Jeg er ved at gå ud ad mit gode skind!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Lady Marion <3

samantha1986 skriver:

Ja det gør jeg. Jeg skal ikke spise ret meget før maven rumler helt vildt. Og jeg døjer meget med luft. De fleste gange kan jeg godt komme af med det. Men jeg vil råde dig til at gå for dig selv, for de hørmer :-)

Jeg har læst mig til at hvis man holder luften inde så kan man risikere dårlige mave, og når man føler trang til at skulle af med noget så skal man gøre det.

Af lægen på sygehuset blev jeg anbefalet at tage husk hver dag, dyrke motion, drikke masser af vand og spise en masse fiber. Og når jeg lever sådan mærker jeg ikke så meget til det.

De ting jeg reagere på er fed mad, stærk mad, mælk (vi er gået over til lactosefri mælk), hvedebrød.

Kan nikke gendkendende til absolut det hele   Spiser også husk dagligt og det hjælper rigtigt nok lidt på det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

samantha1986

Muffi<3 skriver:

Kan nikke gendkendende til absolut det hele   Spiser også husk dagligt og det hjælper rigtigt nok lidt på det ..

Nogen hjælper det bedre på en andre, har jeg fundet ud af.. Men tit er det det med at prøve sig frem. og når du har samme symptomer som mig, så er jeg næsten 100 på det er irritabel tyktarm.

Prøv at læs dette.

Anmeld

27. marts 2011

samantha1986

Muffi<3 skriver:

netdoktor. dk og søg på irritabel tyktarm

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Muffi<3 skriver:

Hva er dine symptomer på irritabel tyktarm ?? Jeg er nemlig ikke blevet udredt

pludselige mavekramper... sådan 15-30 min. efter jeg har spist.... og diarre... mange andre har svingende diare og forstoppelse... men jeg har kun mere eller mindre "tynd mave" det er værst hvis min hverdag er presset i et stykke tid...

Anmeld

27. marts 2011

Lady Marion <3

samantha1986 skriver:

netdoktor. dk og søg på irritabel tyktarm

Tak   det vil jeg gøre ,,,

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Mirakel skriver:

Ang. koloskopi - Jeg har tænkt mig at bede om IKKE at få smertestillende.. er det en dårlig idé? gør det meget ondt??

det gjorde ikke ondt på mig... så længe du slapper af... jeg tog min mp3 afspiller med ind og lå og lyttede til god musik så jeg kunne slappe af

Anmeld

27. marts 2011

samantha1986

Muffi<3 skriver:

Tak   det vil jeg gøre ,,,

Og du er velkommen til at skrive en privat besked til mig hvis du har flere spørgsmål. Jeg har levet med det i halvanden år nu..

Anmeld

27. marts 2011

Lady Marion <3

Kay skriver:

pludselige mavekramper... sådan 15-30 min. efter jeg har spist.... og diarre... mange andre har svingende diare og forstoppelse... men jeg har kun mere eller mindre "tynd mave" det er værst hvis min hverdag er presset i et stykke tid...

jeg får også de vildeste mavekramper efter mad , specielt hvis der er fløde i maden   ikke så sjovt når man er ude .

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Muffi<3 skriver:

jeg får også de vildeste mavekramper efter mad , specielt hvis der er fløde i maden   ikke så sjovt når man er ude .

sjovt du siger fløde... det er også en af mine triggere.... nogle gange også alcohol

Anmeld

27. marts 2011

Lady Marion <3

Kay skriver:

sjovt du siger fløde... det er også en af mine triggere.... nogle gange også alcohol

Skægt nok fordi flødeskum kan jeg fint spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.