hvor jeg dog hader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Anonym trådstarter

at bo i en 2 værelses,
sagen er den jeg bor i en 2 værelses på 80 kvm, den er som sådan stor nok, men ville så gerne give min søn sit eget værelse, man ser alle andre lave fine værelser til deres børn, og ja det ville jeg også gerne, og ville så gerne, så ville så gerne i en 3 værelses, men har indskudslån allerede på 5000 og kan jeg ikke betale ud lige pt desværre da jeg er på barselspenge/kontanthjælp, og kan ikke lige finde 5000 ud af de penge, så må jo bare bide det i mig,

luftet det for min mor igår da jeg var på besøg der, og hun var jo så klog at jeg jo bare kunne smide min seng i stuen, men vil ikke sove i stuen, og der er SLET SLET SLET ikke plads i stuen. nøøøøjj hvor er det bare røv man, hader det godt nok

sorry for en masse ynk skulle bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

saxa

Kan nogenlunde sætte mig i din situation.. Bor pt i en 4værelses på 107kvm. Vi er to voksne og 2 børn.. Vi har heller ikke kunnet lave værelse til sidste skud på stammen, fordi vores ekstra værelse er lavet til tøj værelse og alt det andet vi har f.eks. klapvogn, mere legetøj osv... (Har ikke plads til alle skabene i soveværelset)

Og har rent ud sagt været ved at blive sindssyg..!

Men nu flytter vi heldigvis om en måneds tid i hus.. Ihh hvor jeg glæder mig..

Men du får lige en kæmpe Og pyt, din dreng har ikke brug for værelset alligevel det næste stykke tid.. Men jeg kender følelsen..

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Kan nogenlunde sætte mig i din situation.. Bor pt i en 4værelses på 107kvm. Vi er to voksne og 2 børn.. Vi har heller ikke kunnet lave værelse til sidste skud på stammen, fordi vores ekstra værelse er lavet til tøj værelse og alt det andet vi har f.eks. klapvogn, mere legetøj osv... (Har ikke plads til alle skabene i soveværelset)

Og har rent ud sagt været ved at blive sindssyg..!

Men nu flytter vi heldigvis om en måneds tid i hus.. Ihh hvor jeg glæder mig..

Men du får lige en kæmpe Og pyt, din dreng har ikke brug for værelset alligevel det næste stykke tid.. Men jeg kender følelsen..

ville bare så gerne være den som laver et fint værelse til sin søn osv man ser bare alle har det fineste værrelse til deres børn,, og jeg har bare ikke, det er bare rigtig øv

Anmeld

26. marts 2011

kimfrit

vi bor 2 børn og 2 voksne, samt en hun og en kanin i en tidl. 2 vær lejlighed, som vi lavede om til en 3 vær. Nu har den storedreng sit eget værelse og vi har vores med bedse indtil vi skal flytte næste år

Kan du ikke lukke af til et rum i stuen?

Anmeld

26. marts 2011

saxa

Anonym skriver:

ville bare så gerne være den som laver et fint værelse til sin søn osv man ser bare alle har det fineste værrelse til deres børn,, og jeg har bare ikke, det er bare rigtig øv

Kan sagtens følge dine frustrationer.. Og det er da rigtigt ØV..

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

vi bor 2 børn og 2 voksne, samt en hun og en kanin i en tidl. 2 vær lejlighed, som vi lavede om til en 3 vær. Nu har den storedreng sit eget værelse og vi har vores med bedse indtil vi skal flytte næste år

Kan du ikke lukke af til et rum i stuen?

må ikke sætte vægge op i denne her lejlighed det er rigtig øv, der er slet ikke plads til det

hvor stort værelse har din den store så?

Anmeld

26. marts 2011

eElak

Min X bor på en 2 værelseslejlighed på nok 50 kvm - han har givet knægten sit eget værelse, selvom han kun har ham hveranden weekend og så overnatninger indimellem.... 

han har så en sovesofa inde i stuen hvor han sover, og så har han sit tøj opbevaring inde i knægtens værelse... 

Det er noget han selv har valgt - og jeg har ikke hørt ham brokke sig over det endnu (men det er også ret nyt). 

Det ville klart være den løsning jeg ville vælge, hvis jeg selv stod i samme situation - jeg har bare det modsatte problem med alt for meget plads og for mange rum... 

Jeg må dog indrømme - jeg vil ikke have noget mindre end en 3 værelses... 

Anmeld

26. marts 2011

kimfrit

Anonym skriver:

må ikke sætte vægge op i denne her lejlighed det er rigtig øv, der er slet ikke plads til det

hvor stort værelse har din den store så?

Ved ikke lige med m2 men det er dejligt stort nok. Man kan jo sagten lave en væg som man bare sætter i "spænd" mellem loft og gulv. Det har den ovenpå gjort og det fungere ligesom en rigtig væg, men man bore hverken i gulv eller lofter

Anmeld

26. marts 2011

louise8723

jeg bor i en 2 værs på 70m2 og jeg har bare gjort det at jeg har min seng inde i værelset og ås har jeg købt 2 billy reoler fra ikea og sat vid siden af så nu har jeg mit eget og bettemanden sit eget

Anmeld

26. marts 2011

hc=k

Anonym skriver:

at bo i en 2 værelses,
sagen er den jeg bor i en 2 værelses på 80 kvm, den er som sådan stor nok, men ville så gerne give min søn sit eget værelse, man ser alle andre lave fine værelser til deres børn, og ja det ville jeg også gerne, og ville så gerne, så ville så gerne i en 3 værelses, men har indskudslån allerede på 5000 og kan jeg ikke betale ud lige pt desværre da jeg er på barselspenge/kontanthjælp, og kan ikke lige finde 5000 ud af de penge, så må jo bare bide det i mig,

luftet det for min mor igår da jeg var på besøg der, og hun var jo så klog at jeg jo bare kunne smide min seng i stuen, men vil ikke sove i stuen, og der er SLET SLET SLET ikke plads i stuen. nøøøøjj hvor er det bare røv man, hader det godt nok

sorry for en masse ynk skulle bare ud med det

Du kan snakke med din sagsbehandler omkring det med indskudslån for det kan godt lade sig gøre at låne selvom man har gæld hos kommunen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.