hvor jeg dog hader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

eElak

problemer er at jeg ikk har råd til at skifte det ud hvis jeg havde havde jeg også gjort det

det skrev du jo intet om før 

en sovesofa kan skaffes fra 2000 kroner... og hvis man sælger de andre ting, så er en del af pengene allerede der. 

og det var endda hvis du købte sovesofaen fra ny.. brugte kan du få til endnu billigere penge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

det skrev du jo intet om før 

en sovesofa kan skaffes fra 2000 kroner... og hvis man sælger de andre ting, så er en del af pengene allerede der. 

og det var endda hvis du købte sovesofaen fra ny.. brugte kan du få til endnu billigere penge 

har en sove sofa men den skal ike fungere som sofa da jeg ikke ka have tanken om ander sidder i min seng(; men kommer af med lænestolen om ikke så længe men det giver ikke meget plads, men mine rum er desværre meget små, men kunne være som en der skrev man kunne få en væg op som sidder i spænd så man ike skal bore og alt mulig i vægge og loft(:

Anmeld

26. marts 2011

eElak

Anonym skriver:

har en sove sofa men den skal ike fungere som sofa da jeg ikke ka have tanken om ander sidder i min seng(; men kommer af med lænestolen om ikke så længe men det giver ikke meget plads, men mine rum er desværre meget små, men kunne være som en der skrev man kunne få en væg op som sidder i spænd så man ike skal bore og alt mulig i vægge og loft(:

den løsning med væggen kan også sagtens holde :-)

Så kan du smide en masse søde wallstickers på den lilles del af værelset, så du altid nemt kan lave om på det senere ;-)

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

den løsning med væggen kan også sagtens holde :-)

Så kan du smide en masse søde wallstickers på den lilles del af værelset, så du altid nemt kan lave om på det senere ;-)

ja nemlig  havde slet ikke haft den ide i hovedet så må se om jeg lige kan finde en som kan hjælpe(;

Anmeld

27. marts 2011

louise8723

Anonym skriver:

havde også tænkt på at købe en rumdeler reol men de er dælme dyre(;

altså jeg købte den her i ikea.. og i hvid koster den kun 737,-

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S79869021

Anmeld

27. marts 2011

Mette+Mathias

Anonym skriver:

ville bare så gerne være den som laver et fint værelse til sin søn osv man ser bare alle har det fineste værrelse til deres børn,, og jeg har bare ikke, det er bare rigtig øv

Skidt pyt, du er ikke den eneste.

Vi bor i hus, og vores ekstra værelse blev brugt til pc og alle de ting man ikke kan have andre steder, og så til vores søns legetøj. Hans seng stod så i soveværelset hos os, og det gør den stadig, -han er 6½.

Nu er vi dog ved at bygge til, og han får sit eget værelse i løbet af sommeren, men så er han også næsten 7. Han har aldrig klaget, brokket sig eller undret sig, - det er bare sådan det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.