Anonym skriver:
at bo i en 2 værelses,
sagen er den jeg bor i en 2 værelses på 80 kvm, den er som sådan stor nok, men ville så gerne give min søn sit eget værelse, man ser alle andre lave fine værelser til deres børn, og ja det ville jeg også gerne, og ville så gerne, så ville så gerne i en 3 værelses, men har indskudslån allerede på 5000 og kan jeg ikke betale ud lige pt desværre da jeg er på barselspenge/kontanthjælp, og kan ikke lige finde 5000 ud af de penge, så må jo bare bide det i mig,
luftet det for min mor igår da jeg var på besøg der, og hun var jo så klog at jeg jo bare kunne smide min seng i stuen, men vil ikke sove i stuen, og der er SLET SLET SLET ikke plads i stuen. nøøøøjj hvor er det bare røv man, hader det godt nok
sorry for en masse ynk skulle bare ud med det
Kan godt forstå at du synes det er træls at du ikke kan give din søn et fint værelse, men det er jo ikke hans behov.
Da min datter blev født for syv år siden boede jeg med hendes far i en 2værelses på 40 m2 og vi sov alle tre i samme rum og det gjorde vi de første 15 mdr af hendes liv. Det var da til tider trangt, men vi fik det til at lykkes, og børnene skal alligevel være ret store før de har et egentlig behov for et værelse.
Men som andre skriver så er det jo også en mulighed selv at flytte i stuen, nogle gang bliver man nød til at tænke lidt ud af boksen. Det kunne jo også være at du kunne lave et fedt babyområde i stuen og inddele den med en rumdeler.
Held og lykke med det.
Anmeld