Magen til møg kælling !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

TbCp

4kløver skriver:

Jeg var også blevet sur som TS. men jeg tænker mere på at når der er en unge der sidder og skriger og får lov af sin mor kan jeg da godt finde på at sige noget

Tjoh... men der er nok en grund til at barnet skriger og jeg tænker bare at når det er i Bilka.... altså var det på en fin restaurant var jeg også blevet muggen for der betaler jeg for god mad og hygge, men i Bilka skal det bare gå hurtigt hvis man spiser der... jeg ville ihvertfald ikke blive sur over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Kindfed

Jennifer skriver:

årh nej da.. det var da alligevel træls..

Ja, det var jo så ikke mig, der havde skændtes, det var de sure damer.. =) Pudsigt, egentlig, at det hver gang var damer...

Anmeld

26. marts 2011

FamilienSørensen

Jennifer skriver:

skal man lede længe efter.!!
var i bilka og handle igår sammen med min søn på 3½ mdr og min kæreste.
bettemanden blev sulten og skreg mens jeg lavede flasken i deres bistro. hvor der er en dame der pludelig udbryder,
"kan du da ikke lige få den til at lukke røven"
kæft man blev helt paf og sagde intet til hende.. først da vi kørte hjem igen fangede jeg det og blev stik tosset.. hvad sker der for nogen folk ?!!
andre der har oplevet noget i den stil ?

Ej sikke da en skide irriterende oplevelse. Alle har da ret til at være her. Kan sagtens forstå du er stiktosset, og kan sagtens nikke ja til din reaktion, at man bliver så fuldstændig overrasket at man ikke rigtig opfatter noget til før bagefter, hvor man bare ville ønske man have givet igen TIFOLD!!

Hvor gammel var hun da ca.

Anmeld

26. marts 2011

twinny

26. marts 2011

Pige2009

Jennifer skriver:

skal man lede længe efter.!!
var i bilka og handle igår sammen med min søn på 3½ mdr og min kæreste.
bettemanden blev sulten og skreg mens jeg lavede flasken i deres bistro. hvor der er en dame der pludelig udbryder,
"kan du da ikke lige få den til at lukke røven"
kæft man blev helt paf og sagde intet til hende.. først da vi kørte hjem igen fangede jeg det og blev stik tosset.. hvad sker der for nogen folk ?!!
andre der har oplevet noget i den stil ?

Er sikkert kommet fra en uden børn

Anmeld

27. marts 2011

Mikkel's mor <3

Kindfed skriver:

Ja, det var jo så ikke mig, der havde skændtes, det var de sure damer.. =) Pudsigt, egentlig, at det hver gang var damer...

Ja faktisk :s.. måske nogen der ikke selv har kunne få børn ? og så hader de måske børn, for at glemme det savn de måske har ?

Anmeld

27. marts 2011

Mikkel's mor <3

Jacob&Kusuma skriver:

Ej sikke da en skide irriterende oplevelse. Alle har da ret til at være her. Kan sagtens forstå du er stiktosset, og kan sagtens nikke ja til din reaktion, at man bliver så fuldstændig overrasket at man ikke rigtig opfatter noget til før bagefter, hvor man bare ville ønske man have givet igen TIFOLD!!

Hvor gammel var hun da ca.

syntes et eller andet sted at det er forfærdeligt at nogen kan være sådan..
hmm mellem 50 og 70 vil jeg skyde på..

Anmeld

27. marts 2011

Steph_Laurits

TbCp skriver:

Tjoh... men der er nok en grund til at barnet skriger og jeg tænker bare at når det er i Bilka.... altså var det på en fin restaurant var jeg også blevet muggen for der betaler jeg for god mad og hygge, men i Bilka skal det bare gå hurtigt hvis man spiser der... jeg ville ihvertfald ikke blive sur over det.

Så folk med småbørn må ikke tage ud at spise på fin restaurant?
De betaler da også for det samme som dig

At et barn begynder at græde er jo ikke ligefrem det man håber på som forældre (er ikke mor endnu). Men lyder bare som om at folk med småbørn osv. de skal holde sig til Bilka's bistro og McD

Anmeld

27. marts 2011

Giraffen

Kindfed skriver:

Jeg tror, der må være noget ved Bilka, for de eneste få gange, jeg har oplevet noget lignende, har været i Bilka.. Noget med stress, mislykket tilbudsjagt og skænderier med manden på vej derud?

jeg har arbejdet i Bilka da jeg var yngre - folk er vanvittige derinde, jeg var i bagerafdelingen og folk ku jo slå mig ihjel med øjnene hvis vi ikke liiige havde den tørkage de ville ha eller pølsehorn som de sku ha for at få dagen til at hænge sammen - uuuh - bilkasyge er slemt

Anmeld

27. marts 2011

TbCp

StephanieJ skriver:

Så folk med småbørn må ikke tage ud at spise på fin restaurant?
De betaler da også for det samme som dig

At et barn begynder at græde er jo ikke ligefrem det man håber på som forældre (er ikke mor endnu). Men lyder bare som om at folk med småbørn osv. de skal holde sig til Bilka's bistro og McD

Næ det siger jeg ikke noget om... jeg siger blot at hvis jeg er i Bilka og der er et vrælende barn er jeg ligeglad...
Jeg ville aldrig selv tage barn med på dyr restaurant, der synes jeg ikke de hører til...
Synes der er meget forskel på de steder man kan spise og nogle steder er bare mere beregnet til børn end andre.
Og tager jeg på dyr restaurant så er det for at hygge mig.... uden barn... og så ville jeg altså blive lidt muggen hvis der sad et barn og skreg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.