Jeg er ved at gå ud ad mit gode skind!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.994 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

MamaLook

AAAAAARRRRGGH!!!

Jeg må idag intet spise!! INTET!! Kun drikke klare væsker.... JEG KAN NÆSTEN IKKE HOLDE DET UUUUUUUD!! Det er da det værste, man kan byde en ammende kvinde!

Det skyldes simpelthen, at jeg imorgen skal have foretaget kikkertundersøgelse i tyktarmen  pga mistanke om sygdom i tarmen.. så idag er det "udrensnings-dag"........

Åh, MAD, du er min bedste ven, jeg savner dig.. *hulk* Jeg glæder mig, til vi ses imorgen, kære mad...

Jeg ville såmænd bare ud med mine frustrationer.... (er dog stadig frustreret, men ej så meget)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Lady Marion <3

Mirakel skriver:

AAAAAARRRRGGH!!!

Jeg må idag intet spise!! INTET!! Kun drikke klare væsker.... JEG KAN NÆSTEN IKKE HOLDE DET UUUUUUUD!! Det er da det værste, man kan byde en ammende kvinde!

Det skyldes simpelthen, at jeg imorgen skal have foretaget kikkertundersøgelse i tyktarmen  pga mistanke om sygdom i tarmen.. så idag er det "udrensnings-dag"........

Åh, MAD, du er min bedste ven, jeg savner dig.. *hulk* Jeg glæder mig, til vi ses imorgen, kære mad...

Jeg ville såmænd bare ud med mine frustrationer.... (er dog stadig frustreteret, men ej så meget)

Stakkel

Nu jeg nysgerrig , hva der galt med din tarm og hvilke symptomer har du ?

Anmeld

27. marts 2011

MamaLook

Mirakel skriver:

AAAAAARRRRGGH!!!

Jeg ville såmænd bare ud med mine frustrationer.... (er dog stadig frustreret, men ej så meget)

Uuuups, glemte at afkrydse "anonym-rubrikken"..............

Nå, så'n er det..

Anmeld

27. marts 2011

MamaLook

Muffi<3 skriver:

Stakkel

Nu jeg nysgerrig , hva der galt med din tarm og hvilke symptomer har du ?

Jeg har, siden jeg fødte, haft blodig og slimet afføring samt mavekramper..... Yummi!!!

Så har både blodprøvesvar og svar på aff-prøve vist "positiv"..

Jeg ved ikke, hvilken sygdom jeg kunne have... men det finder jeg forhåbentlig ud af imorgen..

Anmeld

27. marts 2011

Lady Marion <3

Mirakel skriver:

Jeg har, siden jeg fødte, haft blodig og slimet afføring samt mavekramper..... Yummi!!!

Så har både blodprøvesvar og svar på aff-prøve vist "positiv"..

Jeg ved ikke, hvilken sygdom jeg kunne have... men det finder jeg forhåbentlig ud af imorgen..

Ok tak for svar

Tror nemig jeg har irritabel tyktarm , min læge siger kolik   ville bare høre om det evt var sådan noget

Anmeld

27. marts 2011

Kay

Muffi<3 skriver:

Ok tak for svar

Tror nemig jeg har irritabel tyktarm , min læge siger kolik   ville bare høre om det evt var sådan noget

jeg har også irritabe tyktarm...

og jeg har også været igennem den med kun væske... og føj den er hård!!!

Anmeld

27. marts 2011

MamaLook

Muffi<3 skriver:

Ok tak for svar

Uha.. Hvilke symptomer har du?

Anmeld

27. marts 2011

samantha1986

Muffi<3 skriver:

Ok tak for svar

Jeg har irritabel tyktarm.- jeg var igennem en kikkert undersøgelse, men jeg måtte altså godt spise, bare ikke noget med kerne. Jeg fik noget som jeg skulle sprøjte op bag i, som gjorde tarmen blev tømt. plus tage to piller.

og igen dagen efter sprøjte det væske op

Anmeld

27. marts 2011

MamaLook

jeg har også irritabe tyktarm...

og jeg har også været igennem den med kun væske... og føj den er hård!!!

Ang. koloskopi - Jeg har tænkt mig at bede om IKKE at få smertestillende.. er det en dårlig idé? gør det meget ondt??

Anmeld

27. marts 2011

MamaLook

Jeg har irritabel tyktarm.- jeg var igennem en kikkert undersøgelse, men jeg måtte altså godt spise, bare ikke noget med kerne. Jeg fik noget som jeg skulle sprøjte op bag i, som gjorde tarmen blev tømt. plus tage to piller.

og igen dagen efter sprøjte det væske op

Jeg har ikke måttet spise fibreholdig mad og kerner de sidste 3 dage.. og idag står den på klar væske... Kl. 17.00 drak jeg en phosporal-mixtur (flydende aff.-væske blandet med vand) og i aften skal jeg tage 4 piller...

Men det er forskelligt fra sygehus til sygehus, jeg fik nemlig også en indkaldelse til horsens sygehus, og der var det en lille smule anderledes i forhold til forberedelse..

Men koloskopi - gør det ondt?? fik du smertestillende/beroligende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.