Magen til møg kælling !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

kamtok

4kløver skriver:

Var også blevet sur når det nu var en baby som du blev..

men vil så også lige sige vis jeg er ude og spise og der er en unge der skriger over et eller andet kan jeg godt sige at at han/hun skal skrue ned da dette ikke er en børnehave.. ligsom jeg ville ikke ha mine råber når vi er ude.

Bistroen i Bilka kan vel næppe betegnes som et sted, hvor man er ude og spise hyggelig middag med fred og ro - det ligger jo i BILKA.. Og når barnet er 3,5 måneder, så er det altså svært at opdrage på ham/hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

kamtok

4kløver skriver:

Nej nej var blevet sur som Jennifer.. Ikke over en baby græder

Er iøvrigt enig med dig i at børn (ikke babyer) der opfører sig hysterisk (uanset hvor det er) og får lov til det er r** irriterende og det er deres forældre også!
Jeg plejer som oftest at sige; "Nåårh, træd på den, den lider jo"  

Anmeld

27. marts 2011

kamtok

Jennifer skriver:

skal man lede længe efter.!!
var i bilka og handle igår sammen med min søn på 3½ mdr og min kæreste.
bettemanden blev sulten og skreg mens jeg lavede flasken i deres bistro. hvor der er en dame der pludelig udbryder,
"kan du da ikke lige få den til at lukke røven"
kæft man blev helt paf og sagde intet til hende.. først da vi kørte hjem igen fangede jeg det og blev stik tosset.. hvad sker der for nogen folk ?!!
andre der har oplevet noget i den stil ?

Jeg var gået fuldstændig AMOK på hende, men kender desværre godt det med at man opdager det for sent, fordi man er optaget af sit barn i det øjeblik det sker. 

Har faktisk haft min mands chefs kone på besøg, og hun sad inddirekte og kaldte mig, min veninde og hendes mor for ludere, og det gik først op for mig da hun var gået. Jeg blev så arrig at jeg måtte vække min mand og rase ud over det. Hun sætter så aldrig fødder i vores hjem igen! 

Anmeld

27. marts 2011

Kay

kamtok skriver:

Bistroen i Bilka kan vel næppe betegnes som et sted, hvor man er ude og spise hyggelig middag med fred og ro - det ligger jo i BILKA.. Og når barnet er 3,5 måneder, så er det altså svært at opdrage på ham/hende. 

hun skriver jo ligentop også at hun ville give ts ret, og blive sur på damen, hvis det var hende der stod med en grædene baby...

men at hvis det var en finere resturant kunne hun selv finde på at brokke sig... og det kunne jeg også.... og har gjort... på reaf and beaf i kbh, som er et "pænt" sted, har jeg bedt en kvinde om at få styr på sine børn... da de løb skrigende op og ned af trappen...

min mening er lidt at hvis der ikke er børne menu på kortet... er det ikke et sted man bør tage børn med... og når man har børn med ud og spise så skal de da også vide hvordan man opføre sig...

her snakker jeg selvfølgelig ikke de helt små... men ja... jeg arbejder i en børnehave hvor vi forlanger af børnene at de skal side pænt og spise... selv når de er 3 år...

og nej jeg har ikke børn endnu... men tror sku ik min holdning ændre sig specielt meget når det sker...

Anmeld

27. marts 2011

kamtok

Kay skriver:

hun skriver jo ligentop også at hun ville give ts ret, og blive sur på damen, hvis det var hende der stod med en grædene baby...

men at hvis det var en finere resturant kunne hun selv finde på at brokke sig... og det kunne jeg også.... og har gjort... på reaf and beaf i kbh, som er et "pænt" sted, har jeg bedt en kvinde om at få styr på sine børn... da de løb skrigende op og ned af trappen...

min mening er lidt at hvis der ikke er børne menu på kortet... er det ikke et sted man bør tage børn med... og når man har børn med ud og spise så skal de da også vide hvordan man opføre sig...

her snakker jeg selvfølgelig ikke de helt små... men ja... jeg arbejder i en børnehave hvor vi forlanger af børnene at de skal side pænt og spise... selv når de er 3 år...

og nej jeg har ikke børn endnu... men tror sku ik min holdning ændre sig specielt meget når det sker...

Jeg læser altså ikke hele tråden igennem inden jeg kommenterer. Jeg kommenterer det jeg falder over. Men det er vist også dit tilfælde, for som du kan se i de næste indlæg, så er jeg enig i at hysteriske børn ikke hører nogen steder hjemme. 

Vil dog lige tilføje at jeg ville gå bananas, hvis nogen irettesatte mit barn uanset hvor vi var. Men håber da så sandelig heller ikke at det bliver nødvendigt, for jeg vil da gøre mit for opdrage ham til at opføre sig ordenligt. 

Anmeld

27. marts 2011

Kay

kamtok skriver:

Jeg læser altså ikke hele tråden igennem inden jeg kommenterer. Jeg kommenterer det jeg falder over. Men det er vist også dit tilfælde, for som du kan se i de næste indlæg, så er jeg enig i at hysteriske børn ikke hører nogen steder hjemme. 

Vil dog lige tilføje at jeg ville gå bananas, hvis nogen irettesatte mit barn uanset hvor vi var. Men håber da så sandelig heller ikke at det bliver nødvendigt, for jeg vil da gøre mit for opdrage ham til at opføre sig ordenligt. 

nej jeg havde læst det hele... er bare ordblind og derfor kan det tage mig lidt længere til at skrive mit indlæg færdig....

det var heller ikke børnene jeg rettede på... det kunne jeg aldrig finde på... men mener det er på sin plads at udtrykke sin irritation overfor moderen...

Anmeld

27. marts 2011

kamtok

Kay skriver:

nej jeg havde læst det hele... er bare ordblind og derfor kan det tage mig lidt længere til at skrive mit indlæg færdig....

det var heller ikke børnene jeg rettede på... det kunne jeg aldrig finde på... men mener det er på sin plads at udtrykke sin irritation overfor moderen...

Netop. Man kan henvende sig til forældrene 

God søndag 

Anmeld

27. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

INGEN udefra kommende skal irettesætte mine børn.. det kan jeg sagtens gøre uden nogen fortæller mig, at hvad jeg skal... havde det været mig i bilka.. så havde det ikke gået stille for sig... jeg bliver vældig provokeret af det... heldigvis har ingen gjort det endnu, men jeg har været med en veninde engang ude og handle med hendes børn, hvor en var smart i munden... der røg jeg op i det røde felt og hun gik hurtig sin vej...

Anmeld

27. marts 2011

Kay

kamtok skriver:

Netop. Man kan henvende sig til forældrene 

God søndag 

tak i lige måde

Anmeld

27. marts 2011

Kongmulle

Jennifer skriver:

skal man lede længe efter.!!
var i bilka og handle igår sammen med min søn på 3½ mdr og min kæreste.
bettemanden blev sulten og skreg mens jeg lavede flasken i deres bistro. hvor der er en dame der pludelig udbryder,
"kan du da ikke lige få den til at lukke røven"
kæft man blev helt paf og sagde intet til hende.. først da vi kørte hjem igen fangede jeg det og blev stik tosset.. hvad sker der for nogen folk ?!!
andre der har oplevet noget i den stil ?

Satsns også du ikke fik sagt noget.

Jeg havde bedt hende lukke sin fede røv i eller få en på kassen

Ikke en skide god og voksen måde at håndtere det på måske,men i det tilfælde havde jeg været ligeglad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.