Angående babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Faith

Hmm der kan da være noget om det hun siger, for et spædbarn kan få for mange stimuli. Men det handler vel bare om at lytte til sit barn og aflæse dets signaler. Jeg synes sagtens man kan mærke på sit barn når det ikke magter mere.

Mine drenge er født 7 uger for tidligt, og de første gange vi var afsted var vi kun i vandet 5-10 min. De magtede simpelthen ikke mere. De blev urolige og græd og så vidste vi at nu var det på tide at stå op af vandet. Så pakkede vi dem ind i et håndklæde og fik dem til at falde til ro inden vi badede dem og klædte dem på. Til sidst fik de sig en flaske og så faldt de altid i søvn på vej hjem i bilen. Når vi kom hjem var de klar til verden igen.

Så synes da du skal prøve dig lidt frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

dykkede I med hende?

Ja og det gør vi stadig Der er rigtig mange sider med gode råd ifm. babysvømning, så dem støvsugede jeg lige inden vi tog springet og tog afsted alene

Når vi dykkede, havde jeg øjenkontakt med hende og så sagde ellers 1-2-3 og så dykkede vi begge

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

Ja og det gør vi stadig Der er rigtig mange sider med gode råd ifm. babysvømning, så dem støvsugede jeg lige inden vi tog springet og tog afsted alene

Når vi dykkede, havde jeg øjenkontakt med hende og så sagde ellers 1-2-3 og så dykkede vi begge

Det r bare super fedt at de kan det.. Vi har instruktør på, så vi lærer en masse.. Han kan også selv svømme fra læreren og over til mig - ret cool hvad de kan. Også det der hedder et favnedyk, hvor de sidder med ryggen ind mod en selv og så har man legetøj ude foran som de vil ha fat i og på eget initiativ hopper de ud efter det og svømmer under vandet..

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Det r bare super fedt at de kan det.. Vi har instruktør på, så vi lærer en masse.. Han kan også selv svømme fra læreren og over til mig - ret cool hvad de kan. Også det der hedder et favnedyk, hvor de sidder med ryggen ind mod en selv og så har man legetøj ude foran som de vil ha fat i og på eget initiativ hopper de ud efter det og svømmer under vandet..

Lige præcis! Jeg har haft min veninde med og hun har været så stolt¨over at få lov til at komme med. Men det er jo en kæmpe hjælp for mig også og fedt at kunne lave flere øvelser og lege

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

Lige præcis! Jeg har haft min veninde med og hun har været så stolt¨over at få lov til at komme med. Men det er jo en kæmpe hjælp for mig også og fedt at kunne lave flere øvelser og lege

Anmeld

27. marts 2011

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Faldt lige over denne side  http://www.biehe.dk/babysvoem.php .. Hvad mener I ?  Vi havde snakket om at tage afsted på tirsdag , men nu bliver jeg da helt i tvivl ..

Ja Oscar er en meget bestemt lille fyr , så han kunne sleet ikke li det .. Tror det var alle de mennesker .. .. Han skreg uafbrudt begge gange i en halv time ca , det var såå synd for ham !! Så det skal vi ikke mere før han er blevet ældre .

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Hvis man læser sine barns signaler og ellers tænker rationelt, synes jeg babysvømning er en super god aktivitet

Anmeld

27. marts 2011

Faith

Baagøe skriver:

Hvis man læser sine barns signaler og ellers tænker rationelt, synes jeg babysvømning er en super god aktivitet

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

smillaluna skriver:

Tak

Anmeld

28. marts 2011

Maja_4000

kimfrit skriver:

Fis i en hornlygte, jeg synes bestemt i skulle gøre det. Min mand og datter gik samme og så tog jeg med og kiggede. Og det er en af de bedste oplevelser og tid min mand og datter har haft sammen. Og det har virkelig også knyttet dem rigtig meget sammen.

Det synes jeg i skulle prøve hvis i har lyst!

Må jeg spørge hvordan I gjorde det rent praktisk ? :b
Altså , tog du hende med gennem dameomklædningen , så din mand kun skulle tænke på at gøre sig selv klar .. Eller ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.