1. Det ER et godt tick med kagerullen, når du skal overføre din udrullede fondant til kagen.... Du skal bare holde fast på rullen i den ene ende, så den ikke lægger ned på bordet, men kun støtter på bordet i den anden ende af hvor du holder. Så ruller du langsomt, og løst din fondant på kagerullen, sådan i fri luft agtigt.....
2. Du skal sigte flormelisen ud på bordet. Altså med en si, eller også lægge flormelis i midten af en skumvaskeklud, og så folde hjørnerne op, og binde noget om den, så har du en lille skumkluds-dupper så din flormelis kommer HELT fint ud 
3. Dine blomster er knækket, fordi de har nået at tørre inden du putter dem på kagen. Altså er de nået at tørre EFTER du har lavet dem, men inden du putter dem på kagen... Opbevar pynten i en lufttæt beholder, ind til du skal bruge den, hvis du synes de tørrer for hurtigt..... Flad pynt kan du evt, putte i et plastikchateque som du har skåret op på den ene langside 
De kan også knække eller strække sig for dig, hvis fondanten ikke ha rnået at tørre nok....
OG til det med kartoffelmel.... Jeg holdt op med at bruge kartoffelmel igen, fordi jeg synes det er svært at børste af. Det sætter sig som små bitte hår (ligesom fra korn) og giver sådan et skin synes jeg... MEN det kan jo også være en fin effekt hvis mans ynes om det 
Anmeld