kamtok skriver:
Bistroen i Bilka kan vel næppe betegnes som et sted, hvor man er ude og spise hyggelig middag med fred og ro - det ligger jo i BILKA.. Og når barnet er 3,5 måneder, så er det altså svært at opdrage på ham/hende.
hun skriver jo ligentop også at hun ville give ts ret, og blive sur på damen, hvis det var hende der stod med en grædene baby...
men at hvis det var en finere resturant kunne hun selv finde på at brokke sig... og det kunne jeg også.... og har gjort... på reaf and beaf i kbh, som er et "pænt" sted, har jeg bedt en kvinde om at få styr på sine børn... da de løb skrigende op og ned af trappen... 
min mening er lidt at hvis der ikke er børne menu på kortet... er det ikke et sted man bør tage børn med... og når man har børn med ud og spise så skal de da også vide hvordan man opføre sig...
her snakker jeg selvfølgelig ikke de helt små... men ja... jeg arbejder i en børnehave hvor vi forlanger af børnene at de skal side pænt og spise... selv når de er 3 år...
og nej jeg har ikke børn endnu... men tror sku ik min holdning ændre sig specielt meget når det sker...
Anmeld