Angående babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.342 visninger
34 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Maja_4000

Faldt lige over denne side  http://www.biehe.dk/babysvoem.php .. Hvad mener I ?  Vi havde snakket om at tage afsted på tirsdag , men nu bliver jeg da helt i tvivl ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

CamillaSoefelt

Maja_4000 skriver:

Faldt lige over denne side  http://www.biehe.dk/babysvoem.php .. Hvad mener I ?  Vi havde snakket om at tage afsted på tirsdag , men nu bliver jeg da helt i tvivl ..

Aner ikke noget om det, men synes det er noget fis.. Jo self kan man da blive stresset.. Men herhjemme tager vi afsted i god tid så vi kan tage det stille og roligt derovre, så vidt det er muligt sover han inden vi skal afsted så han er klar og så går det helt fint.. Og han elsker og svømme, det er det bedste han ved. Vi har gået der siden han var 3 mdr gammel og han er nu 8 mdr..

Anmeld

27. marts 2011

Maja_4000

CamillaSoefelt skriver:

Aner ikke noget om det, men synes det er noget fis.. Jo self kan man da blive stresset.. Men herhjemme tager vi afsted i god tid så vi kan tage det stille og roligt derovre, så vidt det er muligt sover han inden vi skal afsted så han er klar og så går det helt fint.. Og han elsker og svømme, det er det bedste han ved. Vi har gået der siden han var 3 mdr gammel og han er nu 8 mdr..

Hos os starter det allerede klokken 8 .. Så hun kan ikke rigtigt nå at sove inden  Men synes bare det ville være så hyggeligt :b

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Det er da blot én holdning ud af mange Da Laura var mindre tog vi i svømmehallen lørdag morgen, hvor der var stort set tomt, og så hyggede vi i bassinet i 30-45 min. hvorefter vi tog hjem igen. Det var super godt

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

Maja_4000 skriver:

Hos os starter det allerede klokken 8 .. Så hun kan ikke rigtigt nå at sove inden  Men synes bare det ville være så hyggeligt :b

Men hvornår vågner hun?

Vi har gjort det de gange, at hvis vi har mærket at han er blevet træt ( selvom det måske kun er efter 15min og det varer 30min ) så er vi gået op og har badet ham og givet tøj på og så ud og få babs og så i autostol el barnevogn og hjem..

Pt tager vi afsted i barnevogen ( vores starter kl 9.30 ) og så sover han som regel på vejen derhen..

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

Det er da blot én holdning ud af mange Da Laura var mindre tog vi i svømmehallen lørdag morgen, hvor der var stort set tomt, og så hyggede vi i bassinet i 30-45 min. hvorefter vi tog hjem igen. Det var super godt

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

Vi modtog heller ingen undervisning, men var kun os selv til at bestemme, hvad vi ville lave

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

Vi modtog heller ingen undervisning, men var kun os selv til at bestemme, hvad vi ville lave

dykkede I med hende?

Anmeld

27. marts 2011

kimfrit

Maja_4000 skriver:

Fis i en hornlygte, jeg synes bestemt i skulle gøre det. Min mand og datter gik samme og så tog jeg med og kiggede. Og det er en af de bedste oplevelser og tid min mand og datter har haft sammen. Og det har virkelig også knyttet dem rigtig meget sammen.

Det synes jeg i skulle prøve hvis i har lyst!

Anmeld

27. marts 2011

Isabella_mor

syns da det er noget fis... man skal sgu da ikke isolere sit barn for omverdenen og pakke det ind i vat..

Min unge elsker at bade i svømmeren og vi gør det en gang om ugen. der er 100% kontakt og han får lov til at ligge med ørene under vandet og man kan mærke og se at han bare nyder det mega meget... han elsker også at bade i sit badekar. men der er ikke plads nok til at bevæge sig rundt som i det store bassin i svømmehallen..

man skal sgu ikke følge alle råd. og det der gider jeg slet ikke engang at læse færdigt... !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.