennekredsen mellem 1 og 3 børn hver.. Så alle er lige på det punkt..

Anmeld

27. marts 2011

K&S

Anonym skriver:

Vi har også et barn, og alle vores venner har også barn eller børn, men det er stadig os der skal komme til dem..

Vi har prøvet og invitere, enten aflyser de eller spørg de om vi ikke vil op til dem..

Jeg ville spørge dem direkte, hvad grunden er til, at de ikke vil hjem til jer - ud fra svaret kan du så vurdere at dette vennepar et værd at "samle på"

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

altså... vi er tit hjemme hos vores venner... og de er aldrig her... ikke ordi de ikke vil... tror jeg da... men fordi vi har bil... så det er bare lettere for os... de har også et barn og det har vi ikke... ikke at jeg tror det vil ændre sig når vi får børn... har tilgengæld en veninde der aldrig vil være hos hende... hun vil altid hjem til os... hun bor ellers pænt og ryddteligt og jeg ved at hun ofte gør rent... deres lejlighed er større end vores... så forstår det ik!? men vi ligger da gerne lejlighed til... også selvom vi roder

Det har du det helt fint med?? Hva så når bebs kommer til jer, hvordan vil du så have det?? Efter vi har fået bebs synes jeg det er træls at det altid er os, før vi fik bebs kunne jeg da godt se at vi havde lettere ved og besøge dem, men nu står vi jo lige på det punkt..

Anmeld

27. marts 2011

merle2010

sådan et vennepar har vi osse... de har to børn og vi har tre børn... de bor godt nok i hus, hvor vi bor i en lille lejlighed.. men vi kan da stadig være her, der er bare ikke så meget plads.. men det skal osse altid være hos dem, osse selvom vi har det yngste barn på 10 mdr.. de har så heller ikke nogen bil og de har vi, men alligevel vi bor da i samme by... synes sku det er lidt irreterende nogengange.. har taget snakken med dem, og de ville gerne forbedre sig.. men nu havde de mere plads... det var deres svar på det.. hmmm

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Vi er ikke venner med dem den dag idag... 

Har du spurgt dem hvorfor de ikke besøger Jer? 

Nej desværre, jeg har rygrad som en regnorm...

Anmeld

27. marts 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Nej desværre, jeg har rygrad som en regnorm...

Øv da.... 

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ja det gør vi, men i lange perioder ser vi dem ikke. Så lader vi være med at kontakte dem og så lige pludselig hører vi fra dem. Vi er nok for dårlige til at sige, nu er det nok

Der er selvfølgelig stor forskel på folk, men jeg tror simpelthen bare ikke at de tænker over det..Folk er vant til at samles hos dem og så tænker de ikke på at de altså gerne må komme her i stedet for

Sådan er vores vennepar i hvert fald.

Ja jeg tror du har ret, jeg er ihvertfald også mega dårlig til at sige fra..

Jeg føler mig bare trådt på som person når folk afviser en invitation, men så istedet invitere os ud til dem..

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg ville spørge dem direkte, hvad grunden er til, at de ikke vil hjem til jer - ud fra svaret kan du så vurdere at dette vennepar et værd at "samle på"

Problemet er bare at jeg ikke tør spørge dem, jeg har altid været den "lille", også i skolen, så har aldrig været god til sådan noget.

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

merle2010 skriver:

sådan et vennepar har vi osse... de har to børn og vi har tre børn... de bor godt nok i hus, hvor vi bor i en lille lejlighed.. men vi kan da stadig være her, der er bare ikke så meget plads.. men det skal osse altid være hos dem, osse selvom vi har det yngste barn på 10 mdr.. de har så heller ikke nogen bil og de har vi, men alligevel vi bor da i samme by... synes sku det er lidt irreterende nogengange.. har taget snakken med dem, og de ville gerne forbedre sig.. men nu havde de mere plads... det var deres svar på det.. hmmm

Vi har alle bil, og bor alle sammen i en eller anden form for hus (ikke lejlighed), så den undskyldning kan de ihvertfald ikke bruge her...

Jeg synes bare det er brænd ærgeligt at nogle mennesker er sådan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.