Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
skal man lede længe efter.!!var i bilka og handle igår sammen med min søn på 3½ mdr og min kæreste.bettemanden blev sulten og skreg mens jeg lavede flasken i deres bistro. hvor der er en dame der pludelig udbryder, "kan du da ikke lige få den til at lukke røven"kæft man blev helt paf og sagde intet til hende.. først da vi kørte hjem igen fangede jeg det og blev stik tosset.. hvad sker der for nogen folk ?!!andre der har oplevet noget i den stil ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puhaa... Jeg havde da nok bedt hende om det samme..! Hvis det generede hende så meget, måtte hun da bare forlade stedet ! Vi skal jo alle sammen være her. Men ja, sikke en dum kælling!
Dk_lady skriver: Puhaa... Jeg havde da nok bedt hende om det samme..! Hvis det generede hende så meget, måtte hun da bare forlade stedet ! Vi skal jo alle sammen være her. Men ja, sikke en dum kælling!
fortryder virkelig også at jeg intet sagde ti hende.. efter det kome der en sød ældre herre og sagde velbekomme frøken, og at jeg altså ike skulle tage mig af hende..
Jeg tror, der må være noget ved Bilka, for de eneste få gange, jeg har oplevet noget lignende, har været i Bilka.. Noget med stress, mislykket tilbudsjagt og skænderier med manden på vej derud?
Var også blevet sur når det nu var en baby som du blev..
men vil så også lige sige vis jeg er ude og spise og der er en unge der skriger over et eller andet kan jeg godt sige at at han/hun skal skrue ned da dette ikke er en børnehave.. ligsom jeg ville ikke ha mine råber når vi er ude.
Jennifer skriver: skal man lede længe efter.!!var i bilka og handle igår sammen med min søn på 3½ mdr og min kæreste.bettemanden blev sulten og skreg mens jeg lavede flasken i deres bistro. hvor der er en dame der pludelig udbryder,"kan du da ikke lige få den til at lukke røven"kæft man blev helt paf og sagde intet til hende.. først da vi kørte hjem igen fangede jeg det og blev stik tosset.. hvad sker der for nogen folk ?!!andre der har oplevet noget i den stil ?
skal man lede længe efter.!!var i bilka og handle igår sammen med min søn på 3½ mdr og min kæreste.bettemanden blev sulten og skreg mens jeg lavede flasken i deres bistro. hvor der er en dame der pludelig udbryder,"kan du da ikke lige få den til at lukke røven"kæft man blev helt paf og sagde intet til hende.. først da vi kørte hjem igen fangede jeg det og blev stik tosset.. hvad sker der for nogen folk ?!!andre der har oplevet noget i den stil ?
Jamen, folk er sgu da for meget! Helt ærligt..
Jeg har prøvet noget lignende. Til Williams barnedåb, var han træt og ked af det bagefter og vi står i kirken (våbenhuset) og venter på at blive hentet i bil (det er snestorm, så vi kan ikke rigtig gå ud) William sidder i autostol og skriger og jeg prøver at trøste ham. Så er der en dame, en der er med i koret der kigger på mig og råber, om jeg ikke kan se at få den unge til at holde mund... Jeg kiggede bare ondt på hende og svarede "Jamen, hvad FANDEN tror du jeg har gang i?!" Ja, jeg bandede i Guds hus Hold kæft, hvor blev jeg sur på hende.. Dumme kælling!
Kindfed skriver: Jeg tror, der må være noget ved Bilka, for de eneste få gange, jeg har oplevet noget lignende, har været i Bilka.. Noget med stress, mislykket tilbudsjagt og skænderier med manden på vej derud?
Jeg tror du har meget ret
4kløver skriver: Var også blevet sur når det nu var en baby.. men vil så også lige sige vis jeg er ude og spise og der er en unge der skriger over et eller andet kan jeg godt sige at at han/hun skal skrue ned da dette ikke er en børnehave.. ligsom jeg ville ikke ha mine råber når vi er ude.
Var også blevet sur når det nu var en baby..
... Øh?? Hvorfor blive sur over en baby græder???
Men i Bilka????
Hvis man ikke vil have der er børn der må man da finde en "rigtig" restaurant!Man kan da ikke forvente at kunne sidde og snakke i fred og ro i bistroen i Bilka...
hun spiste ikke engang, hun var på vej ud..men vil nu også sige at der er stor forskel på om det er lidt større børn der leger, eller om det er en lille en der er sulten..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128