Recaro 0-13 kg!! Hvorfor virker den ALT for lille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

misslea

Baagøe skriver:

Skruerne sidder på selve plastikryggen i hver sin side. Prøv jer lidt frem, hvis det ikke duer.

okay super....

tak for hjælpen... det prøver vi lige i morgen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Pige2009

misslea skriver:

okay super....

tak for hjælpen... det prøver vi lige i morgen!!!

Velbekomme og god fornøjelse med "projektet"

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Baagøe skriver:

Velbekomme og god fornøjelse med "projektet"

hhihi mange tak!! 

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

misslea skriver:

hhihi mange tak!! 

Endnu engang velbekomme

Anmeld

26. marts 2011

quar20

misslea skriver:

God formiddag derude....

Iihhh altså...!! Vi har en lækker Recaro Young Plus 0-13 kg, som vi bare har været sååååå glade for, mens Wilma var helt lille!!!

Men nu synes jeg simpelthen, at hun sidder SÅ klemt i den!!

Kan det være rigtigt?

Hun er 5½ måned og vejer vel ca. 8,8 kg, så den burde jo bestemt ikke være for lille nu!!???

Vi har taget den der spædbarns-indsats ud for længe siden, men alligevel synes jeg ikke, at den virker stor nok til hende!!!

Hmm.... er der andre, der har været ude for det???

YEP det helt rigtigt.. DESVÆRRE...!!

Tino ku hellere ikke være i hans fra han var 5½ måned.. Så denne gang har vi en Rømer autostol og den er fantastisk..

Anmeld

27. marts 2011

Mor til L&S

misslea skriver:

Men hvordan sørensen gør jeg???

Fatter det simpelthen ikke???

Omme bag på stolen kan du justere ryggen på stolen ved at løsne skruerne (mener det er 2 skruer) og så kan du trække ryglænet op og selen justere du forneden foran

Håber det lykkedes Jer og ellers tag den da med ned hvor I købte den, så kan de hjælpe Jer - men det er nu nemt nok selv

Anmeld

31. marts 2011

Bebisim

Hej jeg havde samme problem, og spurgte så i babysam at min datter simpelthen blir klemt i den og hun er jo kun 7 kg. Han sagde at autostolen ikke var beregnet til babyer med flyverdragter. Derfor anbefalede han en autostol"kørepose". Altså helt ærlig synes slet ikk at de holder til det kg der står !!!!

Anmeld

6. april 2011

Gyllibik

Har selv tænkt på det samme. Yilmaz bliver også helt klemt i den, har tænkt på om man skulle anskaffe en ny. Du må gerne smide en update.

Anmeld

6. april 2011

merle2010

det samme skete her... vores datter voksede ud af den da hun var 7 mdr.. den var alt for lille omkring hendes skuldre.. hun blev nærmest mast i den.. så vi måtte ud og investere i en ny... ret mærkeligt, da der står den er til 13 kg

Anmeld

6. april 2011

MorTilMalene

der sidder 4 stjerneskruer bag på sædet så man kan justere det.. vi havde nemlig det samme problem med vores...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.