Recaro 0-13 kg!! Hvorfor virker den ALT for lille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

LRJ

misslea skriver:

okay... det må jeg altså llige kigge på igen...!!! Synes nemlig, at vi har kigget efter det.. men måske er vi bare lidt langsomme i opfattelsen.. hahah!!!

Håber da, at det virker, så hun ikke skal sidde sådan og være glemt helt fast....!!! Det gør jo selvfølgelig ikke stolen bredere, meeeen det burde jo hjælpe lidt!!

Jeg ledte nemlig os i lang tid men det tog min mor 2 min at gøre det ville gerne tage billede af hvor du gør det henne men kæresten har bilen li nu så kigger li om jeg kan finde en video på nettet til dig

Julie sidder fint i hendes nu, hverken klemt eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

misslea

Lone H. skriver:

Jeg ledte nemlig os i lang tid men det tog min mor 2 min at gøre det ville gerne tage billede af hvor du gør det henne men kæresten har bilen li nu så kigger li om jeg kan finde en video på nettet til dig

Julie sidder fint i hendes nu, hverken klemt eller noget

iihhh hvor fedt!!! Det må du rigtig gerne...!!! Jeg er en tumpe til sådan noget... hahah

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Macaab skriver:

Det lyder mærkeligt, mon selerne er snoet, fx bagpå??? eller sidder i forkert "højde" altså der i ryglænet?

Her er vi lige hoppet i næste autostol 9-18 kg/ 9 mdr-? 

Og selvom han var en stor basse, lang og tung, ventede vi så længe så muligt, for "baby" stolen er bare bedst for ryg og sikkerhed.

Min svigerinde har også recaro, og den virker meget mindre "indeni" end min rømer. Hun har en stor pige, der er tre mdr yngre end min dreng, så nu låner hun min stol

Ja - det virker ikke som om, at selerne er snoet!! Men der må være noget, jeg gør galt! For det kan jo ikke passe!

Ja - for dem i min mødregruppe, som har andre typer autostole, er der meget mere plads i!! Vil jo også helst vente et godt stykke tid endnu med at hoppe videre til en anden autostol.... så SKAL altså finde ud af, hvor jeg gør selerne osv. længere....!! 

Anmeld

26. marts 2011

Mette 28

misslea skriver:

Ja - det virker ikke som om, at selerne er snoet!! Men der må være noget, jeg gør galt! For det kan jo ikke passe!

Ja - for dem i min mødregruppe, som har andre typer autostole, er der meget mere plads i!! Vil jo også helst vente et godt stykke tid endnu med at hoppe videre til en anden autostol.... så SKAL altså finde ud af, hvor jeg gør selerne osv. længere....!! 

Vi havde også lidt problemer med vores stol, men valgte simpelhen at gå ind i butikken med den, for så måtte de hjælpe og efter der har vi ingen problemer haft og var super glade for den, og han kom først over i en ny da han var 8½ måned, han var meget lang af sin alder så han voksede simpelhen ud af den i længden og vi var så inde for at finde en større stole i den næste klasse han kunne bruge derfra af...  

Anmeld

26. marts 2011

misslea

Mette 27 skriver:

Vi havde også lidt problemer med vores stol, men valgte simpelhen at gå ind i butikken med den, for så måtte de hjælpe og efter der har vi ingen problemer haft og var super glade for den, og han kom først over i en ny da han var 8½ måned, han var meget lang af sin alder så han voksede simpelhen ud af den i længden og vi var så inde for at finde en større stole i den næste klasse han kunne bruge derfra af...  

Ja - vi må altså også tage ud med den i Ønskebørn, hvis vi ikke selv finder ud af, hvordan det gøres....!!!

Anmeld

26. marts 2011

PernilleB

misslea skriver:

God formiddag derude....

Iihhh altså...!! Vi har en lækker Recaro Young Plus 0-13 kg, som vi bare har været sååååå glade for, mens Wilma var helt lille!!!

Men nu synes jeg simpelthen, at hun sidder SÅ klemt i den!!

Kan det være rigtigt?

Hun er 5½ måned og vejer vel ca. 8,8 kg, så den burde jo bestemt ikke være for lille nu!!???

Vi har taget den der spædbarns-indsats ud for længe siden, men alligevel synes jeg ikke, at den virker stor nok til hende!!!

Hmm.... er der andre, der har været ude for det???

de bygger dem meget smalt..!! vi havde samme problem med vores...min datter kom op i den næste stol da hun var 7 mdr...

Anmeld

26. marts 2011

Klumpe-dumpe

misslea skriver:

Ja - vi må altså også tage ud med den i Ønskebørn, hvis vi ikke selv finder ud af, hvordan det gøres....!!!

Det lyder som om det er selen bagpå I ikke har fået justeret korrekt. Hvad med hovedelænet har I fået skubbet det op, så det passer med Wilma nu? Det skal flugte med det nederste af ørerne.

Jeg synes bestemt ikke I skal flytte hende over i en større stol, men hvis det går helt galt, så kan I jo leje Römer stole i Babysam, til den nette sum af 30 kr. pr. mdr.

Min datter sad i sin Römerautostol indtil hun var 14 mdr. og kunne snilt være i den.

Anmeld

26. marts 2011

smokin

har du spændt den ud og flyttet selerne? Omme bag på?

Anmeld

26. marts 2011

Mathilde

Vi havde den også til Celina... Efter vi justerede den ud, kunne hun fint sidde i den til hun skulle over i den næste stol

Anmeld

26. marts 2011

Kindfed

Vi havde godt nok en Römer, men vi måtte også udskifte den, da han vejede omkring 9kg, selvom vægtklassen hed op til 13kg. Han strittede simpelthen ud i begge ender =) Jeg læste så et sted på FDM, at det åbenbart er meget normalt, og at det med de 13kg er absolut max

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.