PCO Livsstils ændring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.328 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Bambii

Heej i skønne piger..

Jeg er bare lidt nysgerrig.. Har fået konstateret PCO den 29 dec. 2010.. Så det er helt nyt for mig.. Men jeg er begyndt at tabe hår og kan tit hive totter af hår af, så jeg vil ændre min livsstil nu inden det udvikler sig for meget og inden sukkeret kommer til at styre mit liv 100%..

Så derfor vil jeg spørge om der er nogen af jer der har erfaring med stine lønbæk ( http://www.pco-kost.dk/&nbsp?

Kunne godt tænke mig at vide hvordan det har været med jer efter i har været i "behandling" hos hende? både alene eller i grupper? Holdt det ved efter i var færdige ved hende eller faldt i tilbage ? I må meget gerne fortælle om ALLE jeres erfaringer både ved hende og efter og bare generelt med PCO?

På forhånd mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Bambii

Slet ikke nogen der kan hjælpe?

Anmeld

26. marts 2011

Bambii

..??

Anmeld

26. marts 2011

henh01

Har ikke selv PCO ville bare lige oppe den for dig. Håber du får svaret du søger.

Anmeld

27. marts 2011

tinasmor

Opper lige for dig.

Jeg har selv pco. Jeg kender ikke hende du omtaler så kan ikke hjælpe. Jeg har brugt: Spis dig gravid.

Jeg har ikke kunne holde det i mere end et par måneder eller 3 af gangen. Jeg blev ikke gravid af det, men det kan være det mere skal være en livstilsholdning. Og alt andet lige, så har de fleste jo godt at af leve efter det der står. Men desværre er jeg (som mange andre pcoér bare en sucker efter søde ting). Bogen kan jeg klart anbefale, selv om du ikke vil være gravid (eller har barn) fordi der er et indeks hvor der står meget tydeligt hvilke ting man må spise og den er nem skrevet. Jeg lånte min på biblo. 

På PCO hjemmesiden, er der også vildt mange gode opskrifter både på alm mad og hvis man skal lave lidt "sødt" (uden sukker) hvis man får gæster osv.

Anmeld

27. marts 2011

Bambii

tinasmor skriver:

Opper lige for dig.

Jeg har selv pco. Jeg kender ikke hende du omtaler så kan ikke hjælpe. Jeg har brugt: Spis dig gravid.

Jeg har ikke kunne holde det i mere end et par måneder eller 3 af gangen. Jeg blev ikke gravid af det, men det kan være det mere skal være en livstilsholdning. Og alt andet lige, så har de fleste jo godt at af leve efter det der står. Men desværre er jeg (som mange andre pcoér bare en sucker efter søde ting). Bogen kan jeg klart anbefale, selv om du ikke vil være gravid (eller har barn) fordi der er et indeks hvor der står meget tydeligt hvilke ting man må spise og den er nem skrevet. Jeg lånte min på biblo. 

På PCO hjemmesiden, er der også vildt mange gode opskrifter både på alm mad og hvis man skal lave lidt "sødt" (uden sukker) hvis man får gæster osv.

Mange tak for svar.. Jeg har selv overvejet at købe bogen.. også for at få lidt mere viden omkring det man må spise og hvad man helst skal holde sig fra

Håber på der er flere der svare

Anmeld

27. marts 2011

Bambii

Er det slet ikke nogen der kender til PCO?

Anmeld

27. marts 2011

Bambii

Opper lige

Anmeld

27. marts 2011

Snefnug1984

Jo jeg har selv PCO men har ingen erfaring med Stine.

Jeg kan anbefale dig pcoliv.dk for flere opskrifter og så selvfølgelig pco forum.. har du spørgsmål til pco er du velkommen til at skrive

Anmeld

27. marts 2011

Bambii

Snefnug1984 skriver:

Jo jeg har selv PCO men har ingen erfaring med Stine.

Jeg kan anbefale dig pcoliv.dk for flere opskrifter og så selvfølgelig pco forum.. har du spørgsmål til pco er du velkommen til at skrive

Tak..

Hvor lang tid har du haft pco eller vidst du har det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.