hvor jeg dog hader

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

JulieE

Altså... Nu må du ikke tage det ilde op, men det er bare et spørgsmål om at indrette det rigtigt. Vi bor 4 en 2½ værelses på 60 kvm og det fungere faktisk

Vi har brugt rigtig meget energi på at indrette det hele rigtig og hensigtsmæssigt. Møbler som vi egentlig har været glade for har måtte vige for andre der er bedre egnet til rummet osv.

Som en anden også skriver kan du sætte en reol eller andet op, som deler et af rummene, så der en lille "værelse" til en af jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Lou87

80 kvm er da rigtig stort..
Jeg boede i en 3 værelses på 80 kvm..

Så tænker om du ikke har mulighed for enten og dele stuen eller dit soveværelse op ??
Ved godt man nok ikk må sætte vægge op når du bor til leje, men så find en anden løsning.. en rumdeler eller sådan en foldevægs ting..
Ja det handler vel bare om og være kreativ for at få det til og lade sig gøre - tænker ihvertfald at kvm mæssigt set er der meget plads.
Selvf kan lejligheden jo så være dårligt indrettet rummæssigt, men ja.. Håber du finder på nogle nye ideer  For jeg kender godt det med at for lidt plads går en på..

Anmeld

26. marts 2011

smølfine

Anonym skriver:

at bo i en 2 værelses,
sagen er den jeg bor i en 2 værelses på 80 kvm, den er som sådan stor nok, men ville så gerne give min søn sit eget værelse, man ser alle andre lave fine værelser til deres børn, og ja det ville jeg også gerne, og ville så gerne, så ville så gerne i en 3 værelses, men har indskudslån allerede på 5000 og kan jeg ikke betale ud lige pt desværre da jeg er på barselspenge/kontanthjælp, og kan ikke lige finde 5000 ud af de penge, så må jo bare bide det i mig,

luftet det for min mor igår da jeg var på besøg der, og hun var jo så klog at jeg jo bare kunne smide min seng i stuen, men vil ikke sove i stuen, og der er SLET SLET SLET ikke plads i stuen. nøøøøjj hvor er det bare røv man, hader det godt nok

sorry for en masse ynk skulle bare ud med det

Kan godt forstå at du synes det er træls at du ikke kan give din søn et fint værelse, men det er jo ikke hans behov.

Da min datter blev født for syv år siden boede jeg med hendes far i en 2værelses på 40 m2 og vi sov alle tre i samme rum og det gjorde vi de første 15 mdr af hendes liv. Det var da til tider trangt, men vi fik det til at lykkes, og børnene skal alligevel være ret store før de har et egentlig behov for et værelse.

Men som andre skriver så er det jo også en mulighed selv at flytte i stuen, nogle gang bliver man nød til at tænke lidt ud af boksen. Det kunne jo også være at du kunne lave et fedt babyområde i stuen og inddele den med en rumdeler.

Held og lykke med det.

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Min X bor på en 2 værelseslejlighed på nok 50 kvm - han har givet knægten sit eget værelse, selvom han kun har ham hveranden weekend og så overnatninger indimellem.... 

han har så en sovesofa inde i stuen hvor han sover, og så har han sit tøj opbevaring inde i knægtens værelse... 

Det er noget han selv har valgt - og jeg har ikke hørt ham brokke sig over det endnu (men det er også ret nyt). 

Det ville klart være den løsning jeg ville vælge, hvis jeg selv stod i samme situation - jeg har bare det modsatte problem med alt for meget plads og for mange rum... 

Jeg må dog indrømme - jeg vil ikke have noget mindre end en 3 værelses... 

problemet er at der simpelhen ikk er plads i stuen, har en hjørne sofa en lænestol tv kommode og så legeplads til den bette så ikk mere plads

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

Ved ikke lige med m2 men det er dejligt stort nok. Man kan jo sagten lave en væg som man bare sætter i "spænd" mellem loft og gulv. Det har den ovenpå gjort og det fungere ligesom en rigtig væg, men man bore hverken i gulv eller lofter

må lige forhøre mig om jeg kan gøre det samme(;

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

jeg bor i en 2 værs på 70m2 og jeg har bare gjort det at jeg har min seng inde i værelset og ås har jeg købt 2 billy reoler fra ikea og sat vid siden af så nu har jeg mit eget og bettemanden sit eget

havde også tænkt på at købe en rumdeler reol men de er dælme dyre(;

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

hc=k skriver:

Du kan snakke med din sagsbehandler omkring det med indskudslån for det kan godt lade sig gøre at låne selvom man har gæld hos kommunen.

troede ikk man kunne, må lige prøve at ringe til hende(:

Anmeld

26. marts 2011

eElak

Anonym skriver:

problemet er at der simpelhen ikk er plads i stuen, har en hjørne sofa en lænestol tv kommode og så legeplads til den bette så ikk mere plads

Tag ikke det her så hårdt som det kan lyde.. 

Men det er simpelthen et spørgsmål om prioriteringer

vil du helst have:'

lænestolen og hjørnesofaen i stuen, men intet værelse til den lille

eller

en sovesofa (evt. chaiselong) i stuen  og et værelse til den lille - inkl. den tidl. omtalte "legeplads". 

valget er dit 

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

JulieE skriver:

Altså... Nu må du ikke tage det ilde op, men det er bare et spørgsmål om at indrette det rigtigt. Vi bor 4 en 2½ værelses på 60 kvm og det fungere faktisk

Vi har brugt rigtig meget energi på at indrette det hele rigtig og hensigtsmæssigt. Møbler som vi egentlig har været glade for har måtte vige for andre der er bedre egnet til rummet osv.

Som en anden også skriver kan du sætte en reol eller andet op, som deler et af rummene, så der en lille "værelse" til en af jer

rummene er rigtig ringe delt  op, gangen er halvstor og stue og soveværrelse er lidt mellem, og har forholdsvis små møbler men den bette har jo også legeplads i stuen men kan være jeg skal flytte det ind i soveværelset

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Tag ikke det her så hårdt som det kan lyde.. 

Men det er simpelthen et spørgsmål om prioriteringer

vil du helst have:'

lænestolen og hjørnesofaen i stuen, men intet værelse til den lille

eller

en sovesofa (evt. chaiselong) i stuen  og et værelse til den lille - inkl. den tidl. omtalte "legeplads". 

valget er dit 

problemer er at jeg ikk har råd til at skifte det ud hvis jeg havde havde jeg også gjort det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.