Recaro 0-13 kg!! Hvorfor virker den ALT for lille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.829 visninger
41 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

misslea

God formiddag derude....

Iihhh altså...!! Vi har en lækker Recaro Young Plus 0-13 kg, som vi bare har været sååååå glade for, mens Wilma var helt lille!!!

Men nu synes jeg simpelthen, at hun sidder SÅ klemt i den!!

Kan det være rigtigt?

Hun er 5½ måned og vejer vel ca. 8,8 kg, så den burde jo bestemt ikke være for lille nu!!???

Vi har taget den der spædbarns-indsats ud for længe siden, men alligevel synes jeg ikke, at den virker stor nok til hende!!!

Hmm.... er der andre, der har været ude for det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Corn

Hvordan for lille??

Det er jo meningen at sædet skal slutte sig omkring dem, for derved at mindske at de rasler rundt i sædet, ved et sammenstød eller lignende

Anmeld

26. marts 2011

Bellinda89

misslea skriver:

God formiddag derude....

Iihhh altså...!! Vi har en lækker Recaro Young Plus 0-13 kg, som vi bare har været sååååå glade for, mens Wilma var helt lille!!!

Kan det være rigtigt?

Hun er 5½ måned og vejer vel ca. 8,8 kg, så den burde jo bestemt ikke være for lille nu!!???

Vi har taget den der spædbarns-indsats ud for længe siden, men alligevel synes jeg ikke, at den virker stor nok til hende!!!

Ja havde samme problem..!! & min datter havde det så varmt i den , pga den var så tæt

Anmeld

26. marts 2011

LRJ

misslea skriver:

God formiddag derude....

Kan det være rigtigt?

Ja det var vi med Julie den gang lige pludselig kunne hun ikke være i den mere og hun blev sat i den næste, men så havde min mor fingerne i den gamle stol forleden og pludselig er stolen tilpas underligt, men har i justeret selerne Til hendes længde ??

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Lone H. skriver:

Ja det var vi med Julie den gang lige pludselig kunne hun ikke være i den mere og hun blev sat i den næste, men så havde min mor fingerne i den gamle stol forleden og pludselig er stolen tilpas underligt, men har i justeret selerne Til hendes længde ??

Okay.....! Jamen jeg synes nemlig, at selerne virker for korte... jeg skal virkelig hive alt hvad jeg kan, for at den kan nå ned og blive spændt fast!!! Vi synes ikke, at det virker som om, at selerne kan blive længere, selvom vi holder den der dims nede.... hvor man kan gøre selerne længere??!!!

Jøsses... ved ikk helt o du kan forstå hvad jeg mener... hihih, det blev ret rodet!!!

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Macaab skriver:

Hvordan for lille??

Det er jo meningen at sædet skal slutte sig omkring dem, for derved at mindske at de rasler rundt i sædet, ved et sammenstød eller lignende

Ja... de skal selvfølgelig sidde godt fast! Men jeg skal nærmest presse hende ned i den, og jeg føler, at den strammer helt vildt om hendes skuldre!!!!

Selerne virker også for korte.... jeg kan næsten ikke få hende spændt fast, fordi selerne ikke er lange nok! Og vi har simpelthen gjort alt... men det virker ikke som om, at selerne kan blive længere...?? Hmm... mystisk!?

Anmeld

26. marts 2011

misslea

CelinasMoarh skriver:

Ja havde samme problem..!! & min datter havde det så varmt i den , pga den var så tæt

Det er altså mystisk...!!! Hun burde jo i princippet godt kunne sidde i den LÆNGE endnu...!!??

Anmeld

26. marts 2011

LRJ

misslea skriver:

Okay.....! Jamen jeg synes nemlig, at selerne virker for korte... jeg skal virkelig hive alt hvad jeg kan, for at den kan nå ned og blive spændt fast!!! Vi synes ikke, at det virker som om, at selerne kan blive længere, selvom vi holder den der dims nede.... hvor man kan gøre selerne længere??!!!

Jøsses... ved ikk helt o du kan forstå hvad jeg mener... hihih, det blev ret rodet!!!

Omme bagpå Stolen er der noget man kan justere så både selerne bliver længere og kommer højere op så de ikke maser deres skuldre

Forstår godt det du på at forklarer

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Lone H. skriver:

Omme bagpå Stolen er der noget man kan justere så både selerne bliver længere og kommer højere op så de ikke maser deres skuldre

Forstår godt det du på at forklarer

okay... det må jeg altså llige kigge på igen...!!! Synes nemlig, at vi har kigget efter det.. men måske er vi bare lidt langsomme i opfattelsen.. hahah!!!

Håber da, at det virker, så hun ikke skal sidde sådan og være glemt helt fast....!!! Det gør jo selvfølgelig ikke stolen bredere, meeeen det burde jo hjælpe lidt!!

Anmeld

26. marts 2011

Corn

misslea skriver:

Ja... de skal selvfølgelig sidde godt fast! Men jeg skal nærmest presse hende ned i den, og jeg føler, at den strammer helt vildt om hendes skuldre!!!!

Selerne virker også for korte.... jeg kan næsten ikke få hende spændt fast, fordi selerne ikke er lange nok! Og vi har simpelthen gjort alt... men det virker ikke som om, at selerne kan blive længere...?? Hmm... mystisk!?

Det lyder mærkeligt, mon selerne er snoet, fx bagpå??? eller sidder i forkert "højde" altså der i ryglænet?

Her er vi lige hoppet i næste autostol 9-18 kg/ 9 mdr-? 

Og selvom han var en stor basse, lang og tung, ventede vi så længe så muligt, for "baby" stolen er bare bedst for ryg og sikkerhed.

Min svigerinde har også recaro, og den virker meget mindre "indeni" end min rømer. Hun har en stor pige, der er tre mdr yngre end min dreng, så nu låner hun min stol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.